Molly vytřeštila oči a nechápala to.
,,Zlatíčko, to se jen zdálo! Byl to jen sen."odvětila Tania.
,,Jak to jako myslíš?!"vyjela Meggie.
,,Tanio, myslím, že si to trochu přepískla."vydechl Harry a Tania uraženě odešla.
,,Meggie, pojď dolů! Je tam dort!"povzbuzovala ji Molly.
,,Nějak nemám chuť."odbyla ji Meggie. Molly mrkla na Harryho a následně odešla.
,,Vypadáš jako tvoje matka, ale povahu máš jako George."zavzpomínal Harry a rudovláska se otočila.
,,Co o nich víš?"zeptala se.
,,Co bylo v tom snu?"zajímalo Harryho.
,,Podívej se."vybídla ho dívka a Harry se podíval do hlavy.
,,Jako živé, že?"zamyslel se a Meggie se přidrzle zeptala.
,,A ty mi věříš?"
,,Věřím, hned z několika důvodů. Ten první je, že jsem ten sen viděl. Lucy a George vypadají úplně stejně. A ty jsi je nikdy neviděla. Ten druhý je, že se mi to stalo, ne jednou také. A ten třetí? Jsi moje neteř!"prohlásil Harry a dívenka začala konverzace více zajímat.
,,Co o nich víš?"zeptala se.
,,O nic víc než ty. Pojď dolů, všichni tě čekají."Harry odešel od tématu a Meggie zakroužila očima.
,,Kdo všichni?"
,,Teta Audrey, teta Fleur, teta Ginny, teta Hermiona, Lucy-" mluvil, ale Meggie ho přerušila.
,,Nemusíš mi vyjmenovávat celý rodokmen....počkat! Lucy?"
,,Lucy, myslím tvoji sestřenici, ne tvou matku."odpověděl Harry.
,,A proč strejda Percy pojmenoval svou dceru jako mou matku?"zajímalo dívku. Tato otázka Harryho zaskočila.
,,No, vlastně ani nevím..hmm..pojď dolů."pobídl ji znovu a Meggie se neochotně zvedla. Harry nebyl zrovna dvakrát nadšený z toho, že jí lhal, ale pravdu jí nemohl říct.
Meggie sešla dolů a musela se usmát. Před ní stál obrovský dort se sladkým nápisem.
Všechno nejlepší Stefani a Meggie!
Stef koukala jako blázen a dívka s ohnivými vlayy všechny změnila pohledem. Úplně na pravo stála Fleur s Billem a jejich třemi dětmi Viktorií, Louisem a Dominique. Vedle nich stála Ginny s Jamesem, Albem a malou Lily. Uprostřed stála Molly, Arthur a Tania. Nesměla chybět Hermiona s Rose a Ronem, který choval malého Huga. Úplně na levo byla Audrey se svým manželem Percym a se svými dětmi Lucy a Molly. U těch se Meggie zastavila. S Lucy se normálně bavila, ale mnohem radši měla Molly.
,,Hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí, zdraví! Hodně štěstí, zdraví milá Meggie a Stefani! Hodně štěstí, zdraví!"zpívali zborově. Meggie se neubránila úsměvu a Harry na ni mrkl.
,,Chtěl bych poblahopřát mým vnučkám k jedenáctým narozeninám! Boužel venku prší a navíc se stále dějí útoky-"poblahopřál Arthur, když v tom někdo silně zaklepal na dveře.
Všichni se příšerně lekli a vytáhli hůlky.
Tak to je konec dnešní kapitoly! Kdo si myslíte, že by to mohl být? Upřímně by to mohl někdo hodně dobře překazit...:-P
Díky moc za 5,5 K přečtení u HS! ♥
Promiňte, že z této knihy kapitoly vychází málo, ale je celkem těžké něco vymyslet....
Pokud se vám kapitolka líbila, tak můžete napsat komentář nebo dát vote! ^^
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanfictionMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...