Αργά το βράδυ καθώς έπινα το τσάι μου μαζί με τη μαμά στο σαλόνι, χτύπησε η πόρτα. Σηκώθηκα να δω ποιος ήταν αλλά δεν φάνηκε κανείς. Στα πόδια μου όμως αντίκρυσα έναν μεγάλο φάκελο που έλεγε "Προς τον κ.Τζέικομπ Στόουνς".
Πήρα μέσα τον φάκελο, έκλεισα την πόρτα και τον έδειξα στη μαμά.Εκείνη τελείως αδιάφορα μου είπε να το αφήσω στην τραπεζαρία. Ο μπαμπάς έχει απαγορεύσει να ανοίγουμε τις επιστολές του ή ό,τι άλλο τέλος πάντων αφορούσε εκείνον.
Μια φορά μάλιστα είχε έρθει ένα γράμμα από την τράπεζα που δουλεύει. Η μαμά το άνοιξε τελείως άθελά της -σου λέει οικογένεια είμαστε.. Δεν έγραφε κάτι σημαντικό, πράγματα της δουλειάς. Αλλά ακόμα και με αυτό ο μπαμπάς έγινε έξαλλος και κρατούσε μούτρα πολλές μέρες στη μαμά ότι τάχα μπλέκεται στα προσωπικά του. Κι από τότε δεν ξανάγγιξε κανείς τα πράγματά του.
Με τη μαμά βλέπαμε μια ταινία στον καναπέ πολύ βαρετή..Δεν τα μπορώ τα ρομάντζα. Ξενερώνω. Δεν έχουν ίντριγκα, ούτε κάποια δράση..Τίποτα.
-Πάω πάνω μαμά βαρέθηκα.
-Εντάξει κοριτσάκι μου, σ' αγαπαω.Πήγα να κλείσω το φως για να κοιμηθώ, όμως είδα το φωτάκι των ειδοποιήσεών μου στο λάπτοπ να αναβοσβήνει. Λογικά θα είχα ξεχασει το τουίτερ ανοιχτό. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως η ειδοποίηση ήταν από το email μου.
Η καρδιά μου χτυπούσε αδιάκοπα. Μπήκα στα εισερχόμενά μου και το πρώτο έγραφε: Από Dancestage.
Το άνοιξα αμέσως..Δεσποινίς Έβελιν,
Με μεγάλη μας χαρά σας ενημέρωνουμε πως η Dancestage ενέκρινε το αίτημά σας για υποτροφία στον χώρο μας. Σας περιμένουμε για την εγκατάστασή σας την επόμενη Παρασκευή.
Η επιτροπή.-ΜΑΜΑΑΑ ΕΛΑ ΠΑΝΩ
-Τι έγινε μικρή μου;
-Ενέκριναν την υποτροφία μου!!! Μαμά θα πάω στο Σαν Φρανσίσκο!!
-Πόσο καιρό περίμενα αυτή τη στιγμή να σε δω να χαίρεσαι ετσι..
-Δεν φοβασαι;
-Όχι Έβελιν. Θέλω να πας να φτιάξεις το μέλλον σου, να αποκτήσεις μια καριέρα κι εγώ να θαυμάζω τις επιτυχίες σου.Σ' αγαπαω γλυκιά μου και θα είμαι δίπλα σου για πάντα.
-Σ' ευχαριστώ για όλα μαμά..Την αγκάλιασα όσο πιο σφιχτά μπορούσα..Ο καλύτερος συνοδοιπόρος για να βαδίζω σταθερά στη ζωή μου!
YOU ARE READING
Φάλτσα Νότα
Teen Fiction"Κι έτσι όπως χόρευα άγγιξε το σώμα μου απαλά, σαν να ήθελε να προσέξει μην διαλυθώ..Η ανάσα του χάιδευε βασανιστικά το λαιμό μου και ένιωθα την καρδιά του να πάλλεται στον ρυθμό της μουσικής. "Τον θελω.. Όχι όχι Έβελιν σύνελθε",σκεφτόμουν.. Με κατέ...