Do vyhledávače jsem tentokrát napsal jméno Narry a čekal na výsledky. Jako první mi vyskočila stránka se stejným názvem, jako obsahoval onen hashtag u naší fotky. Rozklikl jsem ji a zděsil se nad designem stránky. Na profilovce měla již zmiňovanou fotku z Paříže a na úvodce nějaký kreslený obrázek mě a Harryho líbající se. Potichu jsem se uchechtl nad chytrostí Niallova fandomu a sjel níže na příspěvky. Ten nejnovější byl minutu starý a obsahoval 2 fotky. Jednu z chvíle, kdy jsme vystupovali z auta a chystali se jít do Niallovo kanceláře a druhá fotka byla z chvíle, kdy jsme šli už s batohem na hřiště. Na obou fotkách bylo zakroužkované Niallovo tričko a nad tím popisek ,,Jasný proof!!!♡"
Má krev v těle se na moment zastavila. Oni na to přišli. Přišli na náš vztah a přišli na to, že ho musíme tajit. Rozklepaně jsem si zakryl pusu a vydechl. Niall bude zuřit. Jestli se tohle rozjede, zabije mě. Konečně jsem pochopil, o čem ta fanynka ve Francii před hotelem mluvila. Niallovo fandom se opravdu rozděloval na dva tábory. Ti, co v náš vztah věřili a ti, co byli zásadně proti a měli Narries, tedy fanoušky našeho vztahu za zrádce fandomu. Sjel jsem ještě níže a všiml si videa. Odkaz mě přesměroval na youtube a začala hrát pomalá romantická hudba, která popisovala utajený vztah. Vlastně mi textem připomínala mě a Harryho. Ve videu autorka zmínila, jak nás dva miluje a že je smutná z toho, že svůj vztah tajíme. Poté se tam objevilo pár proofs a obrázků k tomu, pak se rozloučila a byl konec.
Tělo vedle mě se otočilo a Niallovo pohled se zabodl do mých ospalých očí plných slz, které nemohl vidět. ,,Děje se něco?"zachraptěl rozespalým hlasem a já mu beze slov ukázal video, které jsem dokoukal. Chvíli se rozkoukával, ale pak se zasekl a vypadal více než probuzeně. Po skončení videa sjel zpět na facebookovou stránku a projel narychlo všechny příspěvky a fotky. Naštvaně shodil počítač na mou stranu a já ho uklidil.
Vynervovaně si projel vlasy a já se snažil zastavit své slzy. Tušil jsem, že tohle je konec. Že se mé štěstí rozplyne, kvůli mé blbosti a neopatrnosti. ,,Tohle se nemělo stát."zabručel a popadl telefon. Sedl si vedle mne a vytočil číslo na Natalii, která mu to ihned zvedla. V pokoji bylo hrobové ticho, takže bych hovor slyšel i kdybych nechtěl.
,,Viděl jste ten hashtag?"prohlásila hned po zvednutí telefonu a Niall kývl na souhlas. ,,Z toho bude problém. Ještě to není nic velkého, ale jestli to poroste.."zamlaskala podrážděně a já si peřinou stíral slzy z tváří. ,,vy spolu něco máte, že ano?"povzdechla si a já pohlédl na profil blonďáčkovo tváře.
,,Ne."popřel to a já otevřel překvapeně pusu. I své asistentce lhal.
,,Nelžete mi."pronesla ostrým tónem a Niall na mne pohlédl. Ihned jsem svůj pohled odtrhl a sklopil hlavu dolů, abych si nasbíral další čas na uklidnění svých vodopádů z očí.
,,Dobrá, ale není to nic vážného."přiznal a mé srdce bolestivě zatlouklo. Není to nic vážného? No jistě, opravdu jsem čekal nádherný a plnohodnotný vztah s Niallem Horanem? Já a má naivita! Prudce jsem se zvedl a zamířil své kroky do dolní koupelny, kde jsem se zamkl. Vše se sesypalo jako domeček z karet. ,,Harry?"ozval se vzdálený hlubší hlas a já si svá kolena přitáhl blíže k sobě a odemkl. Mé tělo se pod náporem vzlyků klepalo. Nemiloval mě. Byl jsem jen flirt, který vedl z lítosti ke mně! ,,Harry!"ozvalo se znovu, tentokrát hlasitěji. Trvalo to pár vteřin a dveře od koupelny se rychle otevřely a do nich se postavil Niall s vystrašeným výrazem. ,,Proboha Harry!"spadl na kolena ke mně a přitáhl si mne na svou hruď. Bylo to tu zas! Zas si mne udobřoval objetím a sladkými slovy! Odtáhl jsem se od něj a zvedl se.
,,Nic vážného?"fňukl jsem a vyšel s ním na světlo do obýváku, kde se svítilo po celou noc.
,,A cos čekal? Že se svým životem budu vést dokonalý vztah?"vyštěkl po mě a já se zarazil.
,,Čekal jsem, že budeš upřímný a ne že si budeš hrát s mým srdcem!"zvýšil jsem na něj hlas a on zaťal pěsti.
,,Nikdo si s tvým srdcem nehraje! Než jsme přišli na ten trend, bylo vše ok!"připomněl mi a já znovu vzlykl.
,,Díky tomu jsem alespoň pochopil, jak na tom opravdu jsme!"ironicky jsem se usmál a sklopil pohled na zem.
,,Jak na tom tedy jsme?"zeptal se nedočkavě a já ho svým pohledem probodl skrz na skrz.
,,Velmi mizerně. Chci plnohodnotný vztah, ne nějaký flirt, ve kterém si ani nebudu jistý, kdy mi zahneš!"vysvětlil jsem a on se usmál.
,,Víš co? Máš pravdu! Vyzkoušíme si to v praxi!"odešel a vrátil se oblečený.
,,To neuděláš."snažil jsem se přesvědčit sám sebe, že by toho nebyl schopný.
,,Ale ano. Můžu si dělat co chci Harry! A ty s tím nic neuděláš!"křikl, naposledy se na mě podíval a zavřel za sebou vchodové dveře. Opravdu to udělal. Šel mi zahnout jen kvůli pitomé hádce. Nemiloval mě, prostě to tak nebylo.
ČTEŠ
Secret Love Song [CZ]
أدب الهواةByli naprosto odlišní. Dva protiklady. A možná právě pro tuto skutečnost si pro ně osud připravil opravdu zapletenou kapitolu jejich života. Jak si s tím poradí? „Nechtěj být člověkem, který je úspěšný, ale člověkem, který za něco stojí." -Albert Ei...