"Τι χαριτωμένο Τζένυ, ύπουλη σκύλα" της είπα χτυπώντας την σιγανά στο στομάχι.
Όταν φτάσαμε στο σχολείο με τον Νίκο μετά από τον συναγωνισμό που είχε με τον Άρη έξω από το σπίτι μας, ο Γιάννης διέδωσε τα νέα.
Ο Γιάννης και η Τζένυ είναι ζευγάρι. Το πιστεύεται? Από την αρχή κάτι παιζόταν με αυτούς τους δύο και τελικά ο Γιάννης αποφάσισε να γίνει άντρας και να ζητήσει της Τζένυς να βγουν.
Και τώρα είναι ζευγάρι.
"Η φίλη μου και ο ηλίθιος Γιάννης είναι τόσο γλυκό ζευγαράκι" η Λένα πείραξε τον Γιάννη καθώς αυτός πέρασε το χέρι του γύρω από τον ώμο της Τζένυς η οποία έχωσε το πρόσωπο της στο στήθος του κοκκινίζοντας.
Ωωωωωω τι γλυκούληδες.
"Ωπ, Δημητρούλα μου για πόσο νόμισες πως θα μπορούσες να μας κρύψεις αυτό το μωβ σημάδι στον λαιμό σου?" ρώτησε ο Πέτρος χαμογελώντας και όλοι γύρισαν προς το μέρος μου.
"Τι σ..σημάδι?" τραύλισα και έφερα τα μαλλιά μου μπροστά για να καλυφτεί.
"Εσύ και ο Άρης....?" συνέχισε η Λένα
"Ω Θεέ μου" η Τζένυ αναφώνησε λίγο πιο δυνατά από το κανονικό
"Τι? Σκάστε ρε σεις. Δεν είναι αυτό που νομίζεται. Και σοβαρά εγώ και ο Άρης? Είστε τρελοί?" είπα κοκκινίζοντας.
Ψεύτρα... ψεύτρα, στην πηρά...
"Πες το ρε Δήμητρα επιτέλους. όλοι το έχουμε καταλάβει ότι σου αρέσει αυτό το κακό αγόρι " είπε η Λένα.
"Όχι... σοβαρά" κοκκίνισα και κοίταξα κάτω.
"Άσε τις βλακείες και πες το επιτέλους" αναστέναξε η Τζένυ.
"Εντάξει, ωραία, ίσως... λιγουλάκι να μου αρέσει!" επιτέλους παραδέχτηκα.
Δεν ξέρω πως έγινε αυτό. Εντελώς ξαφνικά όταν βρίσκεται κοντά μου η καρδιά μου αρχίζει να κτυπά δυνατά. Μου αρέσει ο τρόπος που με φλερτάρει... ο τρόπος που με κάνει να αισθάνομαι.
"Ξέρεις τον Άρη σωστά? Απλά σκέψου το καλά πριν κάνεις οτιδήποτε μαζί του. Έχει την φήμη του player. Πρόσεχε" είπε ο Νίκος συμμετέχοντας στην συζήτηση μας.
"Οι φήμες είναι απλά φήμες. Δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα από φήμες" είπε η Τζένυ.
"Απλά δεν θέλω να πληγωθεί" είπε ο Νίκος πιάνοντας μου το χέρι σφίγγοντας το ελαφρά.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen FictionΚάθε καλό κορίτσι θέλει ένα κακό αγόρι που να είναι καλό μόνο για εκείνη και κάθε κακό αγόρι θέλει ένα καλό κορίτσι που να γίνεται κακό μόνο για εκείνον. Όλα ήταν φυσιολογικά στην ζωή της Δήμητρας και του Άρη μέχρι ένα παιχνίδι που έγινε ένα βράδυ κ...