Tajná základna Shield
Fury se postavil čelem do středu místnosti a zhlédl okem osazenctvo.
„Jsem rád, že tu jsme všichni. Jak jsem vám řekl do telefonu, je to ohrožení největšího stupně." Tony se rozesmál.
„Nejvyššího stupně? Je to jen obyčejná holka."
„Pane Starku, co kdyby jste sklapl a poslouchal." Tony zvedl ruce a sedl si na poslední volnou židli a naštvaně si založil ruce na prsa.
„Vidíte jak to jde. Takže pokračujeme. Cíl který musíme najít a dostat do bezpečí se jmenuje Mellanie Ann Wincorová, dvacet let." Na velké obrazovce naskočila její fotka. Než Fury pokračoval ho vyrušil Steven.
„Já jí znám." Ukázal na dívčinu fotografii. Tony se neudržel.
„Jasně, že ji znáš. Největší pařmenka a rozmazlená dědička. Nic jinýho ta holka není." Fury s ušklíbl.
„To vám musí být velice blízké, že ano?" Tony naštvaně sklapl ústa.
„Tak pokud by vám to nevadilo rád bych pokračoval. Začneme od začátku." Obrazovka zhasla a fotku Mellanie nahradila fotografie starší ženy.
„Tohle je Darla von Steinová. Donedávna byla pro celý svět už sedmým rokem mrtvá. Naše kamery ji ovšem zaznamenali v Califonii. Přesněji včera, těsně před únosem slečny Wincorové."
„Co ona má společného s Mellanii?" Zeptala se Natasha.
„Je to její babička. Jenže nejde jen o to. Ona pracovala pro Hydru a jestli na živu , znamená to, že Hydra je opět zpátky." Natasha se zamračila.
„Proč unesla tu holku?"
„Darla byla vědkyně zabývala se genetikou. Chtěla vytvořit sérum, podobné co tehdy požili na stvoření tady kapitána." Steven se zamračil.
„Podařilo se jí to?"
„Ne nebo aspoň nemáme o tom žádné záznamy. Tenkrát pro pokusy použila právě Mellanii, bylo ji sedm."
„Proboha." Banner si sundal brýle a protřel si unavený obličej.
„Použila na to sedmileté děvče? Ta ženská je monstrum."
„Myslíte, doktore? To se vám asi nebude i líbit, že po nezdařených pokusech nechala svou vnučku poslat do Rudé Komnaty, kterou měla Hydra po ruce na základně."
„Rudé Komnaty?" Natasha se nevesele zasmála.
„Rudé Komnata, bylo jedno z mnoha vzdělávacích programů KGB. Cvičili mladá děvčata pro špionáž a dali jim tvrdý bojový výcvik." Fury přikývl.
„Ano, přesně tak. Byla nejlepší ze skupiny. Darla si byla jistá její loajalitou, ale spletla se." Fury přepnul na další fotografii. Byla na ni jen kupa kamení. Barton naklonil hlavu na stranu a prohlížel si ji.
„Pěkný šutry. Co na tom máme vidět?" Fury se usmál. Stisk ovladač a fotka se přepůlila. Na levé straně byla budova a na pravé obrovská budova.
„To je tajná základna Hydry před výbuchem a po výbuchu. Tenkrát tam bylo něco přes sto agentů Hydry. Vlastně to byla jejich největší základna, od té doby neudělali takovou chybu.
Jak jsem řekl. Darla si byla jistá Mellaninou loajalitou. Jenže Mellanie byla chytrá. Každý den po dobu pěti let si na pokoj nosila tajně součástky a sestavila tohle." Na obrazovce se objevila fotografie. Steven se zamračil.
ČTEŠ
Amerika (Avengers FF) ✅
Fanfic„Ne, já už nechci! Ne! babičko, né!" Její babička ji však ignorovala. Jehlou natáhla do stříkačky další sérum a otočila se ke své spoutané vnučce, ale než ji vpíchla sérum do krku, podívala se do kamery. „Projekt R38, pokus pátý. Subjekt doposud nev...