5.bölüm

40 5 0
                                    

Ders arasından sonra okulu Ali'ye dolaştırıp neyin nerede olduğunu gösterdi.Bahçeye çıkıp çimenlerin üstünde oturdular.Arka tarafta oturan grupta ki biri Ali'nin dikkatini çekti. Kim olduğunu düşünmeye başladı ve buldu.İslama fobi yürüyüşünde en önde Sarah'ın yanında ki gençti.Onları biraz takip ettikten sonra bir bağırtı sesi geldi kulağına
"Heyyy millet!" diye.
Dönüp baktığında bu Sarah'ydı. Gruba yaklaşıp o gencin yanına oturup dudağından öptü.
Ali birden kafasını eğdi daha sonra biraz o grubu izledikten sonra Choi'ya dönüp onları tanıyıp tanımadığını sordu.
Choi cevap verdi.
"Bu grubu okulda tanıyan yok.Hepsi ayrı kafada yasak olan şeyler onlara yasak değil özgürlük diyip istedikleri şeyleri yapıyolar.Grubun lideri uzun saçlı erkekle yanında oturan kız."deyip sözünü bitirdi.
Ali tekrar sordu.
"Peki bu liderlerin ismi ne?"
Choi"Erkeğin ismi Chris kızın ise Sarah."
Choi Ali'ye şöyle bir baktıktan sonra sözlerine devam etti."Beni yanlış anlama Ali ama Türkiye çoğunluğu Müslüman olan bir kesim.Sen de..."
Sözünü bitirmeye kalmadan cevap verdi."Evet bende Müslümanım"dedi Ali.
Biraz durduktan sonra Choi;"O zaman sana bir tavsiye,o gruptan uzak dur!Onların hepsi Müslümanlardan nefret eder hele ki Sarah!Çünkü grubun kurucusu o.Aslında annesi daha fazla bu işin içinde ama kızı da ondan aşşağı değil."Ali biraz düşündükten sonra Choi dönüp şöyle sordu;"Peki sen sen nasıl bakıyorsun Müslümanlara?"
Choi şöyle bir durup düşündü sonra cevap verdi."Bence dünyada ki en iyi insanlar.Benim arkadaşlarımın çoğu Müslüman.Ben bütün dinlere saygılıyım ve insan iyi olduktan sonra ben onunla her türlü arkadaş olabilirim,"dedi ve sözlerini bitirdi.
Ali gülümseyerek Choi'nin söylediği sözleri onayladı.Okulda nihayet 1.gün bitmişti Choi ile vedalaşarak yola koyuldu.15 dakika yürüdükten sonra nihayet evine geldi.Kapının önünde siyah bir araba durdu sonra Sarah arabadan indi.
Sarah,"Akşam görüşürüz çocuklar."dedi ve araba oradan uzaklaştı.Ali'yle karşılaşan Sarah şöyle bir bakıp;"Demek New York Üniversitesinde okuyorsun komşu.Şu işe bak ki bende orada okuyorum,hangi bölüm?"dedi.Ali biraz heyecanlanmış olacak ki cevabı hemen verdi."Edebiyat yani İngiliz Edebiyatı."
Sarah gülümseyip sözüne devam etti."Şairsin yani."
Ali,"Yani"diyerek cevap verdi.
Sarah,"Neyse sonra yine görüşürüz."diyerek Ali'nin yanından uzaklaştı.Tam apartmandan içeri girecekken durakladı Ali'ye dönüp;"Sürekli unutuyorum sormayı senin adın ne?
Ali biraz durup nefes aldıktan sonra;"İsmim Ali."diyerek Sarah'nın sorusuna cevap verdi.
Sarah'nın gözleri kısık alt dudağını ısırıp durduktan sonra; birden gülümseyip
"Kız ismi değil mi o?"
Ali ne söyleyeceğini bilemedi.
Sarah devam etti.
"Şaka yapıyorum bakma öyle ismini beğendim Ali bende Sarah" dedi.
Evine gitmek için tekrar apatmanın içine girdi.
O an Ali biraz öylece kaldı ve kendini tuhaf hissetti ama bunun ne olduğunu bilmiyor gülümseyerek düşünüyordu.Birkaç dakika öylece kaldı sonra kafasını sallayıp irkildi.
Evine geldiğinde yorgunluğunu atmak için hemen banyoya girip duş aldı daha sonra üç saat kadar ders çalıştı.Kendini halsiz hisseden Ali biraz ara verip yemek yemeliydi.Salonda ki masanın üstünde  telefonunu bırakmıştı ama telefonu evde bıraktığının farkında değildi.Hemen masanın üstünden alıp aramalara girdi,ablası Zehra tam 13 defa onu aramıştı.Ali hemen geri dönüş yaptı.
Telefonu açan Zehra daha Ali selam vermeden sitemlere başladı.Ali biraz dinledikten sonra neden aramadığını ablasına izah etmeye çalıştı,
iyi olduğunu merak etmemesini söyledi.Uzun bir konuşmadan sonra telefonu kapadı.
Ablasıyla daha çok tartışacağını düşündü çünkü Ali telefon taşımayı pek sevmez sürekli evde bırakırdı.Dersten yorulan Ali biraz çıkıp dolaşmanın ona iyi geleceğini düşündü.Anahtarları alıp kapıyı kilitledi ve arkasını döndüğünde merdivenlerin başında biri bekliyordu.Ali bu kişiyle göz göze geldiğinde;"İyi akşamlar!"diyerek selam verdi.Biraz dik kafalı olan bu kişi burnunu hafif bir şekilde çekerek;"Sana da iyi akşamlar, dostum" dedi.
Bu Sarah'nın sevgilisi Chris'ti.

Daha sonra konuşmaya Sarah dahil oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra konuşmaya Sarah dahil oldu."Demek tanıştınız ha?"Chris,"Daha tanışmadık."Sarah,
"O zaman ben tanıştırayım."Sevgilisini eliyle gösterip;"Ali bu Chris,"aynı hareketle;"Chris bu da Ali,"diyerek tanışmalarını sağladı.
İkisi de el sıkışarak konuşmaya devam ettiler.
Chris,"Neyse Ali seninle sohbet etmeyi çok isterdim.Ama işimiz var.
Sarah'ya dönüp
"Haydi çabuk ol partiye geç kalmayalım bebeğim"
Tamam ben hazırım gidelim ."Ali'ye bakıp
Sarah,"Sen de gelsene,"diyerek Ali'yi partiye çağırdı.
Ali,"Hayır,"diyerek teklifi reddetti.
Bu konuşmadan sonra üçü birlikte merdivenlerden indi.Kapının önünde siyah bir araba onları bekliyordu.Ali kaldırımda yürümeye başladı.
Sarah arabaya binip camını açtı. Camdan beline kadar dışarı çıkıp ali'nin yanından geçerek bağırmaya başladı.
"Şimdi parti zamanı"
Araba biraz uzaklaştığı sırada sarah yüzünü çevirip "İyi geceler Ali!"dedi.
Ali başını kaldırıp bağırdı,"Sana da iyi geceler Sarah,"
Araba uzaklaşana kadar arkasından baktı,ve gülümseyip kaldırımda yürümeye devam etti.Bir süre yürüdükten sonra bir kafeye oturup bir dilim pasta yanında da kahve isteyip beklemeye başladı.Aklında nedense hep Sarah vardı ,baktığında iyi bir kız olduğunu böyle birinin nasıl ırkçı olabiliveğini düşünürken sipariş ettiği pasta ve kahve önüne konuldu.

Ve Ben Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin