Kapitola čtvrtá

1.7K 94 14
                                    

Arthur přistoupil ke dveřím a pomalu je otevíral. Všichni dospělý vytřeštili oči.

Na prahu stály dvě osoby držící se za ruce. Byly špinavý od hlavy až k patě, ale jim přišli známí.

Arthur obejmul zrzavého muže a zašeptal.

,,Vítej doma."

Meggie to nevydržela a musela se zeptat.

,,Může mi někdo u merlina vysvětlit, kdo jsou ti dva?!"vykřikla. Arthur se odstoupil a s hrdostí se usmál.

,,Tohle je George Weasley a Lucy Weasleyová."představil a rudovláska zalapala po dechu. Tohle jsou její rodiče. Okamžitě se podívala na Taniu, Harryho, Molly a kupodivu Percyho.

Ten se na Lucy díval zamilovaně, sklesle a zároveň překvapeně. Z davu vystoupila i Molly a nadechla se.

,,Meggie to jsou tvoji rodiče."ukázala na ně a Meggie protočila očima.

George se díval na Meggie, které stekla slza po tváři. Byla šťastná a rozběhla se. Chtěla svou matku obejmout, ale místo toho zamířila do svého pokoje.

Lucy se vydala za ní, protože ji nechtěla stratit. Opatrně zaklepala na dveře a z pokoje se ozvala tiché: ,,Dále."

Matka vstoupila do pokoje své dcery a usmála se.

,,Mami!"vyjekla dívenka, která vyskočila z postele a utíkala do matčiny náruče.

,,Slibuji ti, že všechno bude krásné."zašeptala.

,,Mami? A kde je táta?"zajímalo holčičku.

Lucy vytáhla hůlku a vyčarovala patrona. Obě spatřily krásnou lišku, která běžela pryč.

Za chvíli do místnosti přišel George a usmíval se.

,,Meggie, promiň."utrousil.

,,Na vás se nezlobím. Jsem ráda, že jste se vrátili."skoro se rozbrečela.

,,Jsem ráda, že to tak bereš, zlatíčko."usmála se a Meggie si utřela slzy radosti.

,,Měli bychom jít."usmála se a její rodiče přikývli.

Sešla do obýváku a za ní kráčela Lucy. Percy seděl jako opařený. I když byla od hlavy k patě špinavá, tak byla krásná.

Záviděl jí Georgeovi, který jí držel za ruku.

Meggie si ukrojila kousek dortu a začala jíst. Přemýšlela o tom, co se stalo za poslední den.

Vražedně pozorovala Percyho, který se zas díval na její matku.

Celá rodina si sedla ke stolu a George promluvil.

,,Děkuji všem, co mi odpustili a těm, co pochopili můj odchod. Gratutuji mé dceři a mé neteři k jedenáctým narozeninám. Hned zítra se vydám do Kouzelnických Kratochvílských kejklí a obnovím je, protože lidi se potřebují smát. Děkuji Lucy Lily Weasleyové, která mne deset let hledala!"ukončil svůj proslov a Percy si založil ruce na prsou.

,,Zachoval si se jako zbabělec."odfrkl si a všichni se na něj otočili.

,,Co si říkal?"George přivřel obočí a Percy se ušklíbl.

,,Zachoval si se jako zbabělec!"zopakoval.

,,Percy."okřikla ho paní Weasleyová.

,,No co?! Opustil jsem snad já svou rodinu?!"

Tak to utneme, ne? :'D

Budu moc ráda za vote nebo komentář!

Mělo by mezi nimi k něčemu dojít?

Zase příští ;-)

~Sharka_Potter

Prokletá dcera | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat