9.bölüm

28 2 0
                                    

Okul kapısında durup artık bu sohbeti bitirmeleri gerekiyordu.
Ali'nin bugün okulun kütüphanesinde dersi vardı. Ve Choi'de kapının önünde Ali'yi bekliyordu. Choi'yi görünce selam verip Sarah'a döndü.
"Bu güzel sohbet için teşekkürler Sarah"
"Asıl ben teşekkür ederim Ali çoktandır. Kimseyle bu kadar uzun ve güzel sohbet etmemiştim."
Birbirlerine bakıp gülümsediler.
Ali gözlerini çevirip
"Neyse ben artık gideyim arkadaşım beni bekliyor. Görüşürüz" deyip gitti.
Sarah biraz yürüdükten sonra onu tekrar görmek istiyordu. arkasına dönüp
"Ali" diye bağırdı.
Ali durup Sarah'ya baktı. Hızlı adımlarla Ali'nin yanına gelip ona
"Eğer yardım gerekirse beni
çağırabilirsin."
Ali;
"Hangi konuda"
Sarah;
"Kitaplar konusunda belki bulamadığın bir kitap olursa sana yardımcı olurum"
Sarah ne söylediğini bilmiyordu. İçinden "Ne saçmalıyorum ben" diye geçirdi.
"Sarah merak etme ihtiyacım olursa ilk seni çağıracağım" dedi. Ve choi'le kütüphanenin yolunu tuttular.
Sarah'nın yüzü kızardı. Kendi kendine söylenip birşeyler mırıldanıyordu.
"Aptal Sarah neydi şimdi bu bir sürü şey saçmalayıp durdun."
Sınıfına doğru giden sarah elleriyle yüzünü kapatıp utangaçlığını gizleyip bu yaptığı şey aklına geldiği zaman gülüyordu.
"Tanrım utancımdan ölebilirim." Dedi.
Aslında bunu yapmasının sebebini biliyordu. Ali'yi gördüğü günden beri farklı şeyler hissettiğinin farkındaydı. Tek düşündüğü şey ise bu hissettiği duyduların aynısını acaba Ali'de hissediyormuydu.
Bugün Sarah'nın üç dersi boştu. Bu yüzden sınıfa çıkmanın yerine kantinde birşeyler içmeye karar verdi.
Ders başlamıştı. Ali derse odaklanıp defterine birşeyler karalıyordu.
Choi sarah'la Ali'nin arasında olan şeyleri merak ediyor. Bu merakını gidermek için Ali'ye sorular sormaya başladı. Ali Sorularında neyi kastettiğini anladı.
Ve ona
"Daha açık konuş ona göre cevap vereyim"
Choi;
"Peki açık konuşayım Sarah'la aranızda ne var."dedi.
Biraz durduktan sonra sözlerine devam etti.
"Biliyorum beni ilgilendirmez Ali ama doğru yapmıyorsun uzak dur."
"Choi beni düşündüğünü biliyorum ama belkide Sarah sandığın kadar kötü  biri değildir."
"Ali Sarah'nın kötü olmadığını biliyorum. Ama Chris için aynı şeyi söyleyemem eğer bu yakınlaşmayı fark ederse sonu pek iyi olmaz."
Ali yakınlaşma kelimesinden biraz rahatsız olmuştu. Sinirlendiği ses tonundan belliydi.
"Ne yakınlaşması neden bahsediyorsun biz sadece arkadaşız" dedi.
Choi biraz daha kendini aşarak
"Ali senin Sarah'ya nasıl baktığını gördüm. Bu arkadaşça bir bakış değildi."
Bu sözleri duyunca Ali kendini tutamayıp
"Yeter"diye Choi'ye çıkıştı.
Bütün sınıf dönüp onlara baktı. Ali sinirini yatıştıramadığını anlayınca sınıftan çıkmak zorunda kaldı. Tuvalete gitti. Suyu açıp yüzünü yıkadı. Biraz çıkıp bahçede dolaşmaya karar verdi.
Temiz hava onun sakinleşmesini sağladı.
Bahçede çimenlerin üstüne oturup ne yaptığını sorgulamaya başladı. Choi'ye öyle çıkıştığı için kendini kötü hissediyordu. Yapmamalıydı ama artık zamanıda geri alamazdı.
Birden ortalık karardı. Gözleri hiçbir yeri görmüyordu. Arkadan biri elleriyle Ali'nin gözlerini kapatmıştı.
Bir ses;
"Bil bakalım ben kimim" dedi.
Bu ses kulağına yabancı değildi. Düşündükçe sesin kim olduğunu buldu.
Bu ses Sarah'ya aitti. Sesin kime ait olduğunu anlayınca kalbine bir ağrı girdi. Her nefes alışında kalbinin yerinden fırlayacakmış gibi hissediyordu.
Bu hisler saniye içinde oluyordu. Kendi toparlayıp "Sarah"dedi.
Sarah;
"Doğru tahmin" deyip ellerini Ali'nin gözlerinden çekti.
Sarah Ali'nin Yanına oturup 
"Senin ne işin var burada dersin yok mu?" Diye sordu.
"Var ama kendimi biraz kötü hissettim bende biraz hava almak için bahçeye çıktım."
"Neyin var iyimisin?"
"Evet şimdi daha iyim"diye cevap verdi.
Ali;
"Peki senin ne işin var burada"
Biraz düşünüp sol eliyle öndeki saçından bir tutam alıp kıvırmaya başladı.
"Hiç sorma hocayla kavga ettim beni dersten kovdu."
"Neeee! Ne oldu ki"
Gülümseyip
"Sadece şaka yapıyordum. Ders boştu. Kantinde oturuyordum. Biraz hava almak için bahçeye çıktım. Seni gördüm ve yanına gelmek istedim."
"İyi yapmışsın"
İkiside susup biraz etrafı seyrettiler.
Bu sessizliği bozan Sarah oldu.
"Ali hafta sonu resim sergimiz var eğer işin yoksa senin gelmeni çok isterim."
"Tabi çok isterim"
Ali'nin bu teklifi kabul edeceğini düşünmüyordu. Teklifi kabul edittiğini duyunca Sarah çok sevindi. Adeta yüzünde gülücükler açtı.
Bu sırada uzaktan Chris onlara doğru geliyordu. Ali'yi Sarah'nın yanında görürünce yüz mimikleri değişti. Ali'ye pas vermeden Sarah'nın dudağına bir öpücük kondurdu. Bu öpücükle Sarah kendini gericekti. Ali'ye dönüp baktığında kafasının yerde olduğunu gördü.
Chris bunu bilerek yapmıştı. Sırf Ali'ye inat olsun diye öpmüştü.
Chris elleryle Sarah'nın saçlarıyla oynayıp
"Arkadaşlarla konferans salonunda seni bekliyoruz. Acele et sende gel"
Sarah Chris'in saçlarıyla oynamasından rahatsız olmuştu.Tekrar kendini geri çekip
"Tamam sen git ben geliyorum."dedi.
Chris'i gönderdikten sonra Ali'nin yüzüne bakmadan
"Neyse  arkadaşlar beni bekliyormuş gitmem gerek sonra görüşürüz." Deyip
Hızlıca uzaklaştı.
Ali öylece kalmıştı. Az önce olan şeyler  onu biraz kırmıştı. Ama elinden hiç birşey gelmiyordu. Hem ne yapabilirdi ki Sarah'nın elinden tutup ona bu yaptığı şey için kızacakmıydı. Belkide Choi haklıydı. Sarah'dan uzak durmalıydı.

Ve Ben Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin