Sessizce yatak odama doğru yürüdüm ve arkamdan kapıyı kapatıp yere çöktüm. Aklım allak bullaktı. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. İntikam almak için içim içimi yiyordu ama bunun ne kadar zor olduğunu da içten içe biliyordum. İyi bir plana ve çelik gibi sinire ihtiyacım olucaktı. Zordu ama yapmam gerekiyordu,tek çare buydu. Gerçek annem ve babam...ölmüştü ve.. ben..
Gözyaşlarımı silerek ayağa kalktım ve masama geçip ışığı yaktım. Telefonumu elime alıp Batu'ya tam mesaj atıcakken artık onu bu işe dahil etmenin çok tehlikeli olucağını düşündüm. Sonuçta benim için 3 yıl her şeye katlanmıştı,üstüne üslük ben bir de onu unutmuştum ama o yine de beni bırakmamıştı. Artık onu tehlikeye atmanın bir manası yoktu. Telefonumu masaya bıraktım ve sakince yatağıma uzandım. Saat 2'yi geçiyordu ve artık yatmamın zamanı gelmişti sanırım. Zaten kafam allak bullaktı, gün doğsun her şey daha da netleşicekti.
Sabah kalktığımda umduğumdan daha dinçtim,sanırım bazı şeyleri öğrenmek bana güven vermişti. Üstüme bir kot ve bir tişört geçirerek çantamı kaptım ve Reşat'a görünmeden evden çıktım. Batu'nun onu aramadığım için şüpheleneceğini biliyordum o yüzden ona bir şey çaktırmamak için yoldayken aradım.
"Batu,nasılsın?"
"İyiyim güzelim,senin çok neşeli geliyor. Her şey yolunda mı?"
"Evet canım,her şey yolunda. Okulda görüşürüz o zaman."
"Tamam güzelim."Kapıdan girdiğim an Gizem'e doğru koşmaya başladım resmen. Sıkıca sarıldım.
"Özür dilerim,seni çok özledim Gizem ya."
"Kızım sen nerelerdesin ya, Batuyla beraber olmanı açıklayıp ortadan kayboldun resmen,iyi misin? her şey yolunda mı?"
"Evet her şey yolunda canım benim. Her şey yolunda."Sarılarak içeri girerken kapıda Batu ile karşılaştık.
"Kapmışsın kızımı." diyince Gizem'in şalterler attı tabi.
"Sen yokken ben vardım oğlum,sen kimi kovuyorsun."
"Tamam ergenler,sakin olun. Ben ikinize de yeterim." diyince ortamı yumuşatmayı başardım ve Batu'ya yaklaşıp sıkıcı sarıldım. Kulağıma sessizce fısıldadı.
"İyi olduğuna emin misin Güneş?"
"Herkesin ortasında bana Güneş diye seslenme Batu,biri duyacak ve ayrıca gerçekten iyiyim,daha fazla sormana gerek yok."
"peki güzelim,sen bilirsin."Zilin çalmasıyla birlikte diğer öğrenciler gibi bizde sınıflarımıza geçtik.
Özel okulda okumanın faydalarından biri de ders de bilgisayar ile ilgilemenize izin olması. Hoca her zaman ki gibi sıkıcı bir şekilde ders anlatırken bende aklımı karıştıran sorulara cevap bulmaya çalışıyordum. Biyolojik annemi ve babamı daha iyi tanımaya çalışıyordum diyebilirim. Ben dalıp gitmişken adımı seslendiklerini duydum
"Derin!"
"Evet hocam"
"Bilgisayarını bırakıp biraz bize dikkatini vermenin zamanı geldi sanırım."
"Hocam benim bir kulağımda sizde zaten,ne yaptığınızı gayet iyi biliyorum."
"İyi o zaman bana burda ne anlattığımı detaylı olarak açıklar mısın?
"Siz burada Amerikanın nasıl fethedildiğinden bahsetiyorsunuz,detaylı olmak gerekirse(!) İspanyolların gelişini ve nasıl İspanyolcanın hala şu anda da Güney Amerika'daki en büyük ülke olan Brezilya'da konuşulduğunu anlatmak istediniz."
Her zamanki gibi hocayı soktuğum şokun etkisinde bırakarak bilgisayarımdaki araştırmama devam ettim. Tarihe olan ilgim her zaman bu derste bir adam önde olmamı sağlıyordu ama bu sadece ilgi meselesi değildi. Bir kaç aydır üst düzey Lise Eğitim ve yanında da Üniversite eğitimi almaya başlamıştım. Bunlar her şeyi öğrenmeden önceydi ama iyiki almayı başlamışım şimdi ilk işim bu sene sınıf atlayıp biran önce mezun olmak ve üniversiteye başlamak olucak. Nasıl olsa yaşım tutuyor ve bilgilerim de yeterli. Bir an önce üniversitemi bitirip şirketi o Reşat'ın elinden almak için sabırsızlanıyordum. Planım şu ana kadar tıkır tıkır işliyordu. İşin güzel yani ise ne Gizem ne de Batu bir şeyden şüphelenmişti. Böyle devam etmem gerekiyordu. İkisi de bu işe bulamazlardı. Reşat çok tehlikeliydi ve bu benim oyunumdu.Çok geç oldu farkındayım ve çok üzgünüm ama her şey her yerdeydi ve yazıcak ne kafam ne de zamanım vardı. Geri dönmek çok güzel hissediriyor. Umarım hikayede ufak bir geri dönüş yaşamış ve hatırlamışsınızdır bundan sonra daha hızlı ve aksiyonlu bir tempoyla ilerliyeceğim merak etmeyin. Sabrınız için teşekkür ederim,sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Bir Nefes
Teen FictionHayatımın bir anda alt üst olacağını hiç düşünmemiştim. Karşımda duran adam ile istemsizce göz göze geldim ve acıyla kabuslarımın gerçeğe dönüştüğünü farkettim.