Mell se přikrčila a kulky zasáhly zeď za ní. Bucky se rozběhl a skočil po střelci a dal mu pořádnou ránu pěstí.
Rychle se narovnala a ukázala na chodbu před nimi.
„Tudy, blíží se k nám další agenti Hydry."
„Nebo je hned vyřídím." Podívala se na chodbu a pak na Buckyho.
„Zvládneš to?"
„Jako by se stalo." Nabil pušku a vydal se směrem k agentům. Ona se rozběhla chodbou. Sklouzla se a podkopla nohy agentovi co vyšel z poza rohu a pak se postavila a kopla ho do hlavy. Běžela dál chodbou. Někdo do ní narazil a srazil ji k zemi. Udeřila se při tom do hlavy.
„Ach."
„Bolelo to? To mě mrzí, slečno Wincorová. Je to vlastně překvapení, neměla by jste být náhodou mrtvá?" Zaslechla odjištění zbraně.
„Neměl by jste být náhodou někde jinde?"
„Vaše matka je neschopná, ani vlastní dceru nedokáže zabít. Všechno musím dělat sám." Zavřela oči. Vystřelil. Dala si před sebe ruce a čekala na bolest, která se však nedostavila. Pomalu otevřela své oči a pohlédla na kulku, která se zastavila těsně před jejím čelem. Spustila ruce a kulka spadla bezvládně na zem.
„Co to-" Kopla ho do rozkroku. Spadl na záda a držel s za něho. Zvedl ruku s pistolí a zamířil na ni. Zvedla ruku v tu samou chvíli a zaměřila se na jeho zbraň. Začala se mu v ruce klepat a pak se vznesla a přistála v její ruce. Zamířila na něho.
„Tak dělej zabij mě." Vyzval ji posměšně. Místo toho mu dupla do úsměvu.
Adalind nervózně pokukovala po dveřích. Všechny jejich tajné základny byly zničeny. Neměli nic.
„Do háje!" Zařval Sean.
„Co je?" Naskočila holografická obrazovka.
„To není možné." Byl na ni Winter Soldier.
„Jsi si jistý, že je to on?"
„Znáš někoho jiného kdo má robotickou ruku?" Adalind mu vrazila facku.
„Nemluv takhle se mnou." Vytáhla pistoli ze svého saka a šla ke Kapitánovi.
„Matko co to děláš?"
„Jestli je tu Winter Soldier, je tu i ona. Za tohle mi ta malá coura zaplatí." Zamířila Stevovi na hlavu a odjistila zbraň.
Voják po její pravici se pohnul a rychlím pohybem ji pistoli sebral a odstrčil ji několik metrů dál až spadla na zadek k Seanovým nohám.
„Seane!" Zakřičela vyděšeně Adalind. Sean ukázal na vojáka.
„Zpátky na místo vojáku." Tiger se ušklíbl nabil brokovnici a zamířil na něho.
„Ani mě nehne, skopová hlavo." Šokovaný Sean zvedl ruce.
„Cože skopová hlavo? To tě nic jinýho nenapadlo?" Ozval se posměšně Romeo, který stál u Clinta a položil si brokovnici na rameno.
„Neposlouchal si? Nemáme mluvit sprostě." Poznamenal Cory, který stál za Tonym.
„Přestaňte kecat. Máme práci." Colton složil zbraň a přehodil si ji pře rameno a vydal k řídícímu počítači.
„Ehm, jsem snad jediný co je teď trochu zmatený?" Ozval se po chvíli Tony.
„Ne, sama tomu nerozumím." Ozvala se Natasha.
ČTEŠ
Amerika (Avengers FF) ✅
Fanfiction„Ne, já už nechci! Ne! babičko, né!" Její babička ji však ignorovala. Jehlou natáhla do stříkačky další sérum a otočila se ke své spoutané vnučce, ale než ji vpíchla sérum do krku, podívala se do kamery. „Projekt R38, pokus pátý. Subjekt doposud nev...