15.part

254 18 5
                                    

,,Dobrá. V tom případě vychází plat na..standartního zaměstnance u Vás."spočítala a já se zamyslel.

,,Zvyš to na dvojnásobek."nařídil jsem a slyšel klapání klávesnice. Harry se na mne stále díval, ale já mu pohled neopětoval. Věděl, komu zařizuji práci. A tímhle jsem si mohl zajistit, že bude Harry stále při mém boku, aniž by někdo něco tušil.

,,Chcete uspořádat konkurz? Stihnu vyvěsit inzeráty do hodiny."navrhla a já si odkašlal.

,,Ne. Piš hned jméno a údaje."řekl jsem a Harry si odkašlal. Podíval jsem se na něj a uviděl v jeho obličejí naštvání a překvapení zároveň. Ústy mi naznačil větu 'ty ses zbláznil' a já nad tím pouze pokroutil hlavou.

,,Diktujte."pronesla a já se nadechl.

,,Jméno a příjmení Harry Styles."usmál jsem se nad jeho příjmením a nad tím faktem, že bude jedním z mých zaměstnanců, s tím rozdílem, že jemu nebudu moct nařizovat a být arogantní jako k ostatním.

,,Vy opravdu víte, jak si strážit své soukromí."uchechtla se nad faktem, že Harryho kryji za bratrancem a asistentem zároveň. ,,Dál?"dožadovala se dalších informací a já se podíval na Harryho, aby mluvil. Vyklopil ze sebe vše potřebné a já si vše zapisoval do paměti, stejně jako Natalie do počítače. Pozorně ho poslouchala, a nic nenamítala, tak jako to dělá většinou u mě. ,,Máte příjemný hlas pane Stylesi."poznamenala, když dopsala poslední potřebnou věc a Harry znovu zčervenal.

,,Harry prosím a děkuju."zachichotal se. Dojeli jsme na parkoviště u hotelu. Mé auto již moc dobře znali, takže mi hned otevřeli bránu na parkoviště a novináře nechali stát před zavřenou branou. To jim ale nevadilo, protože si vystoupili v klidu z auta a začali fotit od brány. ,,Jsou takhle otravní pořád?"pokrčil nos a já pobaveně přikývl.

,,Nialle!"zapištěl dívčí hlas a já se za ním otočil. Většinou jsem se fanynkám vyhýbal, protože byly hrozně vlezlé a hysterické. Chtěl jsem se otočit na patě a jít na hotel, ale Harryho ruka mě zastavila a poukázala hlavou na dobíhající děvče. Otráveně jsem zakoulel očima a nasadil falešný úsměv. ,,Nialle! Panebože! Co děláš ve Francii?!"usmála se a silně mě objala, načež se na Harryho tváři mihla kapka znepokojení. Že by žárlil? ,,Dal ses na kluky?"ukázala na Harryho a ten se začal smát.

,,Ne, to je můj nevlastní bratranec."zavrtěl jsem hlavou a hodil nenápadně očko po Harrym.

,,No jistě. Fanynky si to stejně vyloží jinak."zachechtala se a já s Harrym jsme se na sebe podiveně a nechápavě podívali.

,,Jak to myslíš 'vyloží jinak'?"vložil se do toho Harry a ona si skousla spodní ret, jako by se ho snažila sbalit.

,,No..Niall asi fanynky moc nesleduje ani nevyhledává, takže to vědět nemůže. Ale už to pomalu začíná."zasmála se. Mluvila v hádankách? Vůbec jsem jí nerozuměl.

,,Proboha. Prostě řekni jak to myslíš."zavrčel jsem a ona se ušklíbla.

,,Za fotku."vydírala mne a já si otráveně povzdechl. Harry si odstoupil ke straně, mezitím co si slečna štelovala selfie tyč. ,,Ty taky pojď."otočila se na Harryho a přitáhla ho k sobě. Stál vedle mě, na straně a držel mne za bok, který byl po jeho doteku v jednom ohni. Usmáli jsem se, dívka vyfotila pár fotek a pak se dala do vysvětlování. ,,Víte..ony fanynky začali po dnešních zprávách vytvářet jakýsi tábor. Nic velkého, je jich jen pár."sklopila pohled a šourala botou o zem.

,,Jaký tábor?"vyslovil Harry a já přikývl. Ona se na nás mile podívala a pak beze slov odešla. Podíval jsem se zmateně na Harryho a ten vypadal stejně vykolejeně jako já. Jak divné.

************

Klepal jsem do klávesnice mého notebooku a v mysli si vybíral outfit na dnešní schůzky a konference. Čekal jsem nával otázek na Harryho a na mou přípravu na olympiádu. Kvůli Harrymu jsem hřiště nenavštívil již pár dní, což mne mírně znepokojovalo, ale nebylo to nic, co bych Harrymu vyčítal. Dopsal jsem poslední větu emailu pro ředitele mého hřiště v Riu a otočil se na Harryho za mnou.

,,Jakožto asistent můžeš jít se mnou."navrhl jsem mu a usmál se, jenže žádná odpověď nepřicházela. Po čtyřech jsem se doplazil k jeho obličeji a odhrnul mu pramen kudrlinek, které skrývaly jeho obličej. Byl tak nádherný. Hotový anděl. Chvíli jsem ho pozoroval, ale nakonec jsem napsal na papír, proč a kde jsem a odešel pryč z pokoje. Měli jsme jeden společný apartmán se dvěma pokoji, ten jsem si platil vždy, takže byl prakticky můj. Harry usnul na mé posteli a já se stěhovat do jiné postele nehodlal, protože to byla má postel a tak to taky zůstane.

Harry's view:

~~

,,Jsi připravený?"Niall se roztomile usmál a podržel kliku od vchodových dveří jeho domu. ,,Tohle je poslední dárek, přísahám!"natáhl dva prsty. Obdaroval mě spoustou dárků i když jsem mu vysloveně tloukl do hlavy, že nic k narozeninám nechci. Poraženecky jsem se na něj usmál a čekal, až otevře dveře. Chvilku nechal ještě dveře zavřené, ale pak je otevřel a zajásal.

Můj úsměv poklesl dolů a srdce mi začalo tlouct dvakrát rychleji. Jak mi to mohl udělat? Podíval jsem se Robinovi do očí a vycítil z nich výsměch a nadrženost.

,,Tak ses přisral k Horanovi, místo toho abys šel makat a zachránil matku, jak si sliboval?"vycenil zuby a zavřel za sebou dveře. Niall se vytratil v horním patře a tak jsem zůstal s Robinem sám.

,,Pracuju u něj."obhájil jsem se a on se mi vysmál do obličeje.

,,A matku máš kde? Svoje bydlení?"koukal se okolo a hledal alespoň jedno z toho. ,,Nic nevidím."uznal a má ramena klesla dolů.

,,Zklamal jsem ji."přiznal jsem a v očích ucítil pálení. ,,Mrzí mě to. Nechal jsem se zaslepit láskou."vysílal jsem jí do nebe, jako by mne mohla slyšet.

,,Vysíláš svou zprávu správným směrem. Zabil jsem ji."vycenil zuby a svět se pro mě na moment zastavil. ,,Potřeboval jsem se jí zbavit, tak jsem zfalšoval její sebevraždu. Velmi smutné."falešně fňukl a já sevřel pěsti. ,,A teď zabiji tebe."urazil pár kroků blíže ke mně a já hlasitě polkl.

,,Niall to nedovolí!"nalhával jsem si a opakoval si své tvrzení stále dokola.

,,Ale ano a užiju si to. Byls mi jen přítěží v mé rozjeté kariéře. Co sis myslel? Že budu celej žhavej z kudrnatýho kokota, co si dovoluje?"vysmál se mi blonďák do ksichtu a já ucítil první ránu do břicha. Nemohl jsem uvěřit, že to řekl. To nemohla být pravda.

,,To tys žádal, abych zůstal. Chtěl jsem odejít."vzlykl jsem a snažil se bránit Robinovi.

,,Natalie tě litovala, tak mi navrhla hrát tuhle hru. Bez ní bych tě vyhodil už na začátku."protočil očima a já se zamračil.

,,Vždy byla proti ona, co to tady meleš?"nechápal jsem a nechal si dát další ránu.

,,Hrála to se mnou, aby sis myslel že to já jsem ten hodný. Hloupoučký Harry, ještě že už je konec."zachechtal se a kývl na Robina, který mi dal pěstí do spánku a já odpadl.

~~

Secret Love Song [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat