Untitled Part 12

225 19 2
                                    


Το πάρτι ήταν στο σπίτι του Ντίνου. Δεν ήταν από αυτά τα ξέφρενα πάρτι που έβλεπες ιδρωμένα κορμιά να περιφέρονται μεθυσμένα ή να χορεύουν ξέφρενα ή να φασώνονται όπου βρουν.

Ήταν μια ήσυχη συνάντηση ας πούμε, με μπύρα, χορό και παιχνίδια.

Ήταν οι φίλοι μου, οι φίλοι του Άρη και κάποια άλλα άτομα από τα σχολεία και των δύο μας.

Μιας και είμαι ανήλικη ακόμα δεν ήθελα να πιω πολύ ποτό και να μεθύσω. Όλοι στην παρέα μου εκτός από εμένα έχουν ήδη κλείσει τα 18. Εγώ ήμουν το μωρό της παρέας.

Αυτή την στιγμή κατευθυνόμαστε με τον Άρη στην κουζίνα να φάμε κάτι, όταν πετάχτηκε μπροστά μας η αρχιτσούλα του σχολείου μας η Γεωργία.

"Άρη μου, τι κάνεις?" είπε καθώς τριβόταν πάνω του και της χάρισα ένα ψεύτικο χαμόγελο.

Ο Άρης της έριξε ένα βλέμμα γεμάτο αηδία καθώς με πήρε από το χέρι για να φύγουμε. Ένα χαμόγελο ανακούφησης σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου βλέποντας το μπερδεμένο ύφος της Γεωργίας. Ο Άρης με είδε και απλά κούνησε το κεφάλι του διασκεδάζοντας το.

Χαίρομαι που δεν θύμωσε.

Πήραμε τα ποτά μας και βγαίνοντας αντίκρισα στην γωνία ένα ζευγαράκι που φιλιόταν παθιασμένα. Κοίταξα καλύτερα και τότε κατάλαβα ποιοι ήταν. Ο Νίκος και η Μαρία που ήταν έτοιμοι να καταβροχθίσουν ο ένας το άλλο. Αμέσως κοίταξα αλλού. Δεν θέλω να τους ενοχλήσω.

"Σου είπα πως είσαι πολύ όμορφη σήμερα?" μου είπε ο Άρης τραβώντας μου την προσοχή και προσπαθούσα να μην κοκκινίσω πάλι.

"Ω σε ευχαριστώ πολύ. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σένα" χαμογέλασα χωρίς να με δει.

Ψέματα!

"Αλήθεια?" σήκωσε το φρύδι του και με μια κίνηση με έφερε κοντά στο στήθος του. Τον έσπρωξα λίγο χαμογελώντας κερδίζοντας ένα χαμόγελο του.

"Πάμε να βρούμε τους υπόλοιπους" είπα προχωρώντας προς το σαλόνι

"Πήγαινε και θα έρθω. Πάω λίγο στο μπάνιο, αλλά μην ανησυχείς γλυκιά μου θα έρθω γρήγορα" φίλησε το μάγουλο μου και έφυγε.

Άγγιξα το μάγουλο μου και χαμογέλασα στον εαυτό μου σαν καθυστερημένο.

-----------

Βρήκα τους υπόλοιπους στο σαλόνι να χορεύουν.

Πέρασε αρκετή ώρα αφότου έφυγε ο Άρης. Νόμιζα πως είπε πως θα επιστρέψει γρήγορα. Πήγα ήδη δύο φορές μέχρι την κουζίνα, ήπια 3 ποτήρια κοκα κόλα και αυτός δεν έχει έρθει ακόμα.

Ένα φιλίWhere stories live. Discover now