Ξύπνησα πιο νωρίς σήμερα απο ότι συνήθως. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν είχα όρεξη να κοιμηθώ.
Τώρα κάθομαι στην κουζίνα έχοντας μπροστά μου το πρωινό μου χωρίς να δίνω σημασία τι μου λέει η μαμά μου.
Αγαπώ πολύ την μαμά μου αλλά μερικές φορές γίνεται πολύ σπαστική. Και εκτός τούτου το μυαλό μου είναι στον Άρη.
Το ξέρω πως δεν θα έπρεπε αλλά το διασκέδασα που χόρεψα στα πόδια του. Στην αρχή σοκαρίστικα βλέποντας πως είναι αυτός αλλά μετά ήταν ολοφάνερος ο λόγος που διάλεξαν αυτόν.
Σε όλη την διάρκεια που χόρευα ένιωθα την στίση του που σημαίνει πως είχα κάποια επιρροή πάνω του. Με αυτή την σκέψη τα μάγουλα μου κοκκίνισαν.
Αλλά δεν έχει σημασία πλέον. Είναι ολοφάνερο πως αυτός δεν ενδιαφέρεται για μένα όπως εγώ για αυτόν.
Έριξα μια ματιά στο ρολόϊ μου, είναι ώρα να πάω σχολείο.
"Πρέπει να πηγαίνω, γειά σου μαμά" της είπα δίνοντας της ένα φιλάκι στο μάγουλο.
"Γεια σου αγάπη μου, μην ξεχάσεις το κινητό σου" είπε καθώς πήγαινα στο σαλόνι. Πήρα το κινητό μου απο το τραπεζάκι και χάϊδεψα την princess που ξάπλωνε στον καναπέ.
Τυχερούλα, αυτή είναι ζωή!
Κοίταξα το κινητό μου και είχα 10 αναπάντητες και 7 μηνύματα, όλα απο τον Άρη. Ήμουν έτοιμη να τα διαγράψω όταν το κινητό μου άρχισε να χτυπά.
Ήταν ο Άρης πάλι. Αναστέναξα και το απάντησα.
"Γειά σου Δήμητρα!" είπε βιαστηκά.
"Τι?" είπα απότομα
"Τι έγινε?" με ρώτησε απαλά
"Λες και δεν ξέρεις. Μην μου ηλεφωνάς. Πήγαινε να γλυφτείς με την τσούλα την Γεωργία" φώναξα και το έκλεισα, μετανιώνοντας αμέσως για το τι είπα.
Δεν είχα κανένα δικαίωμα να του φωνάξω. Μάλλον ακούστηκα σαν γκρινιάρα γκόμενα, που στην πραγματικότητα δεν είμαι.
Αναστέναξα και ξεκίνησα για το σχολείο.
------------------------
Η μέρα δεν μπορεί να είναι πιο ενοχλητική. Όλοι μου οι φίλοι μιλούσαν για το ΄υπέροχο΄ πάρτι.
Περπατούσα στον διάδρομο όταν άκουσα μια γνωστή φωνή απο πίσω μου να φωνάζει το όνομα μου.
"Δήμητρα!"
Γύρισα αργά και είδα τον Άρη να έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου. Όλοι σταμάτησαν ότι έκαναν και έμειναν να τον κοιτάζουν μπερδεμένοι.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen FictionΚάθε καλό κορίτσι θέλει ένα κακό αγόρι που να είναι καλό μόνο για εκείνη και κάθε κακό αγόρι θέλει ένα καλό κορίτσι που να γίνεται κακό μόνο για εκείνον. Όλα ήταν φυσιολογικά στην ζωή της Δήμητρας και του Άρη μέχρι ένα παιχνίδι που έγινε ένα βράδυ κ...