33. BÖLÜM

6 3 0
                                    

Merkezekiler sabaha kadar bilgisayarın başındaydılar. Aradılar fakat bir iz yoktu. Aramaya devam ettikçe umutlarıda azalıyordu.

CEYDA'nın Azından'

Gözlerimi zorda olsun açtım. Kendimi depo gibi bir yerde olacağımı hayal ederken büyük bir evin salonundaydım. Ve sandalyeye bağlı. Evin bir önemi yok. Baya geniş ve gösterişli bir evdi. Gelen ayak sesiyle gözlerimi kapattım.

'Uyanmadı hala.'

'O şekilde kaçmaz ?'

'Tamam çağrı bey.'

'İki saate gelmezmiş amına koduğumun adamı gel kendi işini kendin halletse.'

Çağrı kim lan? Allah allah bu aptal beni niye kaçırdı. İşsiz yemin ediyorum. Daha fazla ceza almak için ellerinden geleni yapıyorlar. Düşüncelerimi bölen iplerin çözülmesiydi. Ayaklarımdaki ipleri çözerken adama baktım. İri yapılı bir adam değildi. Ayaklarımı çözdüğünde kalkamaya yöneldiğinde suratına attığım tekmeyle yere savruldu. Vakit kaybetmeden üzerine atlayıp yumruklamaya devam ettim. En sonda erkekliğine attığım tekmeyle orayı dudunca belimde olan kelepçeyi fark ettim direk kelepçeledim. Akılsızlar.

'Ölüceksin.'

'Amin inşallah.'

'Deli misin kızım.'

'To hell Welcome'

'Ne'

'Cehenneme hoşgeldin canım benimle uğraşmanın bedelini ağır ödeyeceksin.'

Cebinde olan telefonu aldım. Direk haritayı açtım. Nerde olduğumu görünce direk amirimin telefonunu çevirdim.

Çalıyorr.

'Alo' sert ve yorgun sesini duyunca direk lafa girdim.

'Amirim ben ceyda size konum atacağım şimdi orda tutuyorlar beni. 1 saaten az vaktim var.'

'Tamam ceyda çabuk.'

Hemen telefonu kapatıp konum attım. Adamın başına geçip üstünü aramaya başladım. Silah, şarjör , bıçak ve bunun gibi şeyler çıktı. Silahı ayarlayıp elimde tutmaya başladım.
Yarım saat sonra gelen çatışma sesiyle ayaklandım. İçeri giren adam elinde telefon birini arıyordu. Arkadına geçip elindeki telefonu aldım. Silahı başına dayadım.

'Şii ayıp ayıp ne işpikçi çıktın sende. Silahınıda alayım. Geç lan şöyle.'

İçeri giren murat komiseri ve Ali komiseri görünce sevindim. Hemen murat komisere sarıldım. Oda bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı.
'İyi çıkarttın. Aferin ve çok korkuttun bizi.'

Gülümseyip murattan ayrıldım. Çağrı denen itide yakalamışlardı. Nesıl diye sorarsanız bende bilmiyorum. Sormayada niyetim yok. Yorgunum hemde çook.

Genç kız ve diğerleri adamları toplayıp postaladıktan sonra ceydaya hep birlikte sarıldılar.

KAYBOLAN HAYATLAR  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin