SURPRISE MOTHERFUCKERS! Pojawiam sie i znikam :3 Dopiero w piątek kolejny :P
Dziękuje wszystkim za czytanie :3 i użytkownikowi anonimowemu za komentarz opisujący Ink:
Typowy Polski Janusz...... No Coment ...
Kocham was!-- Perspektywa Inka --
Po wyjściu z domu Errora cały czas się śmiałem. Może myślał że tego nie usłyszę... Hehe! Mam za dobry słuch jak na tego huncwota... Dobra dosyć pracy na dziś. Ruszyłem w kierunku hotelu który znajdował się na rynku miasta. Najpierw jednak zaliczyłem kafejkę w której napiłem się kawy w miłej atmosferze.
- I tak tworzysz światy!? Takie jak ten? - dziewczyna z którą teraz gadałem miała imię Anastasia i wygladała jak Undyne. Miała jednak na sobie czarną sukienkę i rozpuszczone włosy. Bardzo ją polubiłem. - To musi być męczące! - zauważyła podając mi kubek kawy. - na koszt firmy - dodała z uśmiechem i odeszła od stolika by odłożyć tace.
- Owszem trochę - odparłem gdy wróciła i siadła obok mnie. - A bycie kelnerką? Jak ci się podoba?
- Spoko! - uśmiechnęła się szerzej. - Dobrze płatna praca przy rozmawianiu z ludźmi! Świetna robota! - zaśmiała się. W tym momencie do kawiarni wszedł on. - O! Klient! Przepraszam cie na chwile Ink!
- Spoko! Przy okazji... Można rachunek? - spytałem.
- Na koszt firmy - uśmiechnęła się do mnie Ana i pobiegła w stronę Errora. Zamówił sobie kakao.
Brawo Ink! Inteligentne! Oglądaj ludzi jak piją kakao! Brawo dla tego pana! Podszedłem do Anastasi i szepnąłem do niej podając pieniądze:
- Zapłacę za niego... To mój dobry kumpel... Pa! - wyszedłem.
Postanowiłem zanocować w hotelu. Zarezerwowałem pokój i wszedłem do niego. Był mały, skromny lecz przytulny. Niebieskie ściany, łóżeczko, szafka nocna, szafa, mała łazienka i balkon z widokiem na jezioro. Westchnąłem i położyłem się spać. Męczący dzień, mała przerwa... Z jakiejś reklamy...Rano obudziłem się około 10:00 i poszedłem do tej samej kawiarni co wczoraj. Zamówiłem sobie śniadaniowy zestaw lite... Croissant z czekoladą i herbata. Anastasia podała mi moje zamówienie przysiadając się i gawędząc. Opowiedziała mi trochę o tym gdzie mieszka. Jest zadowolona. Lubi czytać i słuchać muzyki. Odkąd dowiedziała się i moik hobby marzy o zobaczeniu innych AU. Może kiedyś uda mi się jej pokazać inne światy... Byłoby... Fajnie..?
CZYTASZ
Get Dunked On | [Ink X Error]
FanfictionHistoria Sansa..? Sansów? - Gdzieś na świecie jest nas więcej... Ale to nie znaczy że trzeba to niszczyć.. Prawda..? - Dobrze ci mowić... Totalne przeciwieństwa ale i tak cie nie przyciągam... Czyż nie? - Do czego dążysz? Po prostu zostaw to AU w s...