Zehra Ali'ye el hareketiyle içeri girmesini söyledi.
Yaklaşan kalabalıkta bi ara gözü en önde duran kızın elinde ki pankarta gitti. Pankartın üstünde ki yazı Ali'nin dikkatini çekti.
"İslama karşıyız!" yazıyordu.Yanında ki erkeğin elinde ki pankartta ise
"İslam terörist bir dindir!" yazmaktaydı.
Ali bi an olayı anlamaya çalışıp düşünceye daldı. İyiliği, merhameti, sevgiyi ve birçok şeyi islam dini sayesinde öğrenmişti.
İyi ama nasıl olurdu bu?Ali donup kaldı.Bir süre öylece bekledi, durdu durdu ve derin bir nefes alıp kendine sordu.
"Hayır!"dedi.
"Hayır!İslam barış dinidir,islam sevgi dinidir."
Kendini kaptırıp elini havaya kaldırdı ve birden bağırdı.
"İslam özgürlüktür!" dedi.
Kendini bir adım öne attı. Kalabalığı seyreden bazı insanlar Ali'ye dönüp baktı. Bu sırada kolundan biri Ali'yi tutup geri çekti. Kim olduğunu görmek için dönüp baktı. Bu eniştesi Egemen'di ve onu koludan tutup arabaya bindirdi.Kendi de arabaya binip kapıyı kapattı.
Ali'ye şöyle bir bakıp;
"Sen ne yaptığını sanıyorsun!" diye çıkıştı.
Ali "Ne yaptıklarını görmedin mi? Müslümanlıkla hiçbir alakası olmayan şeyler söylüyorlar!"
Egemen arabada çocuklar olduğu için şöyle bir nefes alıp bekledi ve sözüne devam etti.
"Eve gidelim burda konuşulacak şeyler değil." diyerek evin yolunu tuttular.
Eve vardıklarında Egemen daha sakin davrandı. Egemen Ali'yi bir odaya çağırıp konuşmak istediğini söyledi. Odaya girdiklerinde sözlerine burada devam etti;
"Bak Ali burası Türkiye değil. İsteyen istediğini her şekilde söylemeye hakkı vardır. Kimse kimseye karışamaz yani herhes özgürdür."
Ali durup şöyle bir baktı ve cevap verdi;
"İnsanın bilmediği bir konu hakkında bir başkasını yargılama hakkı sence var mıdır? Yani bu özgürlük müdür? Beni tanımadığı halde bana nasıl ırkçı gözüyle bakabilir ki?"dedi.
Egemen yerinden kalkarak tok bir sesle;
"Ali bu konuyu daha fazla uzatma. Duymamaya çalış yoksa üniversite hayalini unut. Çocuklarım için görmezden gel sen içinde yaşa kim ne söyleyebilir ki?"
Ali ayağa kalkıp yutkundu. Biraz bekledikten sonra cevabını vericekti ama kapıda Zehra'nın beklediğini gördü. Sırf ablası üzülmesin diye konuyu uzatmadı.
"Biraz yorgunum enişte gidip yatacağım.Yarın üniversiteye gitmem lazım iyi geceler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Ben Seni Buldum
Teen FictionMüslüman bir ailenin oğlu olan Ali gittiği Newyork Üniversitesi'den hristiyan bir kıza aşık olur..