4.bölüm

43 3 0
                                    

Nefes almakta zorlanan Ali ne yapacağını bilmiyormuşcasına öylece kaldı.İkisi de konuşmuyordu,bu sessizliği bozmalıydı Ali.Yabancı kişinin dikkatini dağıtmalıydı ama nasıl? Bekledi tekrar koridordan sesler yankılandı.Yabancının dikkati dağılmış olucak ki kapıya doğru baktı .Tam bu esnada Ali kolundan tutup elindeki bıçağı almayı başardı ve onu geri doğru itti.Bıçağı ona doğrultu ve "Kimsin sen?"diye bağırdı.Elleri titreyen yabancı birden kendini geri çekti ve şöyle seslendi;"Lütfen lütfen bana yardım et!"dedi.Söylediği şeyden etkilenen Ali birden durakladı.Aslında bu duraklamanın sebebi sesindeki incelikti.Bu yabancının sesi bir erkek sesi değilde daha kadınsı bir ses tonu vardı.Yabancı birden elini kaldırıp şapkasını açtı.Yere bakan kişi kafasını kaldırıp yüzüne baktı.
Ali ile göz göze geldiler.Bu bir kızdı bir kaç dakika öylece durdu. vardı.Yabancı birden elini kaldırıp şapkasını açtı.Yere bakan kişi kafasını kaldırıp yüzüne baktı.
Ali ile göz göze geldiler.Bu bir kızdı bir kaç dakika öylece durdu.
Ali kendine geldiğinde ise elindeki bıçağı indirip yere attı. Kızla tekrar göz göze geldi.Bu kızın yüzünü tanıyormuş gibi hissetti ama bir türlü seçemiyordu çünkü salonun ışığı kapalıydı sadece odadan gelen ışık kızın yüzüne hafifçe vuruyordu.Ali kendini toparlayıp daha sakin bir dille tekrar sordu;"Kimsin sen ve benden ne istiyorsun?"dedi.Soruyu cevaplamaya kalmadan kapı vuruldu.Kızın titreyişi iyice arttı.Kapı tekrar vuruldu ve Ali yerdeki bıçağı alıp ayakkabılığın çekmecesine koydu.Kapıya yönelip açtı.Karşısında o uzun kalıplı polislerden bir tanesi duruyordu.Tok bir sesle "İyi günler beyefendi,apartmanda olan bu sesten dolayı özür dileriz.Karşı dairede birkaç genç bir çılgınlık yapmış yani artık bir sorun kalmadı güvendesiniz.İyi geceler."diyerek merdivenlere yürüdü.Kapıyı kapatıcaktı ki polis tekrar dönüp şöyle dedi;"Siz yine de kapının zırzasını takın.Ne olur ne olmaz tekrar iyi geceler"diyerek gitti.Kapıyı kapayan Ali arkasına dönüp baktığında kızın orada olmadığını farketti.Koşarak odaya yöneldi,baktığında kız hala burdaydı ve pencerenin önünde dikilmiş polislerin uzaklaşmasını bekliyordu.Biraz durduktan sonra "Sarah" diyerek

Biraz durduktan sonra "Sarah" diyerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

odanın sessizliğini bozdu kız.
Ali gözlerini kıza çevirerek "Anlamadım" diyerek cevap verdi.Sonra kız tekrar "Kimsin diye sormadın mı?"diyerek koltuğun kenarına oturup devam etti,"Adım Sarah seni korkutmak değildi amacım sadece polislerden saklanmak için bir yere girmem gerekiyordu hepsi bu yani sana zarar vermeyecektim."sözlerine biraz durduktan sonra devam etti,"Bir hafta oldu karşı daireye taşınalı,üniversiteye yakın olduğu için burayı kiraladım ama pek şanslı gelmedi daha ilk partide yakalandık."diyerek gülmeye başladı.Ali'nin yüzüne bakarak;"Yani bu olaylar için özür dilerim." dedi.
Ali kızın biraz sarhoş olduğunu yaptığı hareketlerden anladı ve cevap verdi;"Memnun oldum bende bugün taşındım daha ilk günden böyle şeyler yaşamak biraz tuhaf tabi"diyerek ensesindeki saçlarını kaşımaya başladı.
Sarah devam etti;"Peki senin adın ne?"
Ali biraz durdu tam cevap verericekti ki Sarah'nın telefonu çaldı.Telefonu kapayıp Ali'ye dönüp;"Benim gitmem gerek sonra görüşürüz komşu."dedi.Kapıya kadar eşlik etti Ali.
Sarah karşı daireye girip kapıyı kapattı.İçeri giren Ali yatağına uzandı .Sarah'yı nerden tanıdığını düşünmeye başladı ve birden yataktan fırladı.Sonra kendi kendine;"Bu o kızdı islama karşı en önde yürüyüş yapan kız.Pankartında 'İslam terörist bir dindir'yazan kızdı,Sarah'ydı bu."Biraz bekledikten sonra kapıya koşup baktı.Kapının zırzasının takılı olmadığını gördü.Kapıya doğru yürüdü ve öylece durdu sırtını kapıya dayayıp gülmeye başladı.Ne yaptığını o bile bilmiyordu yere oturup konuşmaya başladı;"Ne oldu yoksa korktun mu?"diye söylendi.
Daha sonra yerinden kalkıp tekrar yatağa gitti.Sabah erken kalkıp okula gidecekti.Bu yüzden yatağa uzanıp bugün yaşadıklarını unutmaya çalıştı ve öylece uyuyup kaldı.
Sabah erken kalkan Ali kahvaltı yaptıktan sonra okula gitmek için evden çıktı.Merdivenlere yönelen Ali biraz orada bekleyip Sarah'ın dairesine baktı,bu davranışını saçma bulan Ali kendi kendine
;"Sen sapık mısın kızın dairesine öylece bakıyorsun,birisi çıksa ne yapıyorsun dese ne yapacaksın bu durumu nasıl açıklayacaksın?"diye söylendi ve oradan uzaklaştı.Üniversiteye gitmek için yola koyuldu.Okula varınca İngilizce Edebiyatı Bölümü'nü bulmak için girişte güvenliğe hangi katta olduğunu sordu.
Güvenlik;" 2. Kat 8 numaralı sınıf."
Ali;"Teşekkürler" diyerek güvenliğin yanından ayrıldı.2.kata varınca sınıfını bulmaya koyuldu,8 numaralı odaya geldi kapıdan içeri girdi.Dersin başlamasına 10 dakika kalmıştı.Yerine oturup beklemeye başladı.Sınıfta yaklaşık 15-16 kişi vardı.Bir ara yanına biri yaklaştı.1.80 boylarında,gözleri çekik,saç şekli farklı biriydi ve yanına oturdu.Bu oturan kişiye bakıp gülümseyerek selam verdi.Buralı değildi,onun da farklı ülkeden geldiği belliydi.Ali hangi ülkeden geldiğini sordu,gülümseyerek cevap verdi;"
Buralı olmadığım çok belli değil mi?Bilmiyorum ama sanırım gözlerimden anladın. Gülüşmeler oldu aralarında ve cevap verdi.
"Adım Choi Güney Kore'den geldim."diyerek cevap verdi ve sohbet etmeye başladılar.Choi aile sorunları yüzünden okula ara vermek zorunda kaldığı için tekrar 1. Sınıfı okuyordu.Choi'da aynı soruları Ali'ye sordu.Uzun sohbetten sonra Ali'nin Türk olduğunu duyunca çok sevindi.Çünkü 'Türkiye'yi çok ziyaret ettiğini 2.ülkesi olarak gördüğünü söyledi.'
Ali de bu durumdan çok memnun oldu.

Ve Ben Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin