To nebylo v plánu

3.9K 285 0
                                    


V klubu dunila hlasitá taneční hudba. Chytla ho za ruku a táhla ho k barovému pultu.
Zaplatila jim soukromí salónek. Když se posadily, Bucky se k ní naklonil.
„Co tady děláme?"
„Hydra chce nové rekruty."
„Tohle, ale je striptýzový klub."
„Ano."
„Je to dámský striptýzový klub."
„Vážně? Já si toho nevšimla."
„Nepovídej, vážně? Co tady děláme?" Z kapsy vytáhla složený kus papíru.
„Jak jsem řekla, Hydra chce nové rekruty, ale už neví, že to budou moji rekruti. Tohle je seznam co jsem vytáhla z místní databáze. Tohle je šest mužů, kteří se na to hodí." Vzal si od ní papír a přelétl očima seznam jmen.
„Proč zrovna tihle?"
„Všichni mají něco společného."
„Co?"
„Všem jim Hydra něco vzala."
„Nemyslím si, že je to dobrý nápad."
Dveře salónku klaply a dovnitř vešel vysoký, svalnatý běloch s blond vlasy na krátko, jen oči měl hnědé. A to nejlepší. Byl v kostýmu Kapitána Ameriky.
Mell se zářivě usmála na Buckyho.
„A teď mi řekni, že tohle není znamení."

O týden později...

Mellanie postupně škrtala jména ze seznamu.
Uběhl týden a vrtulník Hydry je přemisťoval na další základnu, kde se z rekrutů měli stát další nebohé, smrtící loutky bez vlastní vůle.
Matce oznámila, že přišla na způsob jak je ovládat, bez toho aby jim mazali vzpomínky. Šlo o neškodný mikročip, tedy neškodný....to věděla jen ona a její nový rekruti, ale její matka si myslela, že to z nich udělá nemyslící vrahy. Prostě ji pověděla, že se mikročip funguje na principu rádiových vln, ale, že ho upravila, aby to působilo na jejich nervovou soustavu.

New York, základna Shieldu

Tony všechny svolal do zasedací místnosti, včetně Furyho.
„Tak co pro nás máte, pane Starku?" Tony si stoupl k velké plazmové televizi a ovladačem ji zapnul.
„Našel jsem Mellanii a rovnou vám můžu říct, že se to nikomu nebude líbit." Pohledem zavadil o Stevena, ale nic neřekl.
Na obrazovce se ukázala první fotografie. Mellanie se třemi muži. Clint zamlaskal.
„No to je tedy skandální. Prochází se se třema chlapama bez garde dámy."
„Ty sklapni a vy se podívejte blíž na toho muže po její pravé ruce. Poznáváte ho někdo?"
„Bucky." Pronesl tiše Sreven.
„Ne, starouši, to je Winter Sodier, to už dávno není tvůj přítel. Mám pocit, že je to ještě horší než předtím. Vidíte ty ostatní dva? Jo? Tak se dívejte dál." Přiblížil obraz na blikající předmět na jejich spánkách.
„Co je to?" Ozvala se Natasha.
„To kdybych věděl, ale máto i Winter Soldier, takže můžeme jen spekulovat. Možná už není jediná loutka na zabíjení. A pro ty koho zajímá kde jsou ty fotografie pořízeny, tak je to Estonsko a mám zprávy, že před několika hodinami zabili prezidenta a hádejte kdy jsou tyhle fotky pořízeny," nikdo neodpověděl

„Ano správně asi o pět minut později po smrti prezidenta."
Steven se postavil a zahleděl se na Furyho.
„Já ji najdu."
„V tuto chvíli, vás za ni nemohu už pustit, Rogersi."
„O čem to mluvíte, v tuto chvíli?"
„Tohle se nemělo stát, tohle nebylo v plánu." Clint se zmračil.
„O jakém plánu tu mluvíte?"
„Vy jste ji tam poslal, že ano?" Pronesla do ticha Natasha a pokračovala.
„Poslal jste ji tam jako dvojitého agenta."
„Ano." Skoro zašeptal Fury.
„Co přesně jste po ni chtěl?" Zeptala se ho, i když ona už představu měla.
„Jen informace. Polohy základen a data z jejich disků a operace, které mají v plánu." Tony si odkašlal. Zmítali se v něm pocity vzteku a zklamání.
„Co se změnilo? Poslala vám dopis, se slovy pá pá už se nevrátím?"
„Před týdnem se měla hlásit. Neudělala to. Vražda prezidenta nebyla v plánu."
„Nebyla v plánu? No jistě že ne, měla ho jen zmrzačit, to by bylo lepší. Řekněte nám co ještě tajíte? Já jen abychom nebyli potom překvapení a někteří dost naštvaní, až zase něco vypluje na povrch."
„Půjdu ji hledat." Steven se dal na odchod.
„To nepřipadá v úvahu, Kapitáne."
„Přivedu ji zpátky."
„To nejde, nejsem si jistý, že pokud ji potkáte, tak se vás nepokusí zabít."
„To se nestane."
„Má po ruce Wintera Soldiera, jak myslíte, že to dopadne, Rogersi?"
„To se asi dozvím na místě."

Amerika (Avengers FF) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat