Κεφάλαιο 5

235 21 1
                                    


Η μαμά μου έπρεπε να φύγει απο την πόλη για δύο μέρες λόγω κάποιων δουλειών που είχε. Είναι καρδιοχειρούργος στο νοσοκομείο. Ναι... ναι σοβαρή δουλειά. Για αυτό τον λόγο είναι πάντοτε απασχολημένη. Ο μπαμπάς μου ήταν και αυτός χειρούργος και συνήθιζαν να δουλεύουν μαζί.

Τώρα όμως, αφού ο μπαμπάς μου πέθανε, ο όγκος δουλειάς της μαμάς μου έχει μεγαλώσει πολύ. Σχέδον πάντα λείπει σε διάφορα ταξίδια προσπαθώντας να βοηθήσει κόσμο.

Σήμερα είναι Σάββατο και αποφάσισα αντί να κάθομαι να βαριέμαι μόνη μου στο σπίτι, να καλέσω τους φίλους μου να έρθουν για ταινία.

Και να μαστε να στεκόμαστε όλοι σειρά στην είσοδο του βίντεο κλαμπ, καθώς ο Νίκος εξιστορούσε στους υπόλοιπους τα γεγονότα στο club που έριξα την μελαχρινή κάτω απο τα πόδια του Άρη.

Γελούσαμε όλοι σαν μανιακοί όταν η Τζένυ μας τράβηξε την προσοχή.

"Κοιτάξτε ποιός είναι εδώ!" έδειξε με το δάχτυλο της κάπου πίσω μου. Γυρίσαμε αυτόματα όλοι να δούμε τι μας έδειχνε. Και τότε έμεινα με το στόμα ανοιχτό.

Όχι πάλι!

Νομίζω αυτός εκεί πάνω, που ζει στα σύννεφα αρέσκετε να με βλέπει ενοχλημένη.

Λοιπόν, καλή διασκέδαση Θεέ μου!

Ο Άρης με την συμμορία του, δύο άλλα αγόρια ο ένας εκ των οποίων είναι ο Κώστας και τρια κορίτσια στέκονταν στην σειρά πίσω απο μερικά ακόμα άτομα.

Νομίζω πως δεν μας έχουν δει ακόμα. Αλλά δεν είναι η μέρα μου σήμερα.

"Τι στο...με παρακολουθείς?" ο Άρης με έδειξε με το δάχτυλο του μόλις με είδε.

"Χα, θα ήθελες! Θα μπορούσα να πω το ίδιο και για σένα κύριε -δεν σε γνωρίζω-" είπα γελώντας.

"Περίμενε και θα δεις γλυκιά μου! Θα στο ξεπληρώσω αυτό" είπε με μισό χαμόγελο.

"Πφφφ. Σταμάτα να με αποκαλείς έτσι" ρόλαρα τα μάτια μου.

Μετά απο μερικά λεπτά σιωπής και έντονων ματιών.

"ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΟΥΛΑ. ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ". Άρχισε να φωνάζει αποσπώντας την προσοχή όλων όσων βρίσκονταν εκεί.

Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα καθώς μου είχε κοπεί η ανάσα απο το σοκ.

Τι στο διάολο έκανε μόλις τώρα? Ω Θεέ μου. Όλοι στο μαγαζί έμειναν να με κοιτάζουν με βλέμμα γεμάτο απορία. Θέλω να πεθάνω απο την ντροπή μου. Είμαι έτοιμη για την κηδεία μου.

Έμεινα να τον κοιτάζω με την φρίκη ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου.

Δεν μπορεί να το έκανε αυτό. Μάζεψα όσες δυνάμεις μου είχαν απομείνει και του έριξα όσο πιο θανατηφόρο βλέμμα μπορούσα. Αν μπορούσα να τον σκοτώσω με το βλέμμα μου τώρα θα κάναμε ήδη την κηδεία του.

Δεν γίνεται να τον αφήσω να νικήσει. Άρχισα να ψευτο κλαίω δυνατά, δίνοντας ένα δωρεάν ρεσιτάλ υποκριτηκής σε όλους όσους βρίσκονταν εκεί παρακολουθώντας το δράμα που εξελισόταν.

"ΜΑ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΣΕΞ ΜΑΖΙ ΣΟΥ" φώναξα τόσο δυνατά ώστε να είμαι σίγουρη πως θα με ακούσουν όλοι. "ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΕΔΩ ΑΒΟΗΘΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ" 

Έκλαψα δυνατότερα. Άκουσα ψιθυρούς απο το κοινό μου και όλοι γύρισαν και κοίταζαν αποδοκιμαστηκά τον Άρη.

Άκουσα σιγανά γελάκια απο τους φίλους μου πίσω μου.

Τα μάτια του Άρη βγήκαν έξω και το σαγόνι του είχε ακουμπήσει το πάτωμα (ακριβώς όπως εκείνα τα καρτούν). Δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη και απλά στεκόταν εκεί ακίνητος. Μάλλον θα σχεδίαζε τον θάνατο μου.

Όλοι τριγύρω συνέχιζαν να κοιτούν τον Άρη. Σταμάτισα να κλαίω και του χαμογέλασα.

"Ναι είμαι σκύλα" του ψυθίρισα. Δεν είπε τίποτα! Τότε τα χείλη του συσπάστηκαν και αχνογέλασε. Μετά απο όλα αυτά χαμογέλασε. Ο Άρης μου χάρισε ένα αληθινό χαμόγελο δείχνοντας μου την τέλεια οδοντοστοιχία του.

Και τι είναι πιο συγχιστηκό απο αυτό?!

Να του χαμογελάσω πίσω.




Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora