- I've gone too many nights,chasing the shadow of your silhouette.
- Moving just to survive, all that I wanted was to start again. - Plagg dołączyl do przyjaciela jednocześnie ustawiając głośność na maximum.
Marinette i Tikki obserwowały całe zajście w szoku. Też lubiły tą piosenkę. Spojrzały na siebie, a później ponownie na chłopaków. Coś im nie pasowało. Jak za sprawą magicznej różdżki ich twarze ze skupionych i zamyślonych nagle stały się spokojne oraz opanowane. Jakby byli w innym świecie.
- Dołączamy do nich? - szepnęła Marinette do ucha Tikki.
- Chcesz im sprawić satysfakcję? - spojrzała na nią groźnie. Granatowowłosa wzruszyła ramionami.
- Chcę zapamiętać chociaż jedną miłą chwilę.
- No nie wiem.
Marinette wzięła głęboki wdech. Po chwili jej głos dołączył do śpiewających chłopaków.
- I feel the love, I wanna get to know you, I feel the love, let the past burn into the sun.. - Tikki spojrzała zrezygnowana na przyjaciółkę, która patrzyła na nią błagalnym wzrokiem. Westchnęła. Musiała dołączyć.
- I feel the loveI really want to show you now..
Kiedy skończyła się piosenka wszyscy milczeli. Nikt nie wiedział co powiedzieć. Siedzieli rozkoszując się ciszą. W końcu ktoś musiał to przerwać.
- No... - westchnął Plagg. - To stajemy na kawę?
- Serio? - blondyn spojrzał na niego. - Niedawno biegłeś w krzaki. - jęknął.
- Ale postój byłby dobry. - wtrąciła się Tikki. Plagg spojrzał na nią zdziwiony. Pokazał na nią dłonią.
- Nawet wiedźma się ze mną zgadza! - burknął.
- Jedź dalej. Zmieniam zdanie. - czerwonowłosa wzruszyła ramionami i wygodnie oparła się o fotel.
- Życie jest niesprawiedliwe. - jęknął i zaczął łkać. Oczywiście udawał. Plagg był dobrym aktorem.
- Jezu zamknij się! Te wycie mi bębenki w uszach niszczy!
- Łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Ja mam zawsze pechaaaa!
- W końcu jesteś Plagg. Chodzące nieszczęście. - powiedział niewzruszony jękami chłopaka blondyn. Dalej skupiał się na prowadzeniu samochodu. Marinette nie mogła już wytrzymać pisków i skomlenia czarnowłosego chłopaka. Wyjęła z jednej torby chrupki serowe i rzuciła je chłopakowi. Plagg od razu zaprzestał swych działań i z szerokim uśmiechem rzucił się na opakowanie.
- Ona jest bóstwem w czystej osobie! - krzyknął. - NAPISZĘ O TOBIE PSALM!
***
*Piosenka to I feel the love Tritonal i Ross'a Lynch'a :')
Hey!
Co tam?
xD
Dziękuję za wszystko :')
Zostawcie po sobie ślad ;D
Sashy ;3
CZYTASZ
✖ Adrienette |F*ck You Better|
FanficKSIĄŻKA MOŻE ZAWIERAĆ PRZEKLEŃSTWA. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Zwykły koncert Rockowy, na którym była zbuntowana Marinette Cheng wraz ze swoją przyjaciółką Tikki Lug zmienił jej życie na jeszcze bardziej szalone niż było do tej pory. Jak...