Kapitola desátá

987 77 9
                                    

Lucy se vytrhla z Georgevo objetí.

,,Musím si něco zařídit."poznamenala a George ji znovu chytl za ruku.

,,Samotnou tě nepustím."zapřel a Lucy po něm vrhla vražedný pohled.

,,Nejsem malá! Potřebuji mluvit s Audrey."vysvětlila a George ji neochodně pustil.

Andrey seděla nedaleko a Lucy ji našla rychle.

,,Audrey?"upozornila na sebe.

,,Lucy. Co tu děláš?"žasla Audrey a Lucy si k ní sedla.

,,Chtěla jsem něco říct."začala a Andrey vytřeštila oči.

,,Co?"chtěla vědět.

,,Proč jste vaši dceru pojmenovali po mně?"zajímalo Lucy a Audrey se zamyslela.

,,No, Molly i Percy si mysleli, že se nevrátíš, tak chtěli památku."odpověděla a Lucy přikovovala.

,,Měla bys vědět, že moje mrtvá adoptivní matka nejdříve chtěla, abych si vzala Percyho, jenže já jsem milovala a miluji George. Percy se mi nikdy nelíbil. Byl takový....suchý."odvětila Lucy a Andrey žasla.

,,Já jsem se do Percyho zamilovala po tom, co se rozešel s tou havraspárkou..myslím, že se jmenovala Penelopa. Jenže on mne ignoroval. Myslela jsem, že miluje tebe, jenže potom v bitvě o Bradavice mi zachránil život. Čtyři roky na to jsme se vzali. První dítě je Molly a druhá Lucy."vyprávěla a Lucy se usmála.

,,Musím obnovit pekárnu, navštívit Arrona, je toho spousta."vydechla a Audrey se zvedla.

,,Já půjdu."ukončila Audrey a Lucy se otočila. Místo Audrey sem kráčel Arron. Lucy vyskočila a objala ho.

,,Lucy!"vykřikl a Lucy se odtrhla.

,,Jak víš, že?"nechápala Lucy a Arron se usmál.

,,George."odpověděl a Lucy se usmála.

,,Je to úžasný člověk."vydechl Arron.

,,George?"ptala se Lucy.

,,Jo s taky Meggie."usmál se.

,,Mrzí mě to."zasmutněla a Arron si křupnul v prstech.

,,Měla bys něco vědět."začal a Lucy zpozorněla.

,,Meggie Mariella Beansová mladá Blacková."odvětil pomalu a Lucy přivřela obočí.

,,Blacková? Takže je.."zasekla se.

,,Sirius měl otce, který měl dva bratry. Jeden z nich si Thomas si vzal Meggiinu matku, která byla z mudlovského rodu a Blackovi ho vydědili. Meggie vyrůstala v chudobě a já ji už dlouho miloval. Beatrix ji ve škole šikanovala a já se jí zastával."vyprávěl smutně.

,,Takže proto v Bitvě o Bradavice..."nedokázala mluvit.

,,A když zemřela, tak..."skoro se rozbrečel a Lucy vytřeštila oči.

,,Co?!"chtěla vědět a Arron se vysmrkal.

,,Byla..byla těhotná."neudržel se a slzy mu stekly po jeho rudé tváři.

,,Kdo o tom věděl?"zajímalo Lucy.

,,Jenom ona a..a já."šeptl.

,,Proč jste to neřekli mě?"trochu zvýšila hlas.

,,Odpusť mi to, Lucy."

***

Čahoj!

Desátá kapitola je na světě! Doufám, že se líbila a pokud, ano, tak budu moc ráda za vote nebo komentář!

Říkala jsem si, že bych udělala nějakou pravidelnost vydávání..co si o tom myslíte? :O

~Sharie

Prokletá dcera | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat