Olivia se na ni nevěřícně podívala a zakroutila hlavou.
,,Děláš si legraci, že jo? Percy? Vždyť kvůli tobě udělal tolik věcí! Má s tebou dvě děti!"podívala se jí do očí.
,,Asi máš pravdu. Lucky ani George jsem nikdy nepoznala, ale podle toho, jak Molly mluvila, tak Lucy George opravdu hodně miluje. Kéž bych všechny znala více."povzdechla si.
×××
Lucy seděla u stolu a popíjela Ohnivou whisky. George zrovna přicházel z kuchyně, když někdo zaklepal. Dveře se rozletěly a všichni se prudce otočili.
Ve dveřích stál blonďatý kluk a přátelsky se usmíval.
George se k němu rozběhl a objal ho.
,,Nechceš nás představit?"ozvala se Lucy a George se odtrhl.
,,Tohle je John Cooper."ukázal na Lucy, která se na něj usmála.
,,Lucy Weasleyová, Georgeova manželka."představila se.
Meggie se na toho kluka podívala a pořádně si ho prohlédla. Byl docela podobný Maxovi.
George ho pozval ke stolu, kde oba povídali. Meggie se dozvěděla, že má sestru Jane a manželku v Evropě na cestách.
Malá rudovláska se nudila a rozhodla se, že se půjde projít ven.
Kousek od Doupěte se nacházel rybník, ale nikdo se v něm nekoupal.
U rybníka seděl nějaký kluk a házel kameny do vody. Meggie se k němu přiblížila a nevěřila svým očím. Byl to Max! Svými kroky se prozradila a Max se rychle otočil.
,,Ahoj Meggie."vydechl zoufale a čekal, že se rudovláska otočí a poběží zpátky. Meggie se ale usmála a sedla si vedle něho.
,,Maxi?"přerušila to mrtvolné ticho a Max se jí zadíval do očí.
,,No?"odpověděl jí a Meggie se zadívala na oblohu. Byla tma a nad nimi bylo spousty hvězd.
,,Tvůj otec se jmenuje John, že?"zeptala se a Max přikývl.
,,Jak to víš?"žasl a Meggie vytřeštila oči.
,,Je u nás a slaví. Ty se s ním nestýkáš?"zajímalo dívku a chlapec smutně sklopil hlavu.
,,Matka je princezna a prakticky nekouzlí a otec je čaroděj. Matka ho vyhodila a já se s ním už hodně dlouho neviděl."zasmutněl a Meggie ho utišila.
,,Můžeš k nám jít. Vidět se s nim."navrhla, ale Max zavrtěl hlavou.
,,To nejde. Kdyby se to dozvěděla matka."zvedl se ze studené země a rozhlédl se kolem. Meggie se taky postavila a obejmula ho.
,,A koho máš radši?"otázala se.
,,Otce. Matka nechce, abych šel do Bradavic a navíc mě vychovává jako prince. Je to k nevydržení."
Tak tu je po dlouhé době nová kapitola! Doufám, že jste s Maxem spokojeni. Do komentářů mi můžete napsat váš názor! :D
Dneska byl příšerný den...jedna písemka z Chemie...jedna z matiky...jedna z Bižule...:/ Ale všechny za jedna! :D
Mimochodem pro ty, co čtou Lady Voldemort mám super zprávu. Psaní této knihy mi začíná trochu chybět, takže se možná dočkáte nové kapitoly! :D
Dále bych chtěla upozornit, že je čtvrtek, takže ještě pátek a bude víkend! Jupí! :D
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanficMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...