Κεφάλαιο 15

388 33 7
                                    


Πόσο λατρέυω τις Κυριακές!!!!

Μετά απο ένα υπέροχο βράδυ που πέρασα με τον Άρη ο οποίος είναι τώρα το αγόρι μου (yesssssss) αυτή η μέρα προβλέπεται να είναι φανταστική.

Σηκώθηκα γρήγορα και πήγα στο μπάνιο για να κάνω ένα ντουζ. Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στο μπάνιο. Χαμογελούσα στον εαυτό μου στην θύμηση των χθεσινών γεγονότων καθώς έκανα μπάνιο με το αγαπημένο μου σαμπού με μυρωδιά βανίλιας.

Σαν καθυστερημένο μοιάζω πάλι αλλά δεν πειράζει.

Βγήκα απο το μπάνιο και τύλιξα γύρω μου μια πετσέτα κατευθυνόμενη προς το δωμάτιο μου όταν έμεινα με το στόμα ανοιχτό βλέποντας μπροστά μου τον Άρη, να στέκεται χαλαρός και χωρίς φανέλα παρακαλώ.

Ήθελα να φωνάξω που ήρθε έτσι απροειδοποίητα αλλά δεν μπορούσα να βγάλω μιλιά βλέποντας αυτό το θανατηφόρο κορμί του.

Τα μαύρα του μαλλιά ήταν πίσω απο το μέτωπο του δίνοντας μου την τέλεια εικόνα του θεληματικού πηγουνιού του, των σαρκώδη χειλιών του και των καταγάλων ματιών του τα οποία αυτή την στιγμή με κοιτάζουν.

Δεν ήμουν η μόνη όμως που τον έβλεπα απο πάνω μέχρι κάτω, τα μάτια του με περιεργάζονταν αφού ήμουν μόνο με μια μικρή πετσέτα γύρω μου. Έγλειψε τα χείλη του.

"Ψιτ, εδώ πάνω είναι τα μάτια μου"

"Πετσέτα κάτω, εσύ στο κρεβάτι" μούγκρισε.

"Γιατί δεν έρχεσαι να το κάνεις εσύ?" τόλμησα να του πω.

Κολακεύτηκε. "Σκέφτηκα πως πρέπει να είμαι φρόνιμος".

"Πρέπει" του είπα

Το ξέρω πως παρόλα τα φιλιά, θα με περιμένει να είμαι έτοιμη και φυσικά να κλείσω τα 18.

Δεν θα μου έβγαζε την πετσέτα, απλά με πείραζε.

Αλλά δεν είναι ωραίο να πειράζεις το αγόρι σου?

"Δειλέ" του είπα χαμογελώντας κάνοντας του τα γλυκά ματάκια.

"Χαίρομαι που ξέρω ότι σε ελκύω τόσο όσο με ελκύεις και εσύ" μου ψιθύρισε.

Προχώρησε στο δωμάτιο μου και έσφιξα καλύτερα την πετσέτα πάνω μου. Ήρθε πολύ κοντά μου και μας χώριζαν μόνο λίγα εκατοστά, το στήθος μας όσο που δεν ακουμπούσε και πέρασε τα δάχτυλα του απο τα βρεγμένα μου μαλλιά.

"Το ξέρεις πως το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι ένα απλό σκούντημα και θα είσαι πάνω μου".

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 22, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora