Μολις μπηκα μεσα στο μπανιο, βεβαιωθηκα οτι οντως ειχα κλειδωσει την πορτα για να εξαλυφθει καθε πιθανοτητα να γινει καποια απροσμενη εισβολη καποιου αυτα τα λιγα λεπτα που θα βρισκομαι εδω και βρεθω εξ'απροοπτου. Κατοπιν αυτου εκανα αυτο που ειχα προγραμματισει εξ'αρχης να κανω. Αφου εχω τελειωσει και εχω συμαζεψει λιγο τριγυρω και εχω ριξει και μια τελευταια ματια στον καθρεφτη του μπανιου για να διορθωσω καμια τυχον ατελης πινελια, ειμαι ετοιμη να εξελθω απο το μπανιο. Την στιγμη που ανοιγω την πορτα αντικριζω απροβλεπτα μπροστα μου τον Blake, στηριζομενο στην κασα της πορτας, με τα χερια του σταυρωμενα στον θωρακα του και ενα πλαγιο χαμογελο να κοσμει το ομορφο προσωπο του. Και οχι δεν ειμαι ερωτευμενη ή κατι με τον κολλητο μου Blake απλα αναγνωριζω και επισημα οτι ειναι ενα πολυ ομορφο παιδι που κατω απο διαφορετικες συνθηκες και συγκυριες μπορει να τον ερωτευομουνα αλλα με τα συγκεκριμενα δεδομενα κατι τετοιο ειναι αδυνατο. Εξαιτιας τα τοσα χρονια φιλιας που μας ενωνουν,με εναν ακλονιτο δεσμο που πλεον τον νιωθω σαν τον αδελφο που ποτε δεν ειχα οπως αισθανομαι και τα αλλα παιδια της παρεας με τον ιδιο τροπο. Ειναι φυσικο θεωρω. Εκεινη την αναθεματισμενη στιγμη που εμφανιστηκε ετσι ξαφνικα στο οπτικο μου πεδιο ο Blake κατεπνιξα ενα αφθορμητο ουρλιαχτο που απειλουσε να ακουστει χωρις επιτυχια τελικα και ενστικτοδως το δεξι μου χερι μεταφερθηκε κατευθειαν στην περιοχη της καρδιας μου ως ενδειξη τρομου. Δεν ειναι και λιγο να ανοιγεις την πορτα και να τον βλεπεις φαντη μπαστουνι μπροστα σου, με αυτην την εκφραση ομοια με ,serial killer. Μολις συνερχομαι απο το σοκ προετοιμαζομαι να του απαντησω στην πραξη του αυτη με μια πολυ καλα οργανωμενη στο μυαλο μου ατακα.
-Ακου Blake, δεν γνωριζω τι ακριβως ειχες στο πονηρο μυαλο σου αλλα τα φθηνα κολπα σου να με κανεις να τρομαξω με σκοπο να αυξηθουν οι χτυποι της καρδιας μου, γνωστη κι ως ταχυκαρδια ωστε να υπολειτουργει στους παλμους της καθ'ολη την διαρκεια που θα τρεχω και να λαχανιασω συντομα για να μπορεσεις να με πιασεις, σεναριο που αγγιζει ταινια επιστημονικης φαντασιας και να εχεις πατημα μετα να μου την λες και να μου το χτυπας συνεχεια στο λεω εκ των προτερων πως δεν πιανουν σε μενα. Οποτε αφαιρεσε αυτην την γκριματσα που ειναι σαν να μου λες με μεγαλα, φωτεινα γραμματα '' να παρει παλι με καταλαβες'' και ξεκινα να τρεχεις και τοτε ισως και το τονιζω αυτο ισως να καταφερεις να με πιασεις ολοκληρωνω τον λογο μου και του κλεινω το ματι. See ya! του λεω ξανα και σε κλασματα δευτερολεπτων εχω γινει ηδη καπνος.
ESTÁS LEYENDO
Angels & Demons
FanfictionΕίτε μ'αγαπάς, είτε με μισείς είναι και τα δύο υπέρ μου αν με αγαπάς θα είμαι για πάντα στην καρδιά σου , κι αν με μισείς θα είμαι πάντα στο μυαλό σου -William Shakespreare - Graphics by infinity2501