Lucy vytřeštila oči a dvoum smrtijedům zůstal rozum stát.
,,Maxi, ty jsi geniální."vydechl John a Xaver kývl na Samuela. Ten pozoruměl a hůlkou namířil na Lucy.
,,Mluvte nebo..."vyzval je a Harry se rozmýšlel, co má udělat.
,,Bezovou hůlku jsem-"začal Harry, ale Xaverovi a Samuelovi vyletěly hůlky. George se otočil a spatřil Angelu.
,,Jak se opavažuješ, ty skřítku prťavá!"štěkl Samuel a Angela se podívala na Lucy.
George, Harry, John a Arron si vytáhli hůlky a namířili na dva odzbrojené.
,,Angelo! Vem Lucy do Doupěte, my je vyřídíme."přikázal George, ale Lucy zakroutila hlavou.
,,Ne! Zůstanu tady! Do konce!"odporovala a George si vyměnil pohled s Lucy a skřítkou.
,,Neblázni, Lucy! Víš, že jsi...ehm..zranitelná a Angelo, ty to udělej!"zopakoval, ale Angela se ani nehla.
,,Angela nesmí odporovat svému pánovi."odvětila prostě a usmála se na Lucy. Arron oba smrtijedy s pomocí Harryho a Johna svázal a chystal se na ministerstvo do Azkabanu.
,,Harry a John je vezmou na ministerstvo. Georgi, vem Lucy domů. Já si něco zařídím."oznámil Arron a George přikývl.
,,Spokojená?"ušklíbl se George a Lucy po něm vrhla vražedný pohled.
,,Angelo, prosím.."poprosila Lucy a skřítka je přemístila.
Arron zůstal v Malfoy manor sám.
***
Lucy přistála a slunce vyšlo nad oblohu. To přemístění jí neudělalo dobře.
,,Lucy! Co se děje?!"staral se George a Lucy začala zvracet.
,,Vodu!"zahraptěla a z Doupěte přiběhla Meggie, Molly a Max.
,,Mami!"zaječela strachy Meggie a George ji podpíral. Angela se přemístila s vodou zpátky k Lucy.
,,Tady má paní."usmála se a podala Lucy hrnek s vodou.
,,Díky, An."zajíkla se Lucy a George ji odnesl do Doupěte na křeslo.
,,Lucy? Nechceš mi něco říct?"usmála se Molly a Lucy sebou trhla.
,,No, jak bych to...ehm...no jsem..těhotná."vysoukala ze sebe Lucy a Molly vykulila oči.
,,T-těhotná?!"Meggie vytřešila oči a stála s otevřenou pusou. Lucy se sladce usmála a George ji líbl do vlasů.
,,Doufám, že to bude kluk."vydechla Lucy a George se usmál.,,Fred Remus Weasley."pyšnil se George a Molly se zašklebila.
,,A co když to bude holčička?"podívala se na něj a George pokrčil rameny.
,,O tom jsem neuvažoval."odvětil a Lucy se zamyslela.
,,Nymfadora Lilyan Weasleyová."zamumlala a vzpomněla si na smrt její kamarádky.
***
Čahoj!
Takže zachránce je Angela! Původně měla zemřít jako Dobby, ale přehodnotila jsem situaci. :'DDD
Lucy je těhotná a my slavíme 13. kapitolu! :'DDD Příště..ehm..nic neprozradím. :'DDD
Protože to sama nevím...ale chtěla bych do děje zaplést i Teddyho Lupina...Meddy? Teggie? :'DDD
Zase nechám shipy na vás.. :'DDD
Kam by se podle vás měla Meggie dostat? Nevím, proč, ale o Nebelvíru neuvažuji..
Mimochodem! Kolik z vás je v Havraspáru?
Díky moc za vaše ohlasy! :***
~Sharie
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanficMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...