12.BÖLÜM

14 5 0
                                    

Yaz tatili

Okullar kapanmıştı. Çok güzel bir yılın yanında en berbat bir yıl yaşamıştı genç kız ve arkadaşları.

'Ne yıldı be'
'Hiç söyleme' dedi avukat hanım.
'Rizeye dönüyor muyuz?' Dedi merdivenden inen psikolog hanım.
'Bir hafta duralım burda işte.' Dedi genç kız.
'Aynen ya'
'E hadi kahvaltı hazırlayında yiyelim.' Dedi genç kız.
Tabikide bunu söylediği için pişman olmuştu.
'Neyse ya hazırlamayın ne zaman isterseniz hazırlarsınız.'
Melisa ve ilkay kahkaha atıp güldüler.
'Komik mi? Allah allah'
'Komik '
'Vövövövö'
Genç kız yerinden kalkıp merdivene yöneldi.
'Nereye'
'Sigara içmeye'
'Senin sigaran bitmemiş miydi?'
'Bitmişti seninkinden almaya gidiyorum.'
'Yok ya.'
'Var ya ' koşa koşa melisanın odasına gidiyordu arkadan gelen ayak sesiyle dahada hızlandı. Odayı açıp içeri girdiği gibi komidinin üstündeki sigaraya koştu içinden bir tane alıp tam çıkacakken melisa daldı içeri.
'Sigaramı ver'
'Al sigaran orda'
'İçinden kaç tane aldın?'
'10 tane'
'Oha '
'La içinde var 5 tane sigaranı eskiden sayardın şimdi ne oldu yaşlandın mı?'
'Kes kes '
'Hade bb'
Genç kız odadan çıkıp aldığı sigarayı cebinden çıkarttığı çakmakla yaktı. Merdivenden ine ine içiyordu o an ilkay cırladı. 'Bokiyen eve içme hanida'
'Sanane'
'Kes köpek'
'Sensin'

Evde dolana dolana sigarayı bitirmişti genç kız. 'İlkay'
'Ne bokiyen'
'Baban para yollamış'
'Evet yolladı.'
'Bana ne ısmarliyon'
'Hiçbişe'
'Pisluk'
'Hadi tatile çıkak.'
'İyi fikir'
'Hadi gidelim.'
'Hane para '
'İlkay ısmarlıyorda'
'Benim babam zaten tekelin sahibi'
'Tekeli olmasa bile bok gibi parası var.'
'Valizleri hazırlıyorum.'
'Kesin sende para var yoksa demezsin tatile gitsek diye.'
'Akıllı kızlarım benim.'

Valizleri hazırlayıp kapının önüne koydular. 'Ee nereye gidelim?'
'Benim aklıma Urla geldi aslında
Hem şehirden biraz uzaklaşıp kafa dinlemek için ideal bir yer.'
'Seninleyken kafa dinlemek mi?'
'Eee başlicam ha'
'Hadi hadi.' Dedi melisa.
İlkay araya karışarak 'kim getircek bizi oraya.' Ceyda sırıtarak cevap verdi. 'Tabikide Hüdai ve mücahit.'
'Onlarda mı bizle geliyor. Kafana bişey mi düştü ceyda.'
'Yoo tatile ihtiyacınız var. Vakit geçirin bolca. Ben arada katılırım size.'
'Tamam.'
Valizleri alıp arabanın arkasına yerleştirdim. Kızlara arabaya binmelerini söyledi. Valizleri yerleştirip arabaya bindi. Önceden herşeyi hazırlamıştı genç kız. Kalacakları odayı bile urlaya gitmeyi kafaya koymuştu. İçinde bilmediği bir şey oraya çekiyordu genç kızı.

35 km gittikten sonra Urlaya varmıştılar. Otelin önüne gelince valizleri indirdiler. Resepsiyona geçip anahtarları aldılar. Otel öyle 10 katlı bir bina gibi değildi. Küçük evler vardı. Tek kişilik odalar. Odalar yan yanaydı. 15 numaralı odaya geçip kapıyı kapattı genç kız. Oda açık mavi tonlarıydı. Ortada iki kişilik bir yatak yanlarında komidin yatağın karşısında küçük bir televizyon vardı. Yatağın sağ tarafında büyük olmayan gardırop ve sol tarafta pencere ve pencerenin önünde tek kişilik bir koltuk ve küçük bir sehpa vardı. Kapının yanında ise çokta küçük olmayan banyo. Valizi yatağının üstüne koyan genç kız valizi açıp kıyafetlerini dolabın içine yerleştirdi. Üzerini çıkartıp banyoya girdi. Güzel bir duşun ardından banyodan çıktı. İç çamaşırlarını giydi. Uzun kot gömleğini giyip altınada beyaz konvekslerini giydi. Saçlarını jöleledi. Gözlüğünü ve çantasını alıp dışarıya çıktı. (Multi medyada var)

Genç kız İlkay ve melisanın kapısını çaldı. Kapılar yan yana olduğu için çalması kolay olmuştu. 'Alooo' diye bağırdı.
Genç kız elindeki telefondan hızlı aramadan ikisinide aradı. 'Nerdesiniz la'
'Mücahit, Hüdai'
'Ulan bi kahvaltı yapsaydık.'
'Biz baş başa ediyoruz.'
'Allah alsın sizi şerefsizler'
'Kes'
'Kes'
İki'i birden kes deyip suratına kapattılar telefonu.genç kız otelden çıkıp yürümeye başladı. Güzel hoş görünen bir kafeye ilerledi. Mekana girip boş olan masalarda gezdirdi gözünü en sondaki masada kararını kılmıştı. Sevmezdi orta masalarda oturmayı. En sonda ki masaya geçip oturdu. 'Buyrun hoşgeldiniz'
'Teşekkür ederim'
'Ne arzu edersiniz?'
'Güzel bir kahvaltı istiyorum.'
'Kahvaltının yanımda ne içersiniz?'
'Tabikide çay.'
'Peki hanımefendi.'

KAYBOLAN HAYATLAR  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin