Σκέψεις

48 4 0
                                    

  Μου τη δίνει που όλοι έχουν μια σχέση. Δεν ζηλεύω, αλλά αναρωτιέμαι τι πάει λάθος με εμένα. Εντάξει δεν είμαι πρώτο μπόι, ούτε έχω τα χαρακτηριστικά μιας Ρωσίδας ή μιας Δανέζας, ούτε και άσχημη είμαι θα έλεγα- χωρίς να το παινευτώ..
  Έχω μοιάσει στον μπαμπά. Καστανόξανθο μαλλί, μελί μάτια και ανοιχτόχρωμο δέρμα. Ε δεν με λες δα και άσχημη. Γιατί να μην έχω επιτυχίες σχετικά με τ' αγόρια τη ζωη μου;
  Παλιά, το πρώτο έτος που πήγαινα στο Κολλέγιο γνώρισα ένα παιδί. Έντμοντ τον έλεγαν αν θυμάμαι καλά. Με είχε πλησιάσει και με είχε ρωτήσει γιατί καθόμουν μόνη. Φυσικά δεν του είπα ότι δεν γουστάρω να κοινωνικοποιούμαι.. Θα έχανα κι αυτό τον ένα που με πλησίασε πρώτη φορά.
  Με τον Έντμοντ δεν κάναμε τρελή παρέα από κοντά. Καιγόμασταν όμως στο τσατ μέρα νύχτα. Ήταν καλό παιδί, αστείος και ξανθός με καστανά μάτια. Άρχισα μετά από πολλές μέρες να δένομαι μαζί του.
  Κάποια στιγμή κατάλαβα πως είχα αρχίσει να ερωτεύομαι.."Την έβαψα", σκεφτόμουν. Εκείνος είχε δείξει αρκετό ενδιαφέρον οπότε ήταν θέμα χρόνου να είμαστε μαζι.
  Ένα βράδυ μου ζήτησε να βγουμε. Οι γονείς μου εξεπλάγησαν διότι ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που θέλησα να βγω με κάποιον πέρα απ' τις γνωστές οικογενειακές μας επισκέψεις.
  Θυμάμαι με πήγε στο παρκάκι λίγο πιο κάτω απ' το Κολλέγιό μας και μου έλεγε πόσο τρελαμένος ήταν μαζί μου. Δεν άργησε λοιπόν και να με φιλήσει..Το πρώτο μου φιλί. Δεν ξεχνιέται εύκολα..
  Αποφασίσαμε να είμαστε μαζί. Οι πρώτες μέρες κύλησαν ήσυχα και όμορφα. Βγαίναμε, φλερτάραμε, φιλιόμασταν και βλέπαμε ταινίες στο σπίτι του. Όλα ήταν υπέροχα κι εγώ τρελά ερωτευμένη.
  Με τις μέρες όμως ο Έντμοντ άλλαζε. Οι ορμόνες έφταιγαν; Εγώ δεν του αρκούσα; Αγαμίες είχε; Δεν ξέρω. Ήθελα λοιπόν να το συζητήσω μαζί του. Δώσαμε ραντεβού στο γνωστό παρκάκι.

-Τι έχει αλλάξει με 'σενα κι εμένα τον τελευταίο καιρό;
-Τίποτα.
-Δεν είσαι ερωτευμένος πια μαζί μου;
-Έβελιν το ξέρεις πως σαν αγόρι έχω ανάγκες;
-Δεν μου είχες πει ποτέ ότι έχεις κάνει σεξ..

Μόλις άκουσα πως παλιά είχε σχέσεις σεξουαλικές η καρδιά μου είχε χάσει τον έλεγχο των χτύπων της.

-Δεν ήθελα να σε τρομάξω..Ξέρω ότι εσύ δεν είχες κανένα άλλο στη ζωή σου πριν από εμένα.
-Και αυτό τι σημαίνει; Μίλα μου ξεκάθαρα.
-Κορίτσι μου είμαστε μαζί δύο μήνες και ακόμα όταν βλεπόμαστε μένουμε στις αγκαλιές και στα φιλιά.
-Δηλαδή δεν σου αρκεί αυτό;
-Έβελιν σε θέλω. Θέλω να κάνουμε σεξ συνέχεια και το κορίτσι μου να είναι πια γυναίκα.

Είχα φρικάρει απίστευτα. Ήμουν μόνο δεκαπέντε και δεν είχα σκεφτεί ποτέ το σεξ. Ποτέ όμως. Εκείνη την ώρα έκανα πως φεύγω και με τράβηξε με έβαλε να κάτσω στο παγκάκι, εκείνος σκυφτός από πάνω μου σαν να ήθελε να με φυλακίσει και ξεκίνησε να μου λέει προστυχόλογα. Το χέρι του άρχισε να χαϊδεύει το λαιμό μου και να παίζει με το στήθος μου. Κάποια στιγμή κατέβαινε όλο και πιο κάτω.

-Παράτα με! , είπα και έφυγα τρέχοντας κατεβάζοντας παράλληλα την ανεβασμένη μου μπλούζα.

  Από τότε δεν ξαναμίλησα ποτέ με τον Έντμοντ. Πιέστηκα πολύ και ένιωσα άσχημα.. Εκτός αυτού η συμπεριφορά του ήταν ανάρμοστη απέναντι σε 'μένα.
  Λίγο αργότερα έμαθα ότι με αντικατέστησε με τη Τζείντ-τη μεγαλύτερη πουτάνα στο Κολλέγιο. Αλλά πανέμορφη και σέξι. Και όλο αυτό με έκανε αφενός να μισήσω τον εαυτό μου που δεν ήμουν τόσο όμορφη και αφετέρου να μου μείνει ο Έντμοντ γερό απωθημένο..
 
Τώρα πια τον έχω ξεπεράσει..Αφοσιώθηκα τότε πολύ στο διάβασμά μου και στο μπαλέτο και τον ξεπέρασα. Πάντα όμως θα μου έρχεται που και που στο μυαλό η φάση που περνούσαμε καλά μέχρι εκείνο το καταραμένο βράδυ που μας χώρισε εντελώς..
  Από τότε δεν με έχει ξαναπλησιάσει κανένα αγόρι. Ούτε και θέλω. Βασικά φοβάμαι.. Αλλά και μόνη βαριέμαι να ικανοποιούμαι. Αλλά καλύτερα έτσι παρά να ξαναμπλέξω. Αν και είμαι δεκαοχτώ.. Και έχω ανάγκες όπως ο Έντμοντ τότε.. Μπα όχι. Δεν ξαναμπλέκω.

Μου τη δίνει που όλοι έχουν μια σχέση. Δεν ζηλεύω, αλλά αναρωτιέμαι τι πάει  λάθος με εμένα...

Φάλτσα ΝόταWhere stories live. Discover now