Kolejny ranek.
Moge powiedzieć, że wakacyjny. Nie musze iść już do szkoły, bo zaliczyli mi rok.
Ale co z tego jak został jeszcze tydzień nauki i wakacje..Poszłam do łazienki, z wiadomych potrzeb.
Po wyjściu z toalety, udałam się w stronę kuchni. Tam zastałam moich rodziców z jakąś kobietą.- dzień dobry- przywitałam się ze wszystkimi.
- dzień dobry- odpowiedzieli mi tym samym.
- Sky, to jest nasza sąsiadka, która okazała się być naszą dawną znajomą...- powiedziała moja mama.
- miło mi panią poznać- podałam jej dłoń, którą błyskawicznie uścisneła.
- mi również dziecko. Mam nadzieję, że też przyjdziesz na dzisiejszą kolację...- przeskanowała mnie, oraz moich rodziców.
- Oczywiście, jeżeli jestem zaproszona, to z przyjemnością przyjdę...- uśmiechnęłam się w stronę sąsiadki.
- to się bardzo cieszę, moje dzieci też będą, więc mam nadzieję, że się polubicie.
- napewno- gdy to powiedziałam, kobieta się zaśmiała.
- dobra to ja już się zbieram. Do zobaczenia o osiemnastej!
- do zobaczenia! - krzykneliśmy chórem.
Po chwili nasza sąsiadka opuściła naszą posesje. Zjadłam jabłko, i poszłam na górę znaleźć coś do ubrania na dzisiejszy wieczór.
Niestety nic nie znalazłam.
Kurde, jest tu jakąś galeria? Mam nadzieję.. Ok idę..- mamo, jest tu jakieś centrum handlowe?
- tak jakieś dziesięć minut z tąd. Idziesz prosto w tamtą stronę- wskazała palcem- i skręcasz w prawo przed skrzyżowaniem- dodała.
-ok, bo wiesz, ja nie mam co ubrać na tą kolację...
- na kolację?!?! Ja też nic nie mam... Pójdziemy razem.- na jej słowa się uśmiechnęłam.- zbieraj się i wychodzimy...
- okok. Pobiegłam na górę po torebkę i popędziłam do samochodu.
Po drodze zauważyłam, jak chłopaki grali w kosza. Pomachałam im, a oni odwzajemnili mój gest.
* w galerii*
- mamo, ja musze wejść do empika po książkę.- zwróciłam się do rodzicielki.
- to idź, ja wskoczę do apteki i spotkamy się przy H&M.
Poszłam do sklepu, a w nim spotkałam...
___________________________________
Hejcia!
Przepraszam, że taki krótki, ale może dziś pojawi się jeszcze jeden rozdział. Gwiazdkujcie, komentujcie obserwujcie i co tam jeszcze się da! 😂Papa!!!
CZYTASZ
Never Be Alone || Shawn Mendes
FanfictionRodzice 17-letniej Skylar wyjechali do Polski do pracy. W szkole dziewczyna jest gnębiona przez grupę szkolnych huliganów. Ma dobrą koleżankę - Camile - na której może polegać, ale ich relacje nie są na takim poziomie, aby nazwać ją przyjaciółką. Sk...