19.Percek

821 45 0
                                    

Mindenki ott volt.Christine,Ash,Brandon és Hunter.Na meg persze a szüleim,és 2 rendőr is.Ledöbbenten álltam.Szégyelltem magamat.Nem is tudom mennyire aggódhattak értem.Hunter felállt a helyéről és odarohant hozzám.-Hogy képzelted ezt?!Tudod mennyire aggódtam!?-kiabált de közben hangja fokozatosan halkult,és átölelt.

A szüleim elküldték a rendőröket,és megköszönték a fáradalmaikat.Mindenkitől alapos fejmosást kaptam.-És mégis hol voltál?Volt veled valaki?Azonnal enned is kell!-kiabált anya.-Nem tudom merre voltam,és nem vagyok éhes mert ettem a McDonald's-ban.-mondtam halkan.-És a ki volt veled kérdésre mi a válasz?Mert kocsival hozott valaki,és pénz nélkül kétlem hogy enni tudtál volna.-mondta most már alacsonyabb hangnemben anyám.-Cameronnal voltam.Elkeveredtem valami parkrészbe a város majdnem csak túl felére,amikor megláttam Instagramon hogy a városban van.Felhívtam és értem jött.Beszélgettünk és elvitt enni.Ennyi.Azért nem szólt nektek és nem hozott haza egyből mert én kértem.Tudjátok milyen nehéz ez most nekem?!Persze hogy nem!Meg ez a kicseszett élet is!Természetesen ha végre boldog vagyok el kell rontani!Igaz?Hónap végén költözünk.Ráadásul így kellett megtudnom?!Hét rohadt órára leszek a szerelmemtől és a legjobb barátomtól és a családjuktól!Kurvára szar oké?!Engem is meg lehetne érteni!-ordibáltam miközben rám tört a zokogás.Felfutottam a szobámba.

1 órával később:

Christine és a két kisebbik Rowland hazament.Anya és apa valamilyen szinten lenyugodtak.Jelenleg itt ülök Hunterrel az ágyamon összebújva.Mind a ketten sírunk.Igen ő is.Ekkor eszembe jutott amit Cam mondott.Élvezzünk ki minden maradék percet.Letöröltem a könnyeimet,majd szólásra nyitottam a szám.-Figyelj!Cameron mondott egy tanácsot nekem!-mondtam halkan.Ő is letörölte könnyeit.-Hallgatlak!-szólt.-Arra gondoltam,hogy ebben a maradék egy hónapban,csináljunk meg mindent amit szeretnénk,hogy egyszer véghez vigyük.Együtt.-mondtam,láthatólag eleinte nem értette de leesett neki.-Szóval írjunk egy bakancslistát?-kérdezte nevetve.-Igen valami olyasmi.Ha már nem találkoznánk többe..-szólta de félbeszakított.-Ez eszedbe se jusson,rendben?-mondta amire halványan bólintottam.Neki is ültünk a listának.Közben elég sokat nevettünk,ami elfelejtette velünk a költözést.A kész lista elég érdekes lett!Olyanok voltak rajta mint pl:Fürdés a tengerben együtt,Minden nap egy selfie mind a kettőnk telójával,Mr. és Mrs. póló készíttetése és még sok más dolog.Miután végeztünk,felvázoltuk a tervünket anyáéknak.

Anyáéknak tetszett az ötlet.Szerintük a legtöbb még meg is valósítható.Estére jobb kedvünk is lett.Anya csinált nekünk gofrit vacsira.Evés közben is sokat szórakoztunk,de közben eszembe jutott,hogy már nem sok ilyen vacsora lesz.Ha elköltözünk,7 órára leszünk innen,mert hát Malibu nem éppen közel van.Gondolatmenetemből Hunter rángatott ki.-Figyelsz te rám édesem?-kérdezte.-Öhmm nem bocsi,elgondolkoztam.Miről volt szó?-kérdeztem.-Csak azt beszéltük,hogy holnap reggel elmehetnénk pólót csináltatni,és délután pedig az állatkertbe.-mondta a szerelmem.-Remek ötlet!-mondtam,majd belekortyoltam a kakaómba.Miután végeztünk a vacsorával,Hunterrel felmentünk a szobámba.-Figyelj Hunter,elmegyek elsőnek fürdeni én oké?-mondtam.-Vagy menjünk ketten.-mondta perverz mosollyal a száján,majd odajött hozzám és megcsókolt.-Benne vagyok!-mondtam kaján vigyorral,majd felkapott s bevitt a fürdőbe.

Röpke 2 óra múlva kikeveredtünk a fürdőből.Hát khmm....Fürdenék így minden este.(:"D)Befeküdtünk az ágyba,és Huntah átkarolt.-Hunter..-szóltam,de nem tudtam befejezni a mondatomat.-Igen drágám?-kérdezte.Meg gondoltam magam.Nem akartam mégsem elmondani neki.Még nem volt itt az ideje.-Csak annyit akartam,hogy szeretlek.-hazudtam.Mármint nem abban hogy szerettem,hanem a csak az ennyit akartamban. -Én is szeretlek Roxi!Mindennél jobban.-mondta,amire apró csókot nyomtam a szájára.

Hali emberek!Itt az új rész.Nos elég rövid lett bocsánat,csak családi programom van és siettem.Megint a legjobb résznél hagytam abba tudom.Hogy mit akart mondani Roxi?Majd a folytatásban kiderül.A kövi részt nem tudom,hogy tudom e hozni hét közben.A lényeg,hogy ne döbbenjetek meg ha mondjuk szerdán betoppanok egy résszel,de akkor se ha nem.A péntek az biztos.Puszika!

Want to want me♡BefejezettWhere stories live. Discover now