San Diego
" Vstávaj, princezná. Už sme tu. " prebudil ma Shawnov hlas. Zamrnčala som, no nakoniec som sa dvihla a išla za ním.
" Ták deti, teraz pôjdeme na vlak. Nieže sa niekto z vás stratí. A nezabudnite vystúpiť na tú správnu stanicu. " celým letiskom sa ozýval ľúbozvučný hlas našej triednej, ktorý znel, akoby ste ťahali ťažký kov po asfalte.
" Boha, ešte raz nám povie, že sme deti, tak jej narvem topánku toho bezdomovca do úst. " zahromžila Mel a my sme zadržiavali smiech.
" Čo sa tak škľabíte, vy tam vzadu ? " otočila sa na nás. Toto sme už nevydržali a rozrehotali sme sa na plné kolo. Celú cestu až k stanici sme sa na niečom smiali. Bolo nám naozaj veselo.
Dobrá nálada ma však ako šibnutím čarovného prútika opustila, keď som zbadala Griera a Dallasa. Snažila som sa nevšímať si ich.
Keď konečne prišiel náš vlak, nastúpili sme. Celá naša partia si hľadala voľné kupé. Práve keď sme išli okolo jedného, na displeji svietili, že tam sedia iba dvaja ľudia. To bolo ideálne, pretože nás bolo 5. Voľné by ostalo jedno, akurát pre moje nohy. ( Dajme tomu, že tam by bolo jedno kupé 8 miestné :D )
So spokojným výrazom na tvári som stlačila gombík a dvere sa otvorili. Keď sa na mňa však upriamili dva pári karamelových a jasne modrých očí, úsmev mi z tváre opadol. Znovu.
" Je mi ľúto. Ale tu je plno. " povedala som mysliac na ich egá. Divím sa, že sa do toho kupé vôbec vošli. Otočila som sa na päte a pokračovala som v ceste.
" Lýdia, neblázni. Poď si sem sadnúť. " kričal za mnou Eth, ale ja som sa ani neotočila.
Pff, len cez moju mŕtvolu.
Keď som obišla celý vlak asi 3X porazenecky som sa vrátila k nim. Otvorila som dvere a vošla som dnu.
" Ale, čože sa to stalo ? " začudovaným a dokonale falošným hlasom sa ozval Dallas.
" Naša milosť pani sa vrátila. " zasmial sa Grier.
Grrr ! Najradšej by som ich prehodila von oknom. Ale tvárila som sa, akoby tam neboli. Shawn mi pomohol vyhodiť kufor do úložného priestoru nad nami a keď som si chcela sadnúť, zarazila som sa. Voľné miesto bolo len pri Grierovi.
No to ani vo sne.
Zamračeným pohľadom som Ethnovi naznačila, aby dvihol tú svoju riť a išiel si sadnúť k tým dementom. Rezignovane sa postavil a sadol si na druhú stranu. Ďalším pohľadom som mu poďakovala a posadila som sa. Odrazu niečo Dallas vytiahol z vrecka. Bolo to malé a malo to tlačítko. Gombík stlačil a z prístroja sa ozval zvuk plieskajúceho biča. Ten zvuk jednoznačne signalizoval, že je Eth pod papučou. Tí dvaja mantáci sa začali smiať, ako nadrogovaní. Ja som sa k ním naklonila a keď mi venovali pozornosť usmiala som sa. Takúto reakciu odo mňa nečakali a preto sa zarazili. Ja som sa uškrnula ešte viac a viac sa k ním naklonila. Vecičku som im z ruky vytrhla a už letela von oknom. Celé kupé naplnili nadávkami, ale už im to bolo houby platné. Znovu som sa sladko usmiala a vrátila sa na svoje miesto. Ľahla som si cez dva sedadlá a hlavu som si položila na Shawnove stehná. On si pravú ruku obmotal okolo môjho brucha a ľavou sa mi hral s vlasmi. Bolo to neuveriteľne upokojujúce. Dala som si sluchátka do uší a pustila si hudbu. Zhodou okolností mi práve išla pesnička od neho. Treat you better. ( Oh my goood. I love this song ! ) Spokojne som sa na Shawna usmiala a on mi úsmev opätoval. Pritúlila som sa k nemu bližšie a užívala si jeho prítomnosť. Keď však pesnička skončila, ďalšia sa už nepustila. A tak som tam ležala so zavretými očami. Keď som si odhodlala postiť druhú, počula som, ako padlo moje meno, a tak som ostala ležať bez pohybu.
" Shawn, čo je medzi tebou a Lýdiou ? " započula som Grierov hlboký hlas.
" Nič. Sme najlepší priatelia. " povedal ... smutne ? Nie, to sa mi iba zdalo.
" Ooouuu, takže FriendZone ? " Dallas, ten potkan.
" Hah, vždy sa mi páčil váš spôsob uvažovania. Nikdy ste nemysleli na nič iné, než na sex. A pozrite sa, kde ste sa dostali. " Shawnov hlas znel pokojne, no hral sa mi s vlasmi, čo signalizovalo, že je nervózny.
" Ale notaaak, Mendes. Netvár sa, že tá baba s tebou nič nerobí. Odjakživa bola tá, ktorú každý chcel. Stačilo lusknúť prstami a celý svet jej ležal pri nohách. A netvár sa, že to nie je pravda, pretože je. Všetci sme to vedeli a aj ona to vedela. Preto sa správa ako povrchná zmija. " hneď, ako to Dallas dopovedal sa Shawn prudko nadýchol. Celé telo som mala v kŕči z toho, čo na to povie. Namiesto výbuchu zlosti sa však len zasmial.
" Hah, Cameron. Od teba to sedí jak riť na šerbel. Ty stojíš prvý v rade, o kom by sa niečo takéto dalo povedať. Áno, možno máš pravdu o tom, že jej stačí lusknúť prstami a chalanov má obmotaných okolo svojho malíčka, no narozdiel od teba to nevyužíva. Noták, len sa pochváľ s koľkými dievčatami si už spal a ešte v tú noc ich odkopol ako špinavé prádlo. Hah, stavím sa, že tak veľké číslo ani neexistuje. " znovu som mala celé telo v kŕči. No tentoraz preto, pretože mi bolo ohromne do smiechu. Našťastie ma zachránila triedna.
" Vlak o malú chvíľu zastavuje. A pre pána, otvorte tu okno, nedá sa tu dýchať. " skrčí nos ešte viac, ako jej ho skrčila príroda a ' ladným ' krokom opustí naše kupé. Čo sa týka vyvetrania, mňa ani nehne. Pán Dallas, ako správny gentleman, sa postaví a otvorí okno. Lakťami sa oprel o rám okna a sleduje ubiehajúcu krajinu okolo nás. Pristihnem sa pri tom, ako ho očami hypnotizujem a predstavujem si, ako z toho okna vypadáva. Vlak však o malú chvíľu zastavuje a moje predstavy sa rozplynú v podobe zbožných želaní.
Ahojtee. Tak, máme tu ďalšiu časť. Čo sa týka pozdravu, stále si nad tým lámem hlavu, takže ... asi tak. Dúfam, že sa časť páčila. Komentujte vote-ujte a odoberajte ;)
- Natália
VOUS LISEZ
Wild life ( With Shawn Mendes )
FanfictionMladá, ešte len 17 ročná, Lýdia, má viac tajomstiev, než väčšina normálnych tínedžerov. Má však priateľov, ktorí jej pomáhajú niesť bremeno strachu z odhalenia. Má Lýdia šancu na normálny život ? S najväčšou pravdepodobnosťou nie. No Lýdia sa tak ľa...