Disneyland

4.9K 313 10
                                    

Mell seděla v zasedačce a čekala, až se sejdou šéfové všech oddělení. Bylo potřeba oznámit novou objednávku a novinku co jsi objednala armáda. Chtěli pancéřoví, úsporný vůz s přídavným solárním pohonem. To nebyl problém, už ho navrhla a chtělo to jen představit ostatním a taky zde potřebovala Pepper. Byla její společník a o nových zakázkách musela vědět.

Pohlédla na hodinky, Pepper měla zpoždění a Pepper nemívala nikdy zpoždění. Zasedačka se začala zaplňovat a Pepper nikde. Už přišli všichni a čekalo se na Pepper. Nervózně se podívala na hodinky.

Dveře se otevřeli, vzhlédla. Jenže Pepper v nich nebyla.

„Páni, už jste tu všichni?" Mellanie vstala.

„Pane Starku, co vy tu?"

„Jdu sem za slečnu Pottsovou, není ji dobře. Snad to nevadí."

„No jestli, že jí není dobře, stačilo zavolat, mohli jsme schůzi přesunout."

„Říkala, že je to důležité a tak jsem navrhl, že zaskočím, konec konců, Start Tower mi stále patří."

„Dobře, tak se usaďte ať můžeme začít."

„Už se nemohu dočkat, slečno Wincorová."

Schůze skončila, místnost se začala vyprazdňovat, když chtěla odejít, Tony ji chytl za loket.

„Musím s tebou mluvit." Protočila oči.

„Jak nečekané."

„Čekala si to?"

„Jo. Takže co potřebuješ?"

„Fakt? Žádné jak se máš Tony nebo nějaká jiná otázka? Ne?" Povzdechla si, složila si paže.

„Dobrá k věci, Shield tě potřebuje."

„Odpověď je ne. A jestli si přišel kvůli těm náušnicím, tak ti klidně zase vrátím."

„Nefungují?"

„Ne jsou perfektní, za to děkuji. Mám klidnější dny."

„Dalo mi to práci, i když se divím, že si na to nepřišla sama."

„Přišel sis mě dobírat? Ještě něco jiného nebo je to všechno? Mám práci, Tony."

„Ne šlo jen o tohle. Takže je to tvá konečná odpověď?"

„Ano....a mám jednu otázku?"

„Poslouchám."

„Bylo Pepper opravdu špatně?"

„Ehhhh....jo, je jí hrozně špatně."

„Tony!"

„Dobře, dobře, možná jsem jí řekl, že si volala a schůzi zrušila."

„Výborně, tohle si u ní budeš muset vyžehlit, já tě krýt nebudu." S tím se otočila a odešla ze zasedačky.

„Ale no tak, za ty náušnice." Zakřičel za ní.

Večer po dlouhé horké vaně a po večeři si sedla do obýváku a pustila si televizi. To ji stačilo na relaxaci.

Zachumlala se do deky a dívala se jak Rory poprvé políbil Dean. Gilmorova děvčata byly její oblíbený seriál, ale nahlas by to nikdy nepřiznala.

Epizoda už končila, když ji vyrušil Dom.

Slečno, blíží se návštěva."

„Kdo je to? Ukaž mi ji na obrazovku." Seriál zmizel a nahradil ho kamerový záznam. Nějaký motorkář si to mířil na její příjezdovou cestu. Zastavil a vydal se k jejím dveřím.

Amerika (Avengers FF) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat