Malá dívenka ležela na posteli a přemýšlela o svém životě. Venku pršelo a sem tam se objevil blesk nebo zahřměl hrom.
Rudovláska měla narozeniny, stejně jako její sestřenice Stefani. Oběma dívkám bylo jedenáct a to znamenalo, že pojedou do Bradavic.
Tato dívka se jmenovala Meggie Lucy Weasleyová. Neměla rodiče a nepamatovala si ani jednoho z nich.
Vychovala ji babička Molly a děda Arthur. Občas se výdala i se svým dědou Arronem, ale to opravdu málo.
Nikdy nemluvili o její matce nebo otci. Nikdy neviděla fotku nebo zmínku o nich.
Najednou se otevřely dveře a do jejího pokoje vstoupila babi. Nad zamyšlenou dívkou zakroutila hlavou a sedla si k ní na postel.
,,Děje se něco, Meggie?"zeptala se tázavě.
,,Ani nevím."zamumlala rudovláska.
,,Máš narozeniny. Co by sis přála?"zeptala se Molly, rudovlasá dívka si povzdychla a posadila se.
,,Chtěla bych znát pravdu."odvětila stroze a Molly zakroužila očima.
,,O tom jsme mluvili-"chtěla ji odbýt, ale Meggie měla svou hlavu.
,,Babi! Je mi jedenáct! Už nejsem ta malá! Prosím, řekni mi to! Všichni mi říkají, že jsem jako moji rodiče!"naříkala a po tváři jí stekl proud slz.
Molly se zvedla a odešla. Dívenka otevřela skříň a vyndala z ní nejteplejší svetr, který našla.
Vyběhla do deště a utíkala. Pryč.
Najednou přestalo pršet a Meggie si sedla na zem. Podívala se směrem, kde stojí Doupě a znovu cítila zlost.
Spatřila osobu, která k ní kráčela. Nerozpoznala, kdo to je, ale lekla se.
Přišel k ní blonďatý kluk a usmál se na ni.
,,Kdo jsi?!"ječela rudovláska.
,,Já? Max, Max Cooper."představil se.
,,Neznám tě. Nikdy jsem tě tu neviděla."zklidnila hlas.
,,Ty jsi Meggie, že? Meggie Weasleyová. Jinak známá jako Prokletá dcera."dívka vytřeštila oči. Jak ji zná?! Jak myslel Prokletá dcera?!
,,Jak mě znáš?!"sykla.
,,Bydlím kousek odsud a naše matky se myslím znaly."odpověděl.
,,Lžeš!"řvala Meggie a dala se na útěk.
,,Meggie! Počkej!"křičel za ní, ale rudovlasá dívka běžela dál.
Stála před Doupětem a zaslechla, jak si Molly povídá tetou Taniou.
,,Mám jí to říct?"optala se Molly a Tania přikyvovala.
,,Zaslouží si znát pravdu."
Rudovláska otevřela dveře a celá mokrá vlezla dovnitř.
,,Babi, řekni mi pravdu, prosím."žadonila Meggie a Molly se podívala na Taniu.
,,Dobrá, řeknu ti o tvé matce Lucy, o tvém otci Georgrovi, o tvé nevlastní babičce."
Tak je první kapitola! Mega se těším na setkání!
Ano, slibovala jsem pokračování dávno, ale teprve teď jsem se k tomu dostala.
Za ten nejkrásnější cover vděčím nejúžasnější Millienka! Cover mi udělala a díky tomu coveru jsem se rozhodla napsat tuhle kapitolu!
Díky moc, Millie! ♥
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
Fiksi PenggemarMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...