2020.12.23. 1 nappal szenteste előtt
-Cam most akkor elmész?-kérdeztem nagy szemekkel a mellettem álló fiút.-Csak szentestére.De emiatt holnap este jövök vissza.Úgyis hozzád is jön a család nem?-kérdezte.-De,de jó lett volna ha itt leszel.Ha már a Rowland és a Swift család együtt karácsonyozik.De neked is a családodnál van a hely!-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.Hosszas ölelésbe vont.-Vigyázz az úton oké?-szóltam aggódva.-minden rendbe lesz királylány!Nyugi.-szólt lágy mosollyal.Ő is egy puszit hintett az almácskámra,majd megfogta a sporttáskáját és a bejárati ajtó felé vette az irányt.Mosolyogva néztem ahogy elhagyta a lakást.
Ajándékokat kéne vennem.Kell egy anyuéknak,Jasonéknek,Christinnek,Ashtonnak,Brandonnak és Hunternek.Szerintem a számlát majd meg sem nézem.Ennyi ajándékot!Mivel csettintésre nem teremnek itt a karácsony fa alatt a dobozok,el kéne menni ,megvenni őket.Na basszus!Felálltam a kényelmes fotelból,és a szobámba indultam.Elővettem egy egészen tűrhető ruha összeállítást,majd megcsináltam a hajam és a kevéske sminkem.Megfogtam a táskám és kimentem a szobámból.Felhúztam a cipőmet és a télikabátomat.Épp a sálamat tekertem volna nyakam köré amikor lépteket hallottam a bejáraton kívül,majd kopogtak az ajtón.Kinyitottam az ajtót és meglepődtem a személy láttán.Jó értelemben!Ugyan úgy nézett ki mint 7 hónappal ezelőtt.Szőkés barna haja kuszán állt,csontjai kidomborodtak az arcán.Kék szemében még mindig ott volt az a gyönyörű csillogás.-Szia nyuszi!-köszönt mosolyogva.-Szia Alex!-köszöntem én is.Mi lesz még itt?!
Jelenleg a kocsiban ültünk Alex-el a csomagtartóban rengeteg ajándékkal.-Köszi hogy eljöttél velem!-mosolyogtam az anyósülésen ülő srácra.-Legalább több időt tölthetek veled.-vigyorgott.-Tudod nagyon hiányzol!-mondta féloldalas mosollyal.Ezt a mondatot 2 perces csend követte.-Barátom van.-jelentettem ki kicsit félve és ezzel megtörtem a csöndet.Alex nagyot nyelt.-Öhhmm,ez természetes.Már lassan 7 hónapja szakítottunk.Megértem hogy tovább léptél.-szólt,de a mosolya már nem volt a helyén.-Sajnálom,ha ezzel most fájdalmat okozok.-szóltam erőtlenül.Megérkeztünk az emeletes ház parkolójába ezért leparkoltam és leállítottam a motort.-Nem okozol nyuszi!-mondta halvány mosollyal,áthajolt az ülésen és egy puszit adott arcomra.Megöleltem.Hiányzott már.Mármint Huntert szeretem,mindig is őt szerettem,de Alex egy fontos személy az életemben.Ő volt az első fiú akire szemmel tudtam nézni Hunteren kívül.Rengeteg emlék és élmény fűz hozzá.-Na de menjünk!Még be kell csomagolni azokat a csomagtartóban!-mondtam és elhúzódtam tőle.Bólintott majd kiszálltunk a kocsiból és a ház felé vettük az irányt.-Amúgy milyen az egyetem?-kérdeztem a liftben.-Nagyon jó!Képzeld van egy tanárnő aki mindig úgy feltupírozza a haját,hogy úgy néz ki mint akit megbaszott a 220v!-nevetett.Hát a humora még mindig a régi.-Nemár!Komolyan?-röhögtem miközben kiszálltunk a liftből.-Ahha!-nevetett még mindig.Közben a lakásajtómhoz értünk.-Mint Mrs.Olsen az uszodában.-vigyorogtam.-Ja!Mennyit jártunk esténként oda úszni.-mondta mosolyogva.Kinyitottam a lakásajtót és beléptünk a lakásba.Ekkor eszembe jutott egy uszodai emlék.-Emlékszel amikor nem mertem leugrani az ugródeszkáról,de te magaddal rántottál?-kérdeztem.-Hogy nem emlékeznék!Az a sikítás kiszakította a dobhártyámat.Bár utána már csak halkabb sikításokat hallottam,azok jobban is tetszettek nyuszi.-mondta perverz vigyorral.-Alex!!-kiabáltam rá nevetve.Tovább mentünk a nappaliba,de nem voltunk egyedül.-Megzavartam valamit?-kérdezte Hunter a kanapén ülve.Ajjajj!
-Nézd meg tudom magyarázni!-mondtam Hunternek halkan a konyhában,nehogy meghallja Alex akit faképnél hagytunk a nappaliban.-Hallgatlak!-mondta komoran.Összeszorult a torkom.-Ő Alex.-mondtam de félbeszakított.-Nane!Azt már megtudtam "nyuszi".-nézett rám gúnyosan.-Ő a volt barátom!Mielőtt ideköltöztem szakítottam vele,mert egyetemre ment.Visszajött meglátogatni erre a napra.Ne aggódj este indul!Nincs közte és köztem már semmi,de neked féltékenységi rohamod van?!Komolyan Hunter.Ha nem vagy képes most lenyugodni,visszamenni a nappaliba akkor menj el.Szeretném ha összehaverkodnátok.-mondtam idegesen.-Menjek el?-kérdezte elképedve.-Ennyi maradt meg a mondataimból?Chh...Tudod mit?Igen menj el!-szóltam még idegesebben.-Szóval őt választod?-kérdezte.-Nem választok senkit!Gyerekes vagy.Csak egy régi barátommal akarok eltölteni egy kis időt!-kiabáltam.Hunter csak a szemembe nézett és kiviharzott a lakásból.Sírva mentem vissza a nappaliban árválkodó fiúhoz,aki valószínűleg mindent hallott.
Hunter szemszöge:
Már vagy 2 órája ebben a szar kocsmában ülök.Eddig két ribanc próbált meg felszedni.Persze elutasítottam őket.Éppen újat kortyoltam a piámból amikor vissza jött az egyik szőkeség.-Hé édes tuti nem akarsz jönni egy menetre?Be lehet zárni a wc ajtaját.-nyávogott.Fhuu ekkora egy picsát.-Nem vagyok az édesed és húzz el melegebb éghajlatra!Dugasd meg mással magad.-mondtam komoran.Sértődött fejet vágott,majd elcsászkált a széktől a 435cm-es magassarkújában.Fejemet a pulton pihenő kezem könyökhajlatába fúrtam.Egyszer csak azt éreztem,hogy valaki leül a mellettem lévő székre.-Csak nem nehéz este?-kérdezte majd a pultostól rendelt egy whiskyt.Felemeltem a fejemet,és lám-lám ki az?Hát az a szemétláda aki elveszi tőlem Roxit.-Ja nehéz!Főleg ha valaki le akarja nyúlni a csajomat.-köptem elé a szavakat.-Ó haver te vagy?!És mi az hogy el akarom venni?Normális vagy?-mondta.-Roxi egész este miattad sírt te barom!Mindennél jobban szeret téged.Te meg csak hülyét csinálsz magadból.-szólt komoly képpel.-Te csak ne oktass ki engem!-kekeckedtem.-Nem oktatlak ki,csak úgy mondtam.Én a helyedben most hazamennék és összeszedném magamat.Holnap reggel pedig az lenne az első hogy elmegyek Roxihoz és bocsánatot kérek tőle.Ő egy csodás lány,ne hagyd hogy elveszítsd a hülyeségeid miatt.-mondta.Okos ez a gyerek,és talán nem is olyan rossz fej.Igaza is van!Én basztam el,én voltam a gyerekes.Mit csináltam?!-Bocs hogy köcsög voltam veled.-mondtam egy kis idő után.-Ne tőlem kérj bocsánatot!Béke?-kérdezte.-Béke!-mondtam.Lehúztam a pohár tartalmát,elköszöntem tőle,majd hazafelé vettem az irányt.Rendbe kell hoznom a dolgokat.
Sziasztok!Itt az új rész,remélem tetszik nektek!Nem tudom mikor hozom a kövit,de igyekszem.Puszi nektek! <3
ESTÁS LEYENDO
Want to want me♡Befejezett
FanficSziasztok!Roxi Swift a nevem és 15 éves vagyok.Las Vegasban születtem és eddig ott is éltem a szüleimmel,de apukám Phoenixben kapott munkát ezért oda költözünk.Ezt egy kicsit bánom,hogy pont nyáron kell ott hagynom a barátaimat.De vigasztal a tudat...