Konference

5.1K 336 18
                                    

Slyšela myšlenky druhých. To jí způsobilo to sérum. Nevěděla na jakou vzdálenost, ale počítala s tím, že ta osoba musí být v její blízkosti. Slyšela přece toho chlapa přes dveře. Kolik to mohlo být metrů? Deset? To by jí mohlo pomoct při útěku. Chodila sem a tam u dveří a čekala, až ji přinesou jídlo. Sice nevěděla kde je, ale byla odhodlaná utéct, protože jestli by ji Darla dala další sérum, mohlo by ji to zabít.

Steak a brambory a my dostáváme studený párky s chlebem. Pokud to nesní pak to udělám já. Kdo se to dozví?

Zastavila se a pohlédla ke dveřím. Slyšela pouze jedny myšlenky. Nemusel by tam být sám, musí se snažit moc nespoléhat na schopnost, kterou neumí moc ovládat. Sebrala kovovou tyč co před tím vyrvala z roštu postele a postavila se vedle dveří. Nečekaný útok, je dobrý útok. Muž otevřel dveře a vstoupil dovnitř.

„Nesu jí-" Kovovou tyčí ho udeřila zezadu do hlavy. Okamžitě spadl v bezvědomí na zem. Prošacovala ho. Sebrala mu pistoli, nůž a klíče, sice nevěděla od čeho jsou, ale mohly se hodit. Vykoukla na chodbu a zkontrolovala ji. Byla prázdná tak zavřela dveře a vydala se chodbou, doufající, že najde východ. Nahlédla za roh, bylo tam kovové schodiště. Vyběhla po něm nahoru, nikoho neslyšela a tak otevřela těžké kovové dveře. Ovál ji studený vlhký vítr. Byla noc a taky byla na lodi.

Na horní věži lodi zahlédla pohyb. Přikrčila se a podél zdi se proplížila tmou pod plachtu. Když zjistila co pod jí je schované se zářivě usmála.

New York

O dva týdny později

Pepper se nervózně uhladila sako u kostýmku. Tony vzhlédl od tabletu a starostlivě si ji prohlédl.

„Co se děje?"

„Měla bych to odvolat."

„Teď už je na to pozdě."

„Nemohu uvést na trh novou značku, když ani nejsem její zakladatel."

„Jsi společník, takže technicky za to můžeš."

„Opravdu nemáte žádnou stopu?"

„Ne. Úplně se po ní slehla zem a to doslova. Starouš a ostatní dají vědět, kdyby se objevilo něco nového."

„Proč nehledáš s nimi?"

„To znělo vyčítavě a pro tvou informaci já můžu na tom pracovat kdekoliv. Například teď jsem zadal Jarvisovi, aby prohledal všechny dostupné kamery na světě."

„Je to vůbec legální?"

„Koho to zajímá. Hlavně, že se najde." Pepper se naposled prohlédla v zrcadle a otočila se k Tonymu.

„Tak jak vypadám?"

„Úžasně jako vždycky. Budeš úžasná. Zvládneš to."

„Ovšem, že ano, zvládám tebe, tak co."

„Vtipné."

„Já vím." Pepper odešla na tiskovku.

Tony vstal a přešel k baru. Nalil si skleničku a pomalu z ní upíjel. Jeho tablet se červeně rozsvítil a zapípal

Pane, mám shodu z jedné veřejné kamery."

„Kde?"

Tady v New Yorku, pane."

Auto zastavilo na místě a ona vystoupila.

Pepper se nadechla. Před budovou byla spousta nedočkavých reportéru a fotografů. Nové logo budovy bylo stále zahaleno bílou plachtou. Naposled vydechla a vydala se na vyvýšené pódium. Dav reportéru na ráz stichnul.

Amerika (Avengers FF) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat