Reportérka

3.8K 276 6
                                    

New York, základna Shieldu

„Žádná stopa?" Zeptal se zamračeně Steve. Tony rozmáchl rukama.

„Ne. Prostě se propadla do země. Vypadá to, že vaše setkání bude muset počkat." Steve přikývl a dal se na odchod.

„Kam jdeš?"

„Běhat."

New York, Centrál park

Mell seděla pod stromem a kreslila si do malého skicáku výhled před sebou, což byl starší manželský pár na lavičce, co krmil holuby. Stínovala kresbu, když konečně zaslechla jeho hlas.

„Pozor vlevo." Vyklonila se z poza stromu a už jen sledovala jeho vzdalující se siluetu.

Vstala a přesunula se o něco dál na vyšší kamennou skálu. Vyšplhala na ni a posadila se. Z batohu vytáhla malý dalekohled. Našla ho snadno, už běžel na druhém břehu jezera. Nebude trvat dlouha a za chvíli poběží kolem ní. Nasadila si kapuci a falešné dioptrické brýle. Vytáhla skicák a pomalými tahy načrtla krajinu před sebou.

„Pozor vlevo." Steven se vyhýbal dvou běžcům. Pro sebe se usmála a sledovala jak kolem běží.

„Jste reportérka?" Ozvalo se pod ní. Podívala se dolů. Byl tam vysoký, černovlasý, spocený černoch.

„Možná. Kdo se ptá?" Vyšplhal za ní nahoru a posadil se vedle ní.

„Ne, že bych se chtěl chlubit, ale jsem jeho kamarád."

„Prosím?" Dělala nechápavou.

„Nedělejte, že nevíte o kom mluvím. Už jsem vás viděl tam dole za tím stromem."

„Není zločin sedět v parku."

„To netvrdím, ale není hezký někoho sledovat."

„Přišla jsem sem jenom kreslit."

„Jo to jsem viděl."

„Takže vy se s ním znáte?" Kývla ke Stevenovi. Už po třetí běžel okolo nich.

„Stevena? Jasně jsme přátele. Né, že bych se tím chtěl chlubit a udělat tak na vás dojem." Zářivě se na ni usmál. On ji prostě balil. Neodpověděla mu.

„Víte, nechci vás zklamat, ale on už má přítelkyni." To byla pro ni novinka.

„Opravdu? O žádné jsem neslyšela."

„Mimo záznam?"Podíval se na ni vážně.

„Ovšem."

„Asi bych vám to neměl říkat, ale je teď pryč a on ji hledá."

„Zmizela?"

„Tak nějak."

„Prozradíte mi její jméno?"

„Mell, jmenuje se Mellanie." Steve na ni nezapomněl. Zahřálo ji u srdce.

„Nezašla by jsi na večeři?" Pohlédla na něho.

„Myslím, že mému příteli by se to nelíbilo." Utrhla kus papíru a napsala na něho vzkaz.

„Můžeš pro mě něco udělat ,..."

„Sam, jsem Sam."

„Ovšem, Same, můžeš pro mě něco udělat?"

„Podle toho co by to bylo."

„Mohl by si to dát Kapitánovi?" Podezíravě se podíval na složený papírek.

„Už jsem řekl, že má přítelkyni." Prosebně se na něho podívala.

Amerika (Avengers FF) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat