Kapitola čtrnáctá

862 67 27
                                    

Lucy se obrátila k Maxovi, který si připadal nějak navíc.

,,Maxi, musím ti poděkovat. Zachránil si Meggie."

***

20.srpna

Meggie se pomalu probouzela a protáhla se. Vyskočila z postele a utíkala na snídani.

,,Dobré ráno, mami!"pozdravila a Lucy se usmála.

,,Máš na stole dopis."oznámila jí a Meggie se otočila ke stolu. A opravdu. Rozběhla se k němu a očima zakroužila po písmu.

Meggie Weasleyová
U Weasleyů
Největší pokoj v druhém patře

Vždyť to je pro ní! Otevřela obálku a užasle začala číst.

Vážená slečno Weasleyová,

s potěšením Vám oznamujeme, že počítáme se studijním místem pro Vás ve Škole čar a kouzel v Bradavicích.

Očekáváme Vaši sovu do 31.srpna.

S pozdravem
Minerva McGonagallová
------------------------------------------
Ředitelka

,,Mami!!! Já dostala dopis z Bradavic!!!"zařvala Meggie a Lucy sebou trhla a z koupelny vykoukl George.

,,Nemusíš, tak křičet."zavrtěla hlavou a usmála se.

,,Tati!!! Já dostala dopis z Bradavic!"otočila se na svého otce a podala mu dopis.

,,No, vidíš! A ty si se bála, že ho nedostaneš."usmál se George a Lucy se usmála.

,,Přišel dopis od Andromedy, přijede Teddy."oznámila Lucy a George přikývl.

,,To je fajn. Dlouho jsem ho neviděl."odvětil George a Lucy pokračovala.

,,Jo a Meggie. Přišel dopis od Maxe. Prý se sejdete u jezera."obrátila se k Meggie.

***

,,Maxi!"vykřikla Meggie, když ho spatřila, jak sedí u jezera.

,,Meggie!"otočil se a usmál se.

,,Dostala jsem dopis z Bradavic!"oznámila pyšně Meggie a Max mávl rukou.

,,Já taky!"prohlásil hrdě a za nimi se ozval další hlas.

,,Ahoj, Meggie!"pozdravil kluk s modrými vlasy a zamával Meggie. Maxovi naskočila husí kůže a stoupl si před svou kamarádku.

,,Kdo jsi?!"zavrčel a Meggie protočila očima.

,,Maxi, to je Teddy. Můj kamarád. Syn mamčina kmotra a strejda Harry je jeho kmotr. Rodiče mu umřeli ve válce."představila mu ho a v Maxovi zamrazilo.

,,A-aha..já jsem Max, Max Cooper."podal mu ruku a Teddy ji váhavě stiskl.

,,Teddy Lupin."odvětil a Meggie se usmála.

,,Přišel ti dopis z Bradavic, Teddy?"zeptala se Meggie a Teddy s úsměvem přikývl.

,,Jasně, Meggie. Kdy pojedete nakupovat do Příčné?"zeptal se Teddy a Max si ho zkoumavě prohlížel.

,,Ještě nevím."pokrčila rameny a Max si zase připadal navíc.

,,A ty Maxi?"zeptala se Meggie a Max se probudil z přemýšlení.

,,Taky nevím."zamumlal.

,,Já půjdu. Musím za Harrym."řekl Teddy a odešel.

,,Co se děje, Maxi?"chtěla vědět Meggie a Max se zhnuseně ušklíbl.

,,Nic."odsekl a Meggie protočila očima. Poznala, když byl naštvaný.

,,Jestli ti vadí, Teddy, tak ho neřeš! Já jdu!"prohlásila podrážděně a naštvaně se vydala k Doupěti.

Max zvedl pohled, ale Meggie už nezahlédl.

Zavřel oči a soutředil se. Našel Meggie a zašeptal.

,,Oblivite."

***

Čahoj!

Tak co? Shipujete Maggie nebo Meddy?

Jak se vám kapitola líbila?

~Sharie

Prokletá dcera | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat