Vlak dorazil do Prasinek a všichni z něj vystoupili. Všechny ročníky, kromě toho prvního nastupovali do kočárů a ty první cupitali za Hagridem na loďky.
,,Alice?"otázala se rudovláska když nastupovala do loďky. Blondýnka se na ni usmála a sedla si vedle ní.
,,Ano?"odpověděla a Megg se kousla do rtu.
,,Do jaké koleje chceš?"zajímalo ji a Alice pokrčila rameny.
,,Já nevím, oba mí rodiče byli v Nebelvíru a mamka říká, že je jí jedno, jestli budu v Nebelvíru nebo někde jinde,"odpověděla a Meggie přikývla.
,,Takže tobě je to taky jedno?"
,,Jo i ne,"připustila. ,,A co ty?"
,,Já? Ani nevím. Abych byla upřímná, tak do Zmijozelu nechci,"zamumlala a zbytek cesty obě mlčely.
Rudovláska se kochala krásnou krajinou, která zde byla. Celé Bradavice byly úchvatné a pro Meggie zvláště.
Loďkami přijeli ke břehu a obě vystoupili.
Čekali ve vstupní síni, kde stála profesorka McGonagallová.
,,Vítejte v Bradavicích!"usmála se. ,,Teď vstoupíte do velké síně, kde proběhne zařazovací ceremoniál!"vysvětlovala a dveře se otevřely.
Celá síň byla překrásná a každý ji obdivoval.
Na trojnožce ležel klobouk, který začal zpívat.
Zdá se Vám, že jsem ošklivý?
Říkejte si, co chcete,
ale chytřejší kloubouk než jsem já na světě nenajdete.Zařadil jsem vám Pottera,
stejně jako jeho matku, otce i kmotra.
Zařadil jsem Weasleyoho,
zrzouna malého.
Zařadil jsem Grangerovou,
nejchytřejší studentku
Nebelvírskou.
Každému vidím do duše,
vím z jakého je těsta.
Nasaď si mě a řeknu ti,
kam tvá cesta povede.
Možná tě čeká Nebelvír,
kde mají chrabrá srdce, odvahu, klid a rytířnost jdou ruka v ruce.
Možná tě čeká Mrzimor,
máš jejich mravní sílu, jsou čestní a vždy ochotní přiložit ruku k dílu.
Či moudrý Havraspár,
pokud máš bystrou hlavu, tam důvtipní a chápavý, vždy najdou čest a slávu.
A nebo to bude Zmijozel,
kde nastane tvá chvíle,
ti ničeho se neštítí,
by svého došli cíle.
Nasaď si mě a neboj se,
(jen vlastní strach tě leká)!
Já jsem moudrý klobouk z Bradavic, ti řeknu, co tě čeká!
Profesorka se podívala do svitku se jmény a začala číst.
,,Maxmilián Cooper!"křikla a z davu vystoupil Max. Sedl si na trojnožku a klobouk si začal pro sebe něco breptat.
,,Nebelvír!"zařval nakonec a Max si spokojeně sedl k Nebelvírskému stolu.
,,Alice Longbottomová!"zavolala to jméno a i blondýnka si sedla na stoličku.
,,Havraspár!"
Alice se usmála a zamířila k stolu koleje, ke které patří.
,,Stefani Weasleyová!"rudovláska se otočila. Její sestřenice si sedla na stoličku a po chvíli se klobouk rozhodl.
,,Mrzimor!"zařval a Stef odběhla pryč.
,,Edward Lupin!"Teddy s trochou nejistoty vystoupil z davu a čekal, kam ho zařadí.
,,Mrzimor!"rozhodl a Teddy si spokojeně sedl vedle Stefani.
,,Meggie Weasleyová!"vykřikla a Megg ztuhla. Potom vykročila k trojnožce a opatrně si na ni sedla.
,,Hmm...tak tě tu máme! Jsi velmi chytrá! Jako tvoje babička, hodila by si se do Havraspáru! Jsi i odvážná, máš i dobré srdce...hmm...těžké to je..koukám, že ti vůbec nejde udržovat svoje negativní pocity..."
,,Ať to je tedy..."
***
Čahoj!
Je před námi poslední kapitola a já se vás ptám...chcete charakter ask? :DDD
Ahoooj! ♥♥♥
~Sharie
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanfictionMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...