22.BÖLÜM

10 3 0
                                    

Genç kız kızları evin içine sokup bahçeye çıktı. Bahçede bulununan salıncağa oturup sigarasını yaktı. Arkadan gelen sesle irkildi. Arkadını döndüğünde suratı pek belli olmayan hatta hiç belli olmayana baktı.
'Sakin ol.'
Bir erkekti bu sesi genç kıza yabancı gelmiyordu.
'Ne istiyorsun?'
'Hiç.'
'Peki.'
'Zor olmalı'
'Ne zor olmalı?'
'Bir şeye bu kadar inanırken, seni hayal kırıklığına uğratması.'
'Alışmışlık var.'
'Uzun süre maske takarsan altındaki kişiliğide unutursun.'
'Maskem yok benim.'
'Gülüşün senin başlı başına bir maske.'
'Sen neden gizleniyorsun karanlığa?'
'Karanlıksa benim maskem.'

Genç adam dönüp gitti genç koz ise arkasında bağırmıştı. Ama o takmamıştı mahalle karıları çıkmıştı cama 'kız bu saate bağrılır mı ayıp ayıp.'
'Kusura bakmayın.'
'Bağır bağır kusura bakma bu zamanın kızları ayoll ayşe bunlardan bişey olmaz.'
'Bana bak kadın kusura bakma dedik uzatma gelirim oraya kafanı götüne sokarım senin.'
'Ay terbiyesiz.'
'Sensin terbiyesiz yaşından başından utan.' Dedi genç kız ve içeriye geçti. Koltukta sızmış olan arkadaşlarını tek tek odasına taşıdı. Kendini odasına atıp üstünü çıkarttı. Aynada vücuduna bakıp yüzünü buruşturdu. Bacağında morluklar vardı. Kalbinde ise kocaman bir çizik. Dolabından şortunu ve atletini çıkartıp giydi. Parçalamış olduğu bezlerden iki tane alıp eline sardı. Ve daha önce vurduğu duvara bu sefer nefretle vurmaya başladı. Vurdu vurdu vurdu ve duvar parçalanırken ellerinden kanlar akmaya başlamıştı. 'Nefret ediyorum.'
'Nefret.'

•••••

Genç koz yataktan kalkıp banyoya gitti. Kapıyı kilitleyip banyoya girdi. Soğuk su bütün bedenini titretmişti. Lifi alıp bütün bedenini sıvazladı. Durulanıp banyodan çıktı. İç çamaşırlarını giyip üstüne siyah bol kazak altınada siyah taytını giydi. Çekmeceden uzun çoraplarını aldı. Yatağa oturup giydikten sonra taytının üstüne çekti. Kenarda duran botlarını alıp ayağına geçirdi. Masanın üstünde duran beresini alıp kafasına geçirdi. Makyaj yapmayacaktı bu gün. Alt kata inip mutfağa ilerledi genç kız. Eline aldığı ekmeği açıp dolaptan peynir ve zeytin koyup azına attı. Meyve suyunu alıp kapağını açıp dikledi. Ekmeğini bitirip odasına çıktı. Sırt çantasını ve deri ceketini alıp evden çıktı. Arabasına binecekken postacı yaklaştı. 'İyi günler.'
'İyi günler sizede.'
'13 no burası değil mi?'
'Evet burası '
'Ceyda mollaömeroğlu.'
'Evet benim.'
'Bunlar sizin. Şurayada bir imza alabilir miyim.'
Elindeki papatya buketine baktı genç kız. Bir diğer elinde olan kutuyada baktı. Papatyaları arabaya bıraktı. Kutuyu açmaya başladı. Kutunun içinde 1-2-3-4-.... Sıralanmış kapıtlar vardı. 1. Kağıdı açtığında
'Kapıtları teker teker aç beni bul.'
Genç kız derin nefes alıp 2. Kağıdı açtı.
'Şimdi kimsin lan sen diyorsundur.'
3. Kağıdı açtı. 'Alsancağa gel.'
Genç kız bu oyuna ortak olup Alsancağa sürdü. 4. Kağıdı açtı. 'BOX BARA GEL.'
Genç kız BOX BARIN ÖNÜNE GELDİ. 5. Kağıdı açtı. 'Şimdi içeriye gir.'
Genç kız içeriye girdi etraf karanlık ve oldukça sessizdi. Telefonunun fenerini açıp 6. Kağıdı açtı.
'Sahneye çık.' Sahneye çıktı genç kız. 7. Kağıdı açtı. O sıra Egemenin sesi duyuldu. 'Beni yanlış anladın prenses.'
'Hahahahaha.' Kahkaha attı genç kız. Mikrofonda sesi bütün salonu kapladı.
'Üzgünüm prenses seni üzmek istemezdim. Bir çetenin peşindeydik. Ve o gün arkandan gelmiş olsaydım anlaşılırdı.'
'Anlıyorum.'
'Seni özledim.'
'Ben özlemedim.'
'Beni seviyor musun?'
'Seviyorum.'
Genç adam sahneye çıkıp genç kıza sarıldı. 'Özlemişim kokunu.'
Genç kız boyun boşluğuna soktu kafasını sımsıkı sarıldı. Bir daha gitme der gibi...

KAYBOLAN HAYATLAR  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin