Čo som si myslela? Že sa zmenil ? Že si vstúpil do svedomia ? Pfff, to som vážne tak veľmi osporstela ? Veď ten človek ani nevie, čo je to svedomie ! Mala by som si nafackať.
Prekvapujúco som celú noc prespala ako zabitá. Nezobudila som sa dokonca ani na ranný budík. Už dlho sa mi nespalo tak dobre. Nakoniec som však vstať musela. Zobudilo ma jemné hladkanie po chrbáte.
" Mmmm. Hmmm. " zamraučala som mu do hrude. Počkať. ČO ?
Bleskovo som dvihla hlavu, ktorá sa mi odvďačila ostrým pichnutím. Ja som mu naozaj zaspala v náručí ?! Bože. To asi preto sa mi tak sladko spalo.
" Čo sa tak tlemíš ? " ozval sa na mňa so svojím 'ranným chraplákom'. Usmiala som sa ešte viac a dala mu pusu na nos.
" Ja ? Ja sa neusmievam. To sa ti asi zdá. " ľahostajne som mykla plecami a posadila som sa. Skutočnosť, že mu práve sedím na bedrách a on vôbec neprotestuje, som si radšej nevšímala.
" No jasné. Nerob zo mňa idiota. Keby si nemala uši, tak sa ti úsmev tiahne cez celú hlavu. " zasmial sa aj on a posadil sa. Ja som sa mu zošmykla na stehná. Ruky mi ovinul okolo pásu a usmieval sa ako slniečko na hnoj.
" Hah, a že ja sa usmievam ako blázon. " poznamenala som a chcela sa postaviť, lenže NIEČIE ruky ma nechceli pustiť.
" Pusti ma. Musíme ísť. Lebo keď aj dnes prídeme neskoro, Taylorová nás zderie z kože. " zasmiala som sa. Síce mi hlavou prebehol zákerný plán, ako jej dvihnúť krvný tlak tak vysoko, že by aj tlakometer roztrhlo, ale nakoniec som sa radšej predsa len dvihla a zamierila do kúpeľne.
Predtým než som úplne zavrela dvere som počula ako si povzdychol. Usmiala som sa a dvere som zabuchla. Skutočnosť, že som si nezobrala žiadny sprchový gél a ani šampón som si plne uvedomila až keď som stála nahá v sprchovom kúte.
Kurva. No čo. Dnes budem voniať ako Shawn.
Povzdychla som si a nadžabala na seba JEHO sprcháč a JEHO šampón. Po asi hodine som sa vytrepala z kúpeľne. Ako doprovod mi bol potlesk. Nechápavo som sa pozrela na Shawna.
" No konečne. Ty žiješ. Už som si myslel, že tam stanuješ. " tváril sa úplne seriózne až som po ňom musela hodiť vankúš. On ho so smiechom chytil a hodil mi ho naspäť.
" Nemám čas sa tu s tebou naťahovať. Už je pól desiatej a o celej máme byť pred hotelom. Ešte musím zobrať tašky, nájsť deku, ustlať a - " " Obliecť. Mohla by si sa skúsiť aj obliecť. " zasmial sa.
" ČO ?! " asi som prekonala mŕtvicu. Okamžite som sa pozrela do zrkadla, ktoré sa tiahlo cez pól steny.
" Ty pako ! Skoro som dostala infarkt ! Myslela som, že som nahá ! " rozkrikovala som sa po ňom. Nebola som nahá. Bola som v plavkách. Ten idiot sa zo mňa smial tak, že som mala pocit, že odpadne na nedostatok kyslíka.
" Aby si sa nezadrhol. " poznamenala som sarkasticky a začala hľadať tašku, ktorú som si tu včera doniesla. Zrazu ma niekto chytil okolo pásu a otočil ma k sebe.
Shawn, kto iný.
" Nerozčuľuj sa toľko. Nerobí ti to dobre na nervy." Veľavravne sa na mňa pozrel a ja som sa musela zasmiať.
" Ale čo. Tak keďže má tak veľmi dobre poznáš tak mi prezraď čo mi robí dobre na nervy." Tentokrát som sa naňho pozrela veľavravne ja. Už má začínal bolieť krk pretože som musela mať zaklonenú hlavu, aby som naňho dovidela. No to je tak keď ty máš meter 70 a on 90.
Neodpovedal. Pozeral sa mi hlboko do očí a úsmev mu vystriedala zamyslená tvár. Oči mu potemneli a mne z jeho pohladu prebehol mraz po chrbte.
Vchodové dvere sa znovu rozleteli a stála v nich Mel. Bože na nebi drž ma, aby som si z jej kože neurobila tapetu na stenu. Toto už snáď ani nemôže byť pravda... Raz to náhoda môže byť, ale dvakrát?!
" Okamžite spusť po čo si prišla lebo ťa budem musieť zabiť." Zavrčala som na ňu až podskočila.
" Prepáč ja len že už je celá. Švihnite si lebo tu ostanete." Dopovedala a Jak sa zjavila tak zmizla. Asi vycítila že som to myslela vážne.
Ani jeden z nás nepovedal nič. Pobalili sme veci, obliekli sa a vyrazili na výlet.
ESTÁS LEYENDO
Wild life ( With Shawn Mendes )
FanficMladá, ešte len 17 ročná, Lýdia, má viac tajomstiev, než väčšina normálnych tínedžerov. Má však priateľov, ktorí jej pomáhajú niesť bremeno strachu z odhalenia. Má Lýdia šancu na normálny život ? S najväčšou pravdepodobnosťou nie. No Lýdia sa tak ľa...