Meggie se společně s Teddym a Maxem vydala do Příčné ulice.
,,Co tam všechno je, Megg?"zeptal se Max a Meggie se zadívala do dopisu z Bradavic.
Škola čar a kouzel v Bradavicích
Žáci prvních ročníků budou potřebovat:
Stejnokroj:
1.tři jednobarevné pracovní hábity (černé)
2.jednu jednobarevnou špičatou čapku (čapku) na každodenní nošení
3.jeden pár ochranných rukavic (z dračí kůže nebo podobné)
4.jeden zimní plášť (černý, se stříbrnými sponami)
Upozorňujeme, že žáci by měli mít věškeré oblečení opatřené jmenovkou.
Předepsané knihy:
Miranda Ježábková: Příručka kouzelných slov a zaklínadel (1.první ročník)
Batylda Bagshotová: Dějiny čar a kouzel
Adalbert Waffling: Teorie kouzelnického úmění
Emeric Cvak: Úvod do přeměňování
Phyllida Výtrusová: Tisíc kouzelných bylin a hub
Mlok Scamander: Fantastická zvířata a kde je najít
Arsenius Stopečka: Kouzelné lektvary a odvary
Quentin Trimble: Černá magie- příručka obrany
Další vybavení:
1 hůlka
1 kotlík (cínový, standardní velikost 2)
1 sada křišťálových nebo skleněných lahviček
1 dalekohled
1 mosazné váhyŽáci si s sebou mohou rovněž přivést kočku NEBO žábu NEBO sovu.
Upozorňujeme rodiče, že žáci prvních ročníků mají zakázáno mít vlastní košťata!
,,Toho je!"odfrkl si Teddy a Megg přikývla.
,,Tak kam půjdeme?"zeptal se nedočkavě Max a Megg pokrčila rameny.
,,Co k Olivanderovi?"navrhl Teddy a Meggie přikývla.
Megg se nadšeně přesouvala do obchodu a Teddy se usmíval. Max jenom protáčel očima a ploužil se za Megg.
,,Áá! Tak vás tu mám! Pan Cooper, pan Lupin a slečna Wealeyová! Vaši rodiče byli významní, tak pojďte! Začneme třeba s panem Lupinem."pozdravil je a Teddy přistoupil k pultu, kde leželo spousta hůlek.
,,Tak třeba tato! Dřevo z vinné révy, jádro z poloviny dračího srdce, 13 a půl palce dlouhá, poddajná."odvětil Olivander a Teddy hůlkou mávl. Okolo něj proletěli dvě osoby.
,,To je ona!"vydechl Olivader a Teddy mu podal sedm galeonů.
K pultu přistoupila Meggie. Olivander čekal, že její hůlka nebude obyčejná. Podal jí tedy hůlku, kterou by v životě nedal nikomu jinému.
,,Tato je velmi vzácná. Dřevo z černé borovice, jádro pero ze samice sokola, 15 palce dlouhá a pružná."odříkal a Megg s ní mávla.
Okolo ní se objevila zář a rudovláska se usmála.
,,To je ona!"zajásal Olivander a Megg ji zaplatila. K pultu přišel poslední zákazník, Max.
,,U vás se bude těžké..hmm..zkuzte třeba tuto."odvětil a podal Maxovi jednu z hůlek.
Max s ní mávl a Olivander měl místo sklenice vody, jen střepy.
,,Tak tu zjevně, ne."zamumlal a Max ji rychle odložil. Potom zkoušel mnoho hůlek, ale žádná ne a ne padnout.
,,Je tu poslední možnost, tato."podal mu podobnou hůlku té Meggie a Max s ní opatrně mávl. Všechny rozbité věci se opravili a Maxovi se na tváři objevil úsměv.
,,To je ona! Velmi podobná té, co má tady slečna. Dřevo z černé borovice, jádro z pera samce sokola, 15 palce dlouhá, pružná."
Teddy ho jen nenávistně pozoroval a Meggie se na Maxe usmála.
,,Než odejdete, tak bych vám měl něco říct. Před pár dny tu byla dcera Tanii Topinssové, kterou si vybrala sestra hůlky, pana Lupina."
***
Čahoj!
Je tu sobota! Než jsem tuhle kapitolu napsala, tak uběhl asi týden a příště bude dost zásadní kapitola! :'DDDD
Můžete hádat o čem bude..
Jinak, nevím, jak to bude s vydáváním téhle knížky, protože teď píši knížku, kterou jsem slíbila.
Chtěla bych vás poprosit, zda by jste se na ni nemrkli..jmenuje se to My lovely Gryffindor a je to Next Generation a..no pokud vás to zajímá, tak budu moc ráda, když se podíváte.
Zatím ahooooj!
~Sharie
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanfictionMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...