Kapitola šestnáctá

771 64 3
                                    

Lucy se chytla za břicho a zahlédla, jak Sofie odnáší jedné paní kafe a Rosie, jak přichází ke dveřím.

Jakmile ji Sofie zpozorovala, tak zaječela.

,,Rosie! Dělej! Běž pro George! Lucy bude rodit!"zařvala a Rosie se prudce otočila. Jakmile ji spatřila, tak vyběhla z cukrárny a sprintovala do Kratochvílských Kouzelnických Kejklí.

Skoro vyrazila dveře a snažila se najít George. Když ho našla, tak vykřikla.

,,Lucy..rodí!"vydechla a George vytřeštil oči. Utíkal do pekárny. Bylo mu jedno, že naráží do lidí, jeho cíl byl jasný! Dostat se k jeho Lucy. Co nejrychleji.

Konečně se dostal do pekárny, kde se chytl Lucy a přemístil se s ní.

Když se objevili před nemocnicí, tak se Lucy udělalo zle a začala zvracet.

George ji chytl do náruče a pelášil s ní do nemocnice.

,,Rychle! Dělejte!"řval na všechny strany a z jedné kanceláře se objevil doktor.

,,Sem prosím."usmál se.

George ji položil na lehátko a za chvíli po prvé spatřil novorozence.

,,Je to chlapeček, pane Weasley!"usmál se doktor a George se usmál.

,,Fred Remus Weasley."odvětil a Lucy přikývla.

,,Ano, bude pojmenován po těch, co zemřeli hrdinskou smrtí."

***

Čahoj!

Omlouvám se za krátkou kapitolu, ale chtěla jsem to vydat.

K téhle knížce...

Trápí mne WB, stejně jako u MTTT, takže na další kapitolu se nedějte moc velké naděje.. :/

Momentálně nemám nápady, takže pa! :(((

~Sharie

Prokletá dcera | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat