"Σήκω Δήμητρα. Ώρα για σχολείο" φώναξε η μαμά μου.
Ακούγωντας την φωνή της μαμάς κατευθείαν σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο κάνοντας τα απαραίτητα και έτρεξα κάτω ακολουθούμενη απο την princess.
Η μαμά μου στεκόταν μπροστά απο τον πάγκο της κουζίνας έχωντας μου γυρισμένη πλάτη, φτιάχνωντας πρωινό. Πήγα κοντά της και την αγκάλιασα απο πίσω. Το ξέρω πως έλειπε μόνο δυό μέρες αλλά την πεθύμισα πάρα πολύ.
"Μαμά μου! Γύρισες!" είπα παιχνιδιάρικα σαν μικρό παιδάκι.
"Ναι γλυκιά μου, η μαμά γύρισε" γέλασε καθώς κάθησα σε μια καρέκλα και πήρα την princess στα γόνατα μου, αφού κουνούσε την ουρά της ζητώντας και αυτή λίγη σημασία.
"Ξέρεις μαμά, και η princess πεθύμησε την νταντά της" συνέχισα.
"Και η νταντά πεθύμησε την princess. Αλλά τώρα σταμάτα να κάνεις το 5χρονο και πες μου πως πέρασες το Σαββατοκύριακο σου" μου είπε χαϊδεύοντας με ελαφριά στο κεφάλι.
Χαμογέλασα και της είπα πως είδα ταινία με τους φίλους μου και πως χτες δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο. Παρέλειψα φυσικά το σημείο με τον Άρη.
Επειδή δεν είναι σημαντικό.
"Ωραία, ανακουφίστηκα που δεν χρειάζεται να ανησυχώ πως φέρνεις αγόρια στο σπίτι όταν λείπω".
"Με ξέρεις μαμά, αυτό δεν πρόκειται να γίνει" απάντησα ρολάροντας τα μάτια μου.
"Πρέπει να γνωρίζεις πως κάποιοι μετακόμησαν εδώ" μου είπε δείχνοντας μου το διπλανό σπίτι.
Έσμιξα τα φρύδια μου.
"Συνάντησα την γυναίκα το πρωί σαν ερχόμουν και μιλήσαμε. Φαίνεται καλή γυναίκα! Την λένε Άννα" μου είπε και της ένεψα να συνεχίσει. "Κανονίσαμε να φάμε μαζί για να γνωριστούμε καλύτερα. Θα γυρίσουμε μέχρι το βράδυ. Και αυτό στο λέω γιατί της υποσχέθηκα πως θα προσέχεις την κόρη της την Λίλα όσο θα είμαστε έξω."
Χαίρομαι που η μαμά μου κάνει καινούριους φίλους αλλά γιατί πρέπει εγώ να προσέχω την κόρη της αφού έχει αυτόν τον βλαμμένο για αδερφό?
"Δεν μπορώ..." προσπάθησα να αρνηθώ αλλά η μαμά μου με διέκοψε.
"Δεν δέχομαι το όχι για απάντηση" διέταξε.
"Εντάξει, θα το κάνω". Θα είναι μια μεγάλη μέρα.
------------------
Ήμουνα στο μάθημα των Αγγλικών και σκεφτόμουνα όλα τα πιθανά σενάρια που θα μπορούσαν να συμβούν όσο εγώ θα βρισκόμουν στο σπίτι του Άρη.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen FictionΚάθε καλό κορίτσι θέλει ένα κακό αγόρι που να είναι καλό μόνο για εκείνη και κάθε κακό αγόρι θέλει ένα καλό κορίτσι που να γίνεται κακό μόνο για εκείνον. Όλα ήταν φυσιολογικά στην ζωή της Δήμητρας και του Άρη μέχρι ένα παιχνίδι που έγινε ένα βράδυ κ...