Podobno, pierwsza Alfa powstała z pioruna. Miała być potężna, silna i agresywna. Świecić w ciemności jak latarnia, jako przewodnik innym wilkom. Była nieugięta i straszna w swoich postanowieniach. Owładnięta wiecznym szałem i wściekłością. Pozbawiona jakichkolwiek granic, bez kręgosłupa moralnego. Miała być ciałem fizycznym, które swoją siłą i potęgą gromadzi wokół siebie innych, aby oddawali mu pokłon.
Bogini Księżyca, matka wszystkich wilków, uznała, że samo ciało, nie może przewodzić wszystkim jej dzieciom. Bo cóż znaczy ciało bez duszy? Widząc swoje dziecko powstałe z nieba, pełne szaleńczego mordu i wiecznie łaknące krwi, zapłakała. Jej łza opadła na Ziemię, upadając prosto na kwiat róży.
I tak właśnie powstała pierwsza Omega.
Delikatna, łagodna, pełna miłości i piękna. Jej kolce miały symbolizować chęć walki o swoje stado i swoje dzieci. Symbolizowały upartość w czynieniu dobra. Kiedy rozszalała Alfa po raz pierwszy spostrzegła Omegę, z jego oczu zniknęła czerwień, umysł uspokoił się, a serce zwolniło swój rytm, bijąc w równym tempie. Bratnie dusze łącząc się stworzyły najpiękniejszą watahę na świecie. A Bogini Księżyca, wiedziała, że postąpiła dobrze w prezencie posyłając Omedze dar potomstwa.
Imię, które otrzymała Omega, miało być hołdem dla Bogini Matki, w podziękowaniu za dar dziecka. Było to imię, które już na zawsze miało wskazywać pochodzenie partnera Alfy i jej znaczenie w stadzie.
Luna.
***
Harry Styles był uważany za jedną z najpotężniejszych Alf w Wielkiej Brytanii. Teren, który należał do Alfy obejmował prawie całe dawne hrabstwo Yorkshire. Kiedy chłopak miał lat osiemnaście, jego ojciec, Des Styles, zginął w wypadku samochodowym, kiedy wraz z dwójką innych Alf wyruszył na teren innego stada, aby pertraktować o nawiązanie pokoju. Zaślepiony chęcią zemsty i wściekłością młody chłopak, wraz z kilkunastoma innymi wilkami, poprowadził atak na morderców swojego ojca. Wraz z morderstwem na Alfie wrogiej watahy, po raz pierwszy zasmakował krwi własnego pobratymca. Wraz z tym stał się silniejszy. Jego węch, smak i wzrok, poprawiły się. Czuł się niezwyciężony. Z głośnym warknięciem zmusił wszystkie wilki należące do watahy do poddania się i pokłonu. Stał się nową Alfą.
I choć jak później się okazało, wataha ta była niewinna, Harry Styles nie poczuł nawet ukłucia w sercu. Mimo odniesionych ran na polu bitwy, pozbierał się bardzo szybko i gotowy był przejąć władzę od ręki. Starszyzna Wioski uznała go za godnego, a jeden z najbliższych przyjaciół jego ojca oddał mu pokłon. Po dziś dzień nie wiadomo czy z szacunku, czy ze strachu.
Wraz z przejęciem stada tak ogromnych rozmiarów, uznał, że nadszedł czas na zmiany.
Był główną Alfą. Tuż pod nim znajdowały się trzy następne.
Niall Horan, jako jego prawa ręka.
Liam Payne, główny myśliwy i opiekun Alf.
James Payne, zarządca Bet.
Brat bliźniak Liam'a współpracował również z jedną z Bet, którą Harry znał całe swoje życie i której ufał całym sercem. Ed Sheeran przejął to stanowisko po swoim ojcu.
Zaraz za trzema Strażnikami, jak była nazywana w wiosce trójka Alf, znajdowała się Starszyzna.
Harry właśnie wrócił ze swojej sypialni, w której od czterech dni przesiadywały wraz z nim trzy Omegi. Nie należały one do jego watahy, lecz były wynajęte specjalnie na jego rut.
CZYTASZ
Luna (Larry Stylinson)
FanfictionHarry Styles nigdy nie potrzebował Omegi. Jeśli już, traktował je przedmiotowo. Jednak kiedy Starszyzna watahy postanawia przypomnieć mu o starym prawie, Alfa nie ma innego wyboru. Znajduje sobie Omegę, dla jego wioski, prawie idealną, w której on n...