6.bölüm

40 1 0
                                    

Düşünmeyi bırakıp kahveyi yudumlamaya koyuldu.Pastayı yerken birden annesi geldi aklına her hafta sonu Ayşe hanım çeşit çeşit kurabiyeler,pastalar yapıp ailecek oturup yerlerdi.Bu güzel anıları Ali gülümseyerek hatırladı.Hesabı ödedikten sonra kafeden çıkıp doğruca eve gitti.
Erken kalkmak için saatini kurdu.
Bu sırada Sarah ise hala arkadaşlarıyla partideydi.Barın sağ köşesinde oturmuş öylece bakıyordu. Aklında anlam veremediği bir sürü soru vardı.
Nedense Ali'yi düşünüyordu.Bu sırada Chris yanına oturup onu dansa kaldırmak istedi ama Sarah istemedi.Chris bu duruma sinirlenip yanından uzaklaştı.Sarah içki içip sarhoş olmuştu.Hiçkimseye bir şey söylemeden bardan çıktı. Bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu. Bu yağmurda yürümeye çalıştı fakat yağmur o kadar şiddetliydi ki sırılsıklam olmuştu.Daha fazla yürüyemeyeceğini bildiği için yolun kenarında bir taksi bekledi.Zor kötek bir taksi bulup evin yolunu tuttu.Yarım saat sonra apartmanın önüne geldiğinde takside sızıp kalmıştı.Taksi şöförü apartman kapısına kadar ona yardım etti.Biraz daha kendini toparlayan Sarah taksiciye fazladan para verip onu gönderdi.Merdivenleri yavaş yavaş çıktı. Sürekli başı dönüp duruyordu. Onu bir titreme aldı.Kıyafetleri yağmurdan ıslanmış saçlarının uç kısımlarından göğüs kafesine su damlıyordu.Dairenin olduğu koridorda biraz bekledikten sonra titreme iyice arttı. Kapıya yönelip açmak istedi fakat birden yere düştü.Ve öylece kaldı.
Güneş yavaş yavaş kendini gösterdiği sırada yataktan kalkan Ali ortalığı biraz toparladıktan sonra kahvaaltı yapmadan evden çıktı.Kapıyı kilitleyip merdivenlere yöneldi.
Ama birden durdu. Koridorun sonunda yerde biri yatıyordu.Yavaşça yaklaşıp durdu ve ona doğru eğildi.Bu Sarah idi.
Ali diz çöküp onu çevirdi.
"Sarah Sarah!"diye seslendi. Ama cevap vermiyordu. Sonra yanaklarına hafifce vurup tekrar seslendi. Ama yine ses yoktu. Üstelik kıyafetleri ıslak ve ateşi vardı.Sarah'yı bırakıp kapıya doğru koşup kapıyı açtı. Tekrar Sarah'ın yayına geldi.Onu yerden kaldırmalıydı,dizçöküp Sarah'yı kucağına aldı.Kaldırıp odasına doğru götürdü.Yatağına yatırıp biraz bekledi.Ne yapacağını bilmiyordu.Sarah'nın ateşine bakıp ordan oraya yürüyordu.Sonunda aklına ablası geldi.Hemen onu aramaya koyuldu.2-3 defa telefon çaldı ama ablası cevap vermiyordu.Kapatıp tekrar aradı.Ablası bu sefer açtı ve Ali'ye,
"Hayırdır Ali bir şey mi oldu?Bu saatte beni aradın."
Ali saatin çok erken olduğunu anladıktan sonra gözlerini büzüp dişlerini sıktı.
"Korkma abla sadece sana bir şey soracaktım,yardımın gerekiyor."
"Ne oldu Ali?"
"Abla bir arkadaşım hasta oldu ve ateşi var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ne olur yardım et!"
Zehra biraz durduktan sonra cevap verdi.
"Ateşini ölçtün mü?"
"Hayır abla."
"Hemen ateşini ölç ne kadar çıkmış bilelim ki ona göre hareket edelim."
"Tamam telefonda bekle abla"
Koşup salondaki televizyonun alt göz kısmındaki ateş ölçeri alıp hemen Sarah'ın yanına gitti.Ateşini ölçmek için ölçeği koltuk altına yerleştirdi.
Telefonu alıp ablasına yaptığı şeyi anlattı.
Zehra,"Tamam biraz bekleyelim."Durup beklediler ve ölçer ötmeye başladı hemen aldı.
Zehra sordu;"Ateşi kaç olmuş?"
Ali baktıktan sonra cevap verdi.
"39 abla"dedi.
Zehra;
"Nee!" diyip devam etti.
"Ali hemen üstünü çıkart ve banyo yaptır."
Ali biraz durup yutkundu. Sarah'a baktı.
Kulağına sesler geliyor ama duymuyordu.Zehra birden bağırdı.
"Dediği mi duymadın mı git banyo yaptır. Çabuk ol çok ateşi var!"
"Tamam abla şimdi kapatmam lazım" dedi
Zehra,
"Beni sonra tekrar ara merakta bırakma Ali."
Ali telefonu kapatıp öylece kaldı.Bu durgunluğunu Sarah bozdu.Sürekli titreyip sayıklıyordu.
Hemen ablasının dediği şeyi yapmak için Sarah'ı kucağına alıp banyoya götürdü.Küvete yavaşça oturtup üstündekileri çıkartmaya başladı.Önce ayakkabıları sonra deri çeketini...Daha sonra Ali kafasını kaldırıp üstündeki ince atletini çıkarttı.Suyu ılık şekilde ayarlayıp yavaş yavaş Sarah'ı yıkamaya başladı. Sarah'ın sudan irkildiğini gören Ali karşısına geçip küvete oturdu.Başından suyu akıtırken Sarah Ali'nin yakasından tutup öylece kaldı ve gözgöze geldiler. Biraz öylece kaldılar daha sonra Sarah sesi titrek bir şekilde
"Korkuyorum!" dedi.
Ali yutkunup derin bir nefes adıktan sonra
"Korkma hiç birşey olmayacak."deyip Sarah'ı teselli etmeye başladı.Sarah biraz daha kendine gelmişti.
Ali küvetten kalkıp temiz bir havlu getirdi.Sarah'yı havluya sarıp tekrar kucağına aldı ve odaya götürdü.
Yatağa oturtup vücudunu kuruladı.Kıyafet gerekliydi Sarah'a hemen ceketinin ceplerine bakmak için banyo'ya yöneldi.Ceplerine baktığında evinin anahtarları orada yoktu.Tekrar odaya gidip çantasına baktı ama orada da yoktu.
Kendi kendine
"İyi de şimdi ne yapacağım ben?Böyle bırakırsam iyice hasta olur."
Derin bir "off!"çekti.
Sonra birden aklına bir fikir geldi.Ablası Ali'ye eşortman almış fakat küçük olmuştu.
Hemen dolabına koşup aramaya başladı.
Bulunca yanına geldi.Şimdi en zor kısıma gelmişti.Kıyafetleri tamamen çıkartıp bunları giydirmeliydi.
Sarah'yı ellerinden tutup oturma şekline getirdi.Arkasına geçip derin bir nefes aldıktan sonra gözlerini kapadı.Sütyenin kancalarını çıkarmaya başladı.Yavaş yavaş Sarah'ı incitmeden sütyenini çıkardı. Bir kenara bırakıp eşortmanın üst kısmını almak için arkasını dönüp gözlerini açtı.Tşörtü aldıktan sonra tekrar gözlerini kapattı.
Tşörtü Sarah'ya giydirdi.

Ve Ben Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin