Κεφάλαιο 6

224 19 1
                                    


Κυριακή, η τελευταία μέρα που είμαι μόνη μου στο σπίτι. Η μαμά μου επιστρέφει αύριο πρωί.

Βαριόμουνα τόσο πολύ, δεν έκανα τίποτε άλλο εκτός απο το να συμμαζέψω το σπίτι, να κάνω τα μαθήματα μου και να κοιμηθώ. Η μαμά μου τηλεφώνησε το πρωί για να ρωτήσει αν όλα είναι καλά και να μου δώσει οδηγίες.

Ξέρετε τις τυπικές οδηγίες της Ελληνίδας μάνας.

Έφαγα το βραδυνό μου και άραζα στον καναπέ βλέποντας επεισόδια απο τα Φιλαράκια.

Σοκολάτες! Ξαφνικά μια λιγούρα για σοκολάτα με διαπέρασε. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα για να βρω σοκολάτα αλλά τι κλασσικό, δεν είχα τύχη.

Οι σοκολάτες είναι η αδυναμία μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει σοκολάτα στο ψυγείο για περισσότερο απο μια μέρα. Και αν τύχει η μαμά μου να αγοράσει σοκολάτες τις κρύβει απο μένα.

Θέλω σοκολάτες. Τώρα αμέσως. Μήπως είμαι έγγυος?  Μπα δεν γίνεται.

Μετά απο μερικές μάταιες έρευνες αποφάσισα να πάω στο σουπερ μάρκετ να αγοράσω μερικές.

Αν και η μαμά μου ήταν σαφείς μαζί μου να μην βγαίνω το βράδυ, είμαι μεγάλη κοπέλα και το σούπερ μάρκετ είναι μόνο μερικά τετράγωνα πιο κάτω.

Οπόταν η απόφαση πάρθηκε, θα πάω να αγοράσω σοκολάτες.

Φόρεσα το σακάκι μου, πήρα κινητό, λεφτά και κλειδιά και βγήκα απο το σπίτι κλειδώνοντας την πόρτα πίσω μου. Έβαλα στην princess το λουρί της αφού αποφάσισα να την πάρω και αυτή μαζί μου. Χρειαζόταν ένα περίπατο.

Απο την χαρά της άρχισε να τρέχει σέρνωντας και εμένα μαζί της, όταν ξαφνικά άρχισε να γαβγίζει στο σπίτι δεξιά απο το δικό μας. Προσπάθησε να πηδήξει τον φράχτη συνεχίζοντας να γαβγίζει.

"Ηρέμησε μωρό μου! Τι συμβαίνει?" Γονάτισα χαϊδεύοντας την. Γιατί γαβγίζει μπροστά απο ένα άδειο σπίτι? Κανείς δεν ζει σε αυτό το σπίτι εδώ και αρκετό καιρό. Ψήλωσα στις μύτες των ποδιών μου προσπαθώντας να κρυφοκοιτάξω απο την άλλη μεριά του φράχτη, αλλά ήταν σκοτείνα και δεν μπορούσα να δω καθαρά. Υπήρχαν κούτες έξω απο την είσοδο του σπιτιού και στον δρόμο ένα φορτηγό μετακόμισης δίπλα απο ένα μαύρο αυτοκίνητο.

Ίσως τελικά κάποιος αποφάσισε να ζήσει σε αυτό το σπίτι, ελπίζω μόνο να μην είναι κανένας ίδιότροπος ή καμιά γρια.

Ένα φιλίWhere stories live. Discover now