Sarah'nın yaptığı bu hareket Choi ve jeon'u şaşırtmıştı. İkiside onları dikkatlice izliyordu. Ali bunu fark etmiş olucak ki Sarah'nın elinden çubukları alıp kendi eliyle makarnasını yemeye başladı.Bu haretek sarah'ı üzmüş ve birden yüzü düştü. Ama hemen kendini toparladı. Arkadaşı Jeon'a dönüp onu yarın ki protestoya davet etti.
Jeonla beraber bu konuda sohbet etmeye başladılar.
Ali ile Choi onlara dinliyordu.Ali birden Sarah'nın ağzından çıkan bir kaç kelime dikkatini çekti.
"Biliyorsun bu ülkede yaşamaması gereken insanlar var."dedi.
Ali Sarah'a dönüp
"Ne gibi insanlar"diye sordu.
Sarah biraz durup Ali'nin sorusuna cevap verdi.
"Dinlerine bu kadar çok bağlı olan insanlar"
Ali;
"Dinlerine bu kadar bağlı olan insanların ne gibi zararı olur ki"
Sarah;
"Emin ol çok zararları var insanların beyinlerini ele geçiriyorlar sonrada onları bir hayvanmış gibi kullanıp diğer masum insanlara zarar veriyorlar"
Ali;
"Bence onlar dinlerine bağlılıktan dolayı değil aptallıklarından dolayı başka insanlara zarar veriyorlar"
Sarah;
"Ali onları tanımıyorsun yıllardır onlarla uğraşıyorum ve ne mal olduklarını gayet iyi biliyorum"
Ali;
"Bence sen hiçbir şey bilmiyorsun sadece duyduklarınla başkalarını yargılama hakkına sahip değilsin hem çok merak ediyorum kimmiş bunlar" diye sordu.
Sarah hiç düşünmeden
"Müslümanlar"diye cevap verdi.
Sarah'nın bu sözü Ali'yi adeta sarsmıştı. Değer verdiği bir insandan bunları duymak çok kötüydü.Olduğu yerde kala kaldı. Bu söz kalbinin tam ortasında koca bir delik açtı.
Ve gözleri doldu. Merhametle güzellikle sevgiyle büyümesini bu dine bağlıyordu. Bu kadar güzel bir din bu sözleri haketmiyordu. Bir insanın gözleri bu kadar mı bağlı olurdu.Ali yutkunup Birşeyler söyleyecekti ki Choi araya girdi.
"Ali'nin söylediklerine katılıyorum.Sarah bir kaç insanın yaptığı kötülükleri tüm insanların üstüne yükleyemezsin bu saçmalık olur." Dedi.
Aslında Choi Sarah dan bu sözleri duyduğuna pekte Ali gibi şaşırmamıştı.Çünkü o bir islam düşmanı teşkilatının başkanıydı.
Sarah Choi ile bu konuyu konuşucaktı. Ali artık bunları duymak istemedi.
"Bence bu kadar yeter zaten yarın ki konuşmanda bunları söyleyeceksin bir de burada söylemene gerek yok"dedi.
Ali'nin bu çıkışı sert olmuştu. Sarah'da fark etti bunu ama susmaya niyeti yoktu.
"Neden bu kadar sinirlendiğini anlamıyorum ben sadece düşüncelerimi söyledim"
Ali;
"İnan bana dünyada ki bütün insanların düşüncelerine saygım sonsuz ama sen tanımadığın insanlar hakkında bu kadar çirkin sözler söyleyemezsin"
Sarah Normalde böyle konularda insanlarla sabaha kadar tartışırdı. Ama Ali ile bu konuyu uzatmak istemedi. Bu yüzden biraz düşündükten sonra
"Bu güzel sohbet için hepinize teşekkürler ama benim halletmem gereken bazı işlerim var hoşçakalın"deyip masadan kalkarak yanlarından ayrıldı.
Choi ve jeon oldukları yerde kalmışlardı. Anlam veremediler olan şeylere çünkü sohbet güzel gidiyordu. Ama birden kötü sonuçlarla karşılartılar.
Choi şaşkınlığını giderip
"Bizde artık kalkalım saat geç oldu."deyip Jeon'un toparlanmasına yardım etti.
Ali hesabı ödeyip arkadaşlarının yanına gerelerek onlardan özür diledi. Bu güzel gece birden kötü sonuçlarla bitmişti.
Onları arabayla uğurlayıp kendi ise yürüyerek evin yolunu tuttu.Beğenmeyi unutmayın 😇👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Ben Seni Buldum
Teen FictionMüslüman bir ailenin oğlu olan Ali gittiği Newyork Üniversitesi'den hristiyan bir kıza aşık olur..