2.14./1

439 29 0
                                    

~
Sziasztok! Még mielőtt elkezdtek olvasni mindenkinek boldog új évet kívánok, és jó olvasást ehhez a részhez is.
~

Szilveszter

Szilveszter... Amikor az ember elfelejti a rosszakat, mindenkinek megbocsájt, és tiszta lappal indul. Amikor mindenki jól érzi magát. Minden a bulizásról, és a barátokról szól. Normál esetben igen. De ez nem normál eset. Az hogy az év utolsó napján a kórház ügyeletének folyosóján zokogsz, egyáltalán nem normál eset. De hogy mi is történt? Kezdjük egészen pontosan szilveszter reggel, amikor elkezdődött ez a borzalmas nap.

-Drágám már mindenki visszajelezte hogy estére itt lesznek.-szólt Hunter. -Mindenki? Aaron, Johnny, Jacob, Matt, Shawn, Blake, a két Jack? Ja és Chris?? -hadartam idegesen. -Igen drágám igen, de Taylort kihagytad. -mondta finoman. -Ja ó okés, ő is. -mosolyogtam kínosan. Hunter finoman nevetett egyet, majd felemelte államat, és apró puszikat hintett ajkaimra. A megfelelő mennyiségű pusziáradat után lassan csókolni kezdett. -Hmm... Hunter mennem kell kaját csinálni és neked is italt kéne venned. -vetettem véget romantikázásunknak. -Naa még egy kicsit! -vágott szomorú képet, majd nyakamat kezdte puszilgatni. -Ne Hunter! Komolyan mondtam, nem lesz magától szilveszteri bulink. -mondtam neki, bár nem szívesen vetettem véget a dolognak. -Jó jó oké! -mondta kicsit csalódottan. -Szeretlek! -szóltam. -Én is téged kicsi! -adott még egy puszit majd a következő mondatát Camhez intézte. -Cameron told ki a segged megyünk piát venni! -ordította. Te jó ég, mi lesz itt?!

A ház amit kibéreltünk fogadó képes állapotba került. Mindenhol fények, italok, és dübörgő zene. Miután én is rendbe szedtem magam, azaz sminkeltem és valamint begöndörítettem a hajamat, felvettem a kiválasztott ruhadarabot. Egy bíbor színű, testhez simuló, térd fölé érő ruha volt. Egyszerűen tökéletes volt. Mellé felraktam pár kiegészítőt is. Hunter, Cameron, Toby, Brandon valamint a barátnője és én már előszeretettel vártuk barátaink megérkezését. Nem is kellett sokat várnunk, ugyanis hamarosan már mindenki jelen volt. Kivéve egy, aki legutoljára érkezett. Bárcsak ne is jött volna el. Legalább a saját érdekében. Szerintem pontosan tudjátok kiről van szó.

Sziasztok emberek, szóval itt van egy ilyen kis rövidke valami, de ahogy a fejezetcímnél láthatjátok ez csak a rész első része. Csak mert szeretlek titeket, meg hogy fokozzam az izgalmakat. Vajon hogy kerülhetett Roxi az ügyeletre? Mi pecsételhette meg a buli sorsát? Várjatok holnapig(azaz már ma délutánig) és kiderül. Puszi 😘😘

Want to want me♡BefejezettWhere stories live. Discover now