8.Nem értelek

1.2K 62 6
                                    

Tagnap miután Hunter hazakísért,feljött hozzánk.Egy darabig csak beszélgettünk meg hülyültünk,majd a filmezés mellett döntöttünk.A film után még eléggé fel voltunk pörögve ezért elterveztünk hogy megnézünk még egyet.Közben anyáék hazaértek,de mentek is aludni,mert nagyon elfáradtak.Amikor a második filmet kezdtük el nézni már 8 óra volt.Körülbelül a film felénél járhattunk,amikor képszakadás volt.Valószínűleg elaludtam.

Másnap reggel:

Reggel magamtól ébredtem.Hunter ott szuszogott mellettem a kanapén.Ránéztem az órára és elkapott a szívroham.A mutatók 07:40et mutattak.Te jó ég.Gyorsan felsiettem a szobámba.Random előkaptam egy shortot és egy pólót.A hajamat kezeimmel megfésültem.A tegnapi sminkem foszlányai megmaradtak picit,de nem is érdekelt gyorsan írtam egy fecnire Huntahnak,hogy Suliba mentem! majd kiviharzottam a házból.Gyorsan nekiiramodtam,és sprintelve mentem a suliba.

Pont becsengetés előtt egy perccel értem be.Leültem a helyemre majd egy kicsit igazítottam még magamon.Bejött a tanát majd elkezdődött az óra.Nem nagyon figyeltem oda.Az előttem ülő Simon szőkés haját figyeltem.Óra vége után kimentem a szekrényemhez.Még jó hogy volt nálam egy szempillaspirál,ezért kicsit tűrhetővé tettem a pofámat.Amikor ezzel végeztem,becsuktam a szekrényajtót,és ki állt előttem?Hát drágalátos Simon barátunk.-Szia Roxi,nehéz ez a matek.Nem gondolod?-mondta égbeszökő mosollyal.Erre csak visszamosolyogtam.-Annyira nem.Nem akarok dicsekedni de tökéletes a matektudásom!-mondtam mire csak mindketten elkezdtünk nevetni.-Korrepetálhatnál!-mondta Simon amin nagyon elképedtem.-Lehet róla szó.-mondtam egy félénk mosollyal.-Okés,akkor ma este nálam!Majd Facebookon megírom a címet!-Mondta,majd rám kacsintott és elment.Kicsit meg voltam illetődve,de igazából,Simon egy helyes és kedves fiú.Hunterrel pedig sajnos csak barátok lehetünk.Bár ha rajtam múlna már rég a barátnője lennék,de sajnos ez nem ilyen egyszerű.

Utolsó óra után haza mentem.Mire hazaértem Simon már megírta a címüket.Nem volt túl messze,sétálva egy 20 perc.Amikor hazaértem,anyáék közölték hogy elutaznak a nagyihoz egy pár napra,majd valamikor jönnek.Már meg sem lepődök ezen.Nem is érdekelt,legalább lesz egy kis nyugim.Elezdtem összeszedni magam,hogy ne így menjek át Simonhoz.Közben kopogtak az ajtón.Hunter állt az ajtó előtt.-Szia kislány!Ugye nem volt gáz a tegnap este?-kérdezte cuki kis mosolyával.-Jajj,dehogy.Csak a reggel kicsit nehezen ment.De légyszi bocsáss meg nekem,mert sietnem kell.-mondtam kicsit zavarban.-Miért,hova mész?-kérdezte miközben gyönyörű szemeivel az enyéimet kereste.-Ja,őő csak korrepetálni az egyik osztálytársam.Nem túl jó matekos.-mondtam még mindig zavartan.-Ó most már értem miért csípted ki magad.Sok sikert a "korrepetáláshoz"!-mondta egy mű mosollyal,majd elviharzott.Nem értettem őt.Nem is agyaltam sokat,elindultam Simonhoz.

Gyönyörű házuk volt.Egész palota,bár nem akkora mint a Rowland ház.Becsengettem,majd ajtót nyitott Simon.Nagyon helyes volt,mint mindig.Betessékelt,majd felmentünk a szobájába.Miután elmagyaráztam neki pár feladatot,elkezdett szemezni velem.Most ez a gyerek komolyan flörtöl velem?Tökre elvörösödtem.-Szóval akkor ezt kell osztani ezzel?-kérdezte.-Öhmm igen.És utána pedig ne felejtsd el a szorzást mert különbe...-félbeszakította mondatomat a tökéletes ajkaival.Csókjától kirázott a hideg.Eltöltött az érzés,hogy ezt nem kéne Hunter miatt,de akkor eszembe jutott hogy ő nem is szeret engem.Akkor én mit epekedjek utána?Félve visszacsókoltam.Levegőhiány miatt váltunk el.-Kár hogy ilyet nem tanít a matektanár!-törtem meg a csendet.-Biztos kitűnőt adna!-mondta csibész mosollyal.Végül csináltunk még pár feladatot,majd megbeszéltük,hogy holnap ő jön hozzám,ugyanis a szülei vendégséget fogadnak a házukban,ezért náluk nem lenne alkalmas.Elköszöntem tőle,majd elindultam hazafelé.

Otthon gyorsan megcsináltam a saját házimat,majd lefürödtem.Befeküdtem az ágyba,majd írtam Hunternek.

R:Szia Huntahh,mizu? :*

H:Szia.bocsi fáradt vagyok.Megyek aludni,bocs.

R:Nem értelek Hunter.Jó éjt :(

Nem tudtam,hogy baja van.Biztos nem féltékeny.Miért lenne féltékeny amikor a barátja vagyok csak?!Kérdésekkel a fejemben aludtam el...

Szasztok,Itt az új rész.Remélem tetszik.Tudom nem lesz a kedvenc részetek,és nem is lett olyan hosszú,de remélem azért jó.Valamint eszméletlenül köszönöm a rengeteg megtekintést,és vote-ot.Puszi.


Want to want me♡BefejezettWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu