Lucy byla zavřená v místnosti, kde bylo jen jedno okno a na tom byly mříže.
Najednou zaslechla ty dva, jak se spolu domlouvají.
,,Xavere! Uklidni se! Jestli chceme oživit Pána Zla, tak to z ní musíme vydolovat!"rozkřikl se jeden a druhý na něj hned navázal.
,,To je hezký, Samueli, ale ona nepromluví. Musíme na to jinak. Musíme nalákat tu její rodinu a tím jí donutit! Jinak to nemá smysl. Nevíme, zda nejsou zničené, nevíme nic!"odsekl Xaver a Samuel zakroutil hlavou.
,,Jsou tři! Neviditelný plášť, bezová hůlka a kámen vzkříšení."zamyslel se a Xaver si došel pro pergamen.,,Přijďte do Malfoy manor nebo to vaše milovaná Potterová nepřežije."nadiktoval si pro sebe a pod vzkaz nakreslil relikvie smrti.
,,Doro!"křikl Samuel a k dvěma mužům přiletěla sova. Xavery jí dal vzkaz a poslal ji pryč.
***
,,Letí sem sova!"křikla Meggie a přinesla dopis otci.
Přijďte do Malfoy manor nebo Vaše milovaná Potterová nepřežije.
,,Harry, Molly, Arrone, Arture! Pojďte sem! Je tu nějaký znak!"zavolal je George a všichni příběhli.
,,To jsou..Relikvie smrti."vydechl Harry a jakmile to slovo uslyšela Hermiona s Ronem, tak přišli.
,,Musíme, tam jet."rozhodl George a otočil se na Harryho.
,,Jedu s tebou."přidal se Harry a George přikývl.
,,Já taky."souhlasil Arron a John taky chtěl jet.
,,Takže jsme čtyři."odvětil George a otočil papírek.
Vemte i ty dvě děti. Dceru Potterové a syna Cooperové.
,,To není dobrý nápad."zavrtěl hlavou George a Harry se zamyslel.
,,Mám nápad! Neviditelný plášť."navrhl a John přikývl.
Všechni se přemístili a začalo se rozednívat.
,,Jsme tu."oznámil George a dveře hradu se otevřely.
,,Pojďte dál."ušklíbl se Samuel a první vstoupil George. Za nim Harry a Arron, potom Meggie s Maxem a nakonec John.
Došli do místnosti, kde byla svázaná Lucy a Meggie se k ní rozběhla.
,,Mami!"zakvílela a Xaver ji chytil. Max se zhrozil a chtěl ji zachránit.
,,Puste jí!"zaburácel George a Xaver se znovu ušklíbl.
,,Co chcete?!"utrhl se Harry a Samuel se přiblížil k partičce.
,,Co víte o relikvích smrti?"začal v klidu Samuel a Harryho otázka zarazila.
,,Mluv nebo.."nedořekl a podíval se dvě beznocné rudovkásky.
John si vyměnil pohled s Georgem a ten spustil.
,,Proč to chceš vědět?"zeptal se a Samuel přešel z místa na místo.
,,To tě nemusí zajímat, Weasley."odvětil a Harry se usmál.
,,Ale ano, musí. Když budeme vědět na jaké věci to potřebujete, tak toho budeme moct říct víc."Harry se pokusil blafovat. Xaver Meggie svázal a přiblížil se k Georgevi, který polkl.
Max se rozběhl k Meggie a přemístil se s ní.
***
Čahoj!
Další zvraty jsou tu! :D Max bude trochu speciální a bude umět dost dobře kouzlit i v jedenácti.
Lucy nezachrání ani Percy ani George ani Arron ani John a vy můžete hádat, koho myslím.
Pokud to někdo uhádne, tak mu musím složit poklonu.
Postava je z konce HS...
~Sharie
ČTEŠ
Prokletá dcera | ✔
FanfictionMeggie Lucy Weasleyová to je první dítě Lucy Lily Potterové a George Weasleyoho. Ačkoli by se dalo říct, že má život jako z pohádky, tak zdání klame. oo00O00oo Pokračování Harryho sestry. Tentokrát nepůjde o Lucy Potterovou později Weasleyovou, ale...