Άρης POV
Γλυκιά...
Χμμμ...
Σαν βανίλια...
'Ετσι ήταν το φιλί. Μισώ... ειλικρινά μισώ να το παραδεκτώ αλλά αυτό ήταν το καλύτερο αναθεματισμένο φιλί της ζωής μου. Έφυγε αφήνωντας με να αποζητώ και άλλο. Το ξέρω πως μιλώ σαν φλούφλης και ρομαντικός συγγραφέας αλλά αυτό σήμαινε κάτι.
Δήμητρα. Γλυκιά μου. Πόσο ενοχλείτε όταν την αποκαλώ έτσι.
Χτες όταν την είδα στο γήπεδο δεν μπορούσα να αντισταθώ. Είναι κακό να θες να την ξαναφιλήσεις και αυτό να πρέπει να γίνει και πάλι μπροστά σε τόσο κόσμο.
Γαμώτο, είμαι ο Άρης, μπορώ να έχω όποια κοπέλα θέλω... Δεν μπορώ να κολλήσω εξαιτίας ενός αναθεματισμένου φιλιού.
Είμαι σε ένα club με τους κολλητούς μου τον Κώστα και τον Ντύλαν. Είναι τόσο κόπανοι. Δεν σταμάτησαν λεπτό να με πειράζουν για αυτό το φιλί. Μπάσταρδοι.
"Φίλε μου πρέπει οπωσδήποτε να πηδήξεις" μου είπε ο Ντύλαν γελώντας και εγώ απλά ρόλαρα τα μάτια μου.
"Ναι αλλά δεν νομίζω αυτό το ερωτοχτυπημένο αγόρι να μπορεί να βγάλει απο το μυαλό του αυτή την μικρή μασκότ" χαζογέλασε ο Κώστας.
Τον έσπρωξα στον ώμο δείχνοντας την ενόχληση μου.
"Δεν είμαι ερωτευμένος γαμώτο" είπα και τράβηξα την πρώτη κοπέλα που βρήκα μπροστά μου η οποία πριν λίγη ώρα τριβόταν πάνω μου ζητώντας σημασία.
"Αυτός είσαι αγόρι μου" Φώναξαν και οι δύο κολλητοί μου χτυπώντας με στην πλάτη πρωτού φύγουν για την πίστα.
Μόλις έφυγαν τραβήχτηκα πάλι μακριά απο την κοπέλα. Την φίλησα απλά και μόνο για τους αποδείξω πως δεν είμαι κολλημένος.
Αχχχχ. Το φιλί που μόλις μοιράστηκα με αυτή την κοπέλα δεν έφτανε ούτε στο ελάχιστο με εκείνο το φιλί.
"Γκρρρ" αυτές οι κοπέλες μυρίζουν φτηνό άρωμα και μπύρα, ενώ η Δήμητρα, μύριζε....
Γλυκιά... βανίλια...
Αυτή η μελαχρινή κόλησε πάνω μου λες και η ζωή της εξαρτάται απο εμένα, κάνοντας ότι μπορεί για να με ρίξει. Ήμουν έτοιμος να την σπρώξω μακριά μου όταν με την άκρη του ματιού μου είδα μια γνωστή φυσιογνωμία...ξανθά μαλλιά... πράσινα μάτια.
Γλυκιά μου.
Προχωρούσε προς την πίστα με τον Νίκο τον αρχηγό της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου της και το χέρι του ήταν γύρω απο την μέση της.
STAI LEGGENDO
Ένα φιλί
Teen FictionΚάθε καλό κορίτσι θέλει ένα κακό αγόρι που να είναι καλό μόνο για εκείνη και κάθε κακό αγόρι θέλει ένα καλό κορίτσι που να γίνεται κακό μόνο για εκείνον. Όλα ήταν φυσιολογικά στην ζωή της Δήμητρας και του Άρη μέχρι ένα παιχνίδι που έγινε ένα βράδυ κ...